Eindelijk, gebeld!
-
Re: Eindelijk, gebeld!
Welkom Nina José,
Vooral veel lezen en vragen stellen op dit gezellige forum, de wachttijd vliegt dan voorbij.
Het ergste is nog het wachten als je eenmaal gebeld bent die 8 weken duren gevoelsmatig wel een jaar!!!
Vooral veel lezen en vragen stellen op dit gezellige forum, de wachttijd vliegt dan voorbij.
Het ergste is nog het wachten als je eenmaal gebeld bent die 8 weken duren gevoelsmatig wel een jaar!!!
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent
http://www.facebook.com/Bobby6912.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent
http://www.facebook.com/Bobby6912.
Hallo allemaal!
Sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen.
We hebben een paar zeer drukke maanden achter de rug (o.a. werk en verhuizing die onverwacht snel kwam).
Inmiddels is Toto (oftewel Thijs uit het nest van Saar en Cody) alweer een dikke maand bij ons .
Ik zal zo een apart onderwerp over de eerste maand schrijven.
Ik heb ook geprobeerd foto's te uploaden in persoonlijk album, maar dat lukte niet. Als ik op 'bevestig' klik krijg ik 'pagina niet beschikbaar' te zien. Doe ik iets niet goed? Ik heb de foto's al naar de max afmetingen aangepast.
Groetjes, Mireille
Sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen.
We hebben een paar zeer drukke maanden achter de rug (o.a. werk en verhuizing die onverwacht snel kwam).
Inmiddels is Toto (oftewel Thijs uit het nest van Saar en Cody) alweer een dikke maand bij ons .
Ik zal zo een apart onderwerp over de eerste maand schrijven.
Ik heb ook geprobeerd foto's te uploaden in persoonlijk album, maar dat lukte niet. Als ik op 'bevestig' klik krijg ik 'pagina niet beschikbaar' te zien. Doe ik iets niet goed? Ik heb de foto's al naar de max afmetingen aangepast.
Groetjes, Mireille
Sinds 11-2-2016 is Toto (Thijs) bij ons! :-D
Fijn dat je er weer bent, verhuisd en al
Ben benieuwd naar Toto-Thijs z'n eerste avonturen..
Ben benieuwd naar Toto-Thijs z'n eerste avonturen..
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
In alle consternatie helemaal vergeten te melden dat we zijn gebeld! We krijgen het enige teefje uit het nest Japke/Guusje x Pepper. Het gebeld worden was een prachtig moment. Toevallig was de jongste net thuisgekomen en zat naast me toen de telefoon ging. Ik had het nummer van Fredie al voorgeprogrammeerd in de telefoon dus het schrikmoment kwam vóór het opnemen. We hebben 21 maanden en 20 dagen gewacht op het telefoontje en mogen volgende week zondag gaan kijken. Rond of na de kerstperiode komt ze hier. Dan hebben we op twee weken na twee jaar gewacht. Vier mensen hier heel blij!
Tarja, (Pippi x Panto), geboren 02-02-1988, overleden 12-2000.
In afwachting van Taika, (Japke x Pepper) geboren 02-11-2017.
In afwachting van Taika, (Japke x Pepper) geboren 02-11-2017.
-
Heerlijk voor jullie, eindelijk een einde aan jullie wachttijd. Leuke Kerstdagen gaan jullie krijgen.
Geniet van de bezoekjes, de voorpret en hou ons op de hoogte.
José Sammy & Lieveke
Geniet van de bezoekjes, de voorpret en hou ons op de hoogte.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Super zo'n eind aan de wachttijd. Nou ja, heel even nog voor ze bij jullie is, maar ze is echt in aantocht.
Maureen
Lekker genieten van de voorpret en de bezoekjes aan de hummel.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver