Erna schreef:Rita, vreemde zaak. Zij willen dat je met een "goed" smousje minstens één nestje fokt. Als je zoals jij dan aangeeft dat je dat heel graag wil, dan is dat niet goed.
Wat doen ze dan met mensen die een teefje willen en zeggen er niet mee te willen fokken? In zo'n geval kan ik me nog voorstellen dat ze zeggen dat je geen teefje krijgt.
Groetjes, Erna.
Verkeerd begrepen Erna. Dit gaat niet over de club maar over een fokker.
Ooh, vond het al zo vreemd. Vind het ook gek van de fokker, zij zou beter moeten weten.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Afgelopen weekend liepen Martijn en ik Phoebe met Phoebe in het bos (de meiden wilden graag bij oma blijven eten). Terwijl Phoebe om ons heen raasde, begon Martijn over een evt nestje van Phoebe. Hij zag het wel zitten om 1x een nestje te fokken met Phoebe. Spannend en leuk, maar veel werk...
Ik heb hem toen maar meteen voor zijn voeten gegooid dat ik wel graag een pup van Phoebe zelf wil houden. "Wat moet je nu met 2 honden?" was zijn reactie, maar hij lachte erbij en zei daarna "vraag het me nog maar eens als ik zo'n puppy vast heb.." Dus ik weet het al: dan is-ie verkocht!
Ha, dat ging makkelijker dan ik had verwacht!
Renate schreef: "vraag het me nog maar eens als ik zo'n puppy vast heb.." Dus ik weet het al: dan is-ie verkocht!
Groetjes, Renate
Mannen..
Super leuk !!!!
Laat hem dan ook een keer met Robbert praten....
Renate schreef:"vraag het me nog maar eens als ik zo'n puppy vast heb.." Dus ik weet het al: dan is-ie verkocht!
Groetjes, Renate
Renate volgens mij is Martijn nu al verkocht
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.