Margaret schreef:
Martine: sta je al op de wachtlijst nu? Ik zat me af te vragen: als je graag een zoon van Bobbie wil, heb je dan geen voorrang, net zoals de eigenaar van moeders een teefje mag houden?
Hoi Margaret,
Ja wij staan alweer een aantal maanden op de wachtlijst. Nogmaals, het liefste zou ik een reu van Bobbie krijgen. Helaas hebben mijn ouders aangegeven dat zij één hond genoeg vinden en ik wil dat wel respecteren. Ze zijn werkelijk gek op Bobbie, maar op 2 honden passen zien ze niet zo zitten.
Vorige week was daar weer totale paniek... Bobbie was weg.
Vanwege het prachtige weer stonden de tuindeuren lekker open en ze vermoedden dat hij lekker aan de wandel was gegaan.
Mijn moeder is bij alle buren langsgeweest, kon hem nergens vinden en had op het laatst visioenen van iemand die hem ontvoerd had en was ten einde raad. (In tranen hoorde ik later...

)
Mijn vader is het hele bos en de buurt doorgefietst maar kon hem ook niet vinden.
Ze zijn hier 1,5 uur mee zoetgeweest.
Toen mijn moeder even in de bijkeuken moest zijn zat hij daar dolblij op haar te wachten. Hoe kan dat nou? Ik heb hem toch geroepen?... (mam, een hond geeft geen antwoord maar gaat alleen maar zitten kwispelen achter de deur tot je hem opendoet...

)
In elk geval was dat goed afgelopen en dit geeft ook aan hoe gek ze op hem zijn, ze kunnen echt niet meer zonder hem, maar een tweede hondje is ze wat teveel.
En Bobbie is daar te vaak om dan geen rekening met hun te houden. (Deze zomer gaat hij er weer ruim een maand naartoe...)
Dus Margaret, ik sta op de wachtlijst, maar daar blijft het (voorlopig) even bij.
Ooit komt nummer 2, helaas zal die waarschijnlijk niet van Bobbie zijn.
groet, Martine