Aanmelden op de wachtlijst voor de toekomst?
Aanmelden op de wachtlijst voor de toekomst?
Goedemiddag iedereen!
Zoals jullie allemaal al weten is mijn heer al vrij op leeftijd! Natuurlijk hopen we dat hij nog wat jaartjes mee gaat.
Maar ik wil in de toekomst graag weer een hollandse smous!
Nu is mijn vraag als volgt, als ik mij aanmeld voor de wachtlijst en ik sta op een geven moment bovenaan, ben ik dan verplicht om dan een pup te nemen of is het ook mogelijk om deze op dat moment af te wijzen.
Het zit namelijk zo ik werk momenteel fulltime dus een hond erbij is niet handig, mazzel heeft op dit moment 2 vaste oppas adressen waar hij het heerlijk heeft.
In de toekomst (als mazzel) er niet meer is, is de kans groot dat mensen graag nog steeds willen oppassen op een hond.
Mensen zeggen je moet geen hond nemen als je de tijd er niet voor hebt, maar mazzel heeft eigelijk 2 liefdevolle gezinnen waar hij namelijk verblijft deze familie had vroeger ook een smous. Ze zijn gek op deze ras maar willen zelf niet aan een nieuwe hond beginnen omdat je dan minder vrijheid hebt.
Maar ik dwaal af graag zou ik willen weten of dat kan of dat ik me pas mag inschrijven als ik zeker weet plaats heb voor een nieuwe smous. (want dan moet ik zoiezo langer wachten tot dat ik weer een smous in me huis zie rond rennen, ik denk dat ik dat niet kan missen! )
Zoals jullie allemaal al weten is mijn heer al vrij op leeftijd! Natuurlijk hopen we dat hij nog wat jaartjes mee gaat.
Maar ik wil in de toekomst graag weer een hollandse smous!
Nu is mijn vraag als volgt, als ik mij aanmeld voor de wachtlijst en ik sta op een geven moment bovenaan, ben ik dan verplicht om dan een pup te nemen of is het ook mogelijk om deze op dat moment af te wijzen.
Het zit namelijk zo ik werk momenteel fulltime dus een hond erbij is niet handig, mazzel heeft op dit moment 2 vaste oppas adressen waar hij het heerlijk heeft.
In de toekomst (als mazzel) er niet meer is, is de kans groot dat mensen graag nog steeds willen oppassen op een hond.
Mensen zeggen je moet geen hond nemen als je de tijd er niet voor hebt, maar mazzel heeft eigelijk 2 liefdevolle gezinnen waar hij namelijk verblijft deze familie had vroeger ook een smous. Ze zijn gek op deze ras maar willen zelf niet aan een nieuwe hond beginnen omdat je dan minder vrijheid hebt.
Maar ik dwaal af graag zou ik willen weten of dat kan of dat ik me pas mag inschrijven als ik zeker weet plaats heb voor een nieuwe smous. (want dan moet ik zoiezo langer wachten tot dat ik weer een smous in me huis zie rond rennen, ik denk dat ik dat niet kan missen! )
Laatst gewijzigd door Jetty<3Mazzel op 12 feb 2013, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Aanmelden op de wachtlijst voor de toekomst?
Het is juist verstandig om je vantevoren op de wachtlijst te zetten, want als je aan de beurt bent dan kun je inderdaad aangeven dat het nog niet uitkomt en dan kom je op de zg termijnlijst. Heel wat mensen van het forum staan daar al (jaren) op. Je wordt dan niet meer gebeld maar moet zelf contact opnemen op het moment dat het wel schikt, waarna je zo snel mogelijk aan de beurt bent.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Heel goed idee om je er nu al op te zetten!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Groot gelijk hoor Jetty. Dan hoef je in de toekomst niet meer te wachten als je aan een nieuw smousje toe bent.
Ik sta al vijf jaar op de wachtlijst. Dat is ook alleen maar op de toekomst gericht.
Ik sta al vijf jaar op de wachtlijst. Dat is ook alleen maar op de toekomst gericht.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik sta ook op de wachtlijst. In principe voor een puppie van Pebbles zelf maar stel het lukt niet . Zou jammer zijn maar je weet maar nooit. Gerry en Pebbles.
Ik sta er ook weer op, je weet tenslotte maar nooit.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ik heb een deel afgesplitst en heb Sharon een plek onder Nieuwe Leden gegeven!
Vanaf vandaag sta ik op de wachtlijst. Hoop er nog jaren op te staan...
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Goed geregeld.
Goed gedaan.
Charlotte
We hebben ons ook weer op de wachtlijst laten zetten, voor je weet maar nooit.
Ik sta ook op de lange-termijn-wachtlijst. Nu Woezel opnieuw leeg blijkt te zijn na haar dekking, benut ik misschien wel plekje. Zo zie je: Je weet nooit hoe het loopt.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Ik kreeg in november de mogelijkheid voor pup. Heb deze agewezen ivm niet goed borging voor 2 dagen en mezelf op reservelijst laten plaatsen. Pas bij mevr Giesen aangegeven vanaf eind aug klaar te zijn oor pup.
Ik heb voor 2 dagen ook opvang geregeld. Kan Toch prima? Hele dag alleen thuis is ook niet fijn.
Ik kreeg in november de mogelijkheid voor pup. Heb deze agewezen ivm niet goed borging voor 2 dagen en mezelf op reservelijst laten plaatsen. Pas bij mevr Giesen aangegeven vanaf eind aug klaar te zijn oor pup.
Ik heb voor 2 dagen ook opvang geregeld. Kan Toch prima? Hele dag alleen thuis is ook niet fijn.
Daar gaat dit draadje juist over.....
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ja hoor, dan schuif je het gewoon even voor je uit.KarinB schreef:Nu is mijn vraag als volgt, als ik mij aanmeld voor de wachtlijst en ik sta op een geven moment bovenaan, ben ik dan verplicht om dan een pup te nemen of is het ook mogelijk om deze op dat moment af te wijzen..
Ehm
Ik heb iets niet goed gedaan. Ik wilde de vraag ook kopieren (Jetty zegt:) en daarop reageren.
Dus niet mijn vraag maar mijn antwoord eronder. Geen idee hoe je dat dan kan doen...ik ga weer zoeken hoe ik dat kan freubelen...
Ik heb iets niet goed gedaan. Ik wilde de vraag ook kopieren (Jetty zegt:) en daarop reageren.
Dus niet mijn vraag maar mijn antwoord eronder. Geen idee hoe je dat dan kan doen...ik ga weer zoeken hoe ik dat kan freubelen...
Jetty<3Mazzel schreef: Nu is mijn vraag als volgt, als ik mij aanmeld voor de wachtlijst en ik sta op een geven moment bovenaan, ben ik dan verplicht om dan een pup te nemen of is het ook mogelijk om deze op dat moment af te wijzen.
Het lukt me nu ook Excuus voor de verwarring
Wij staan er ook weer op!
Toch maar weer een smous, want hij is wel heeeeeel lief!
Toch maar weer een smous, want hij is wel heeeeeel lief!
16/6/2012 Pietje Bell = Sam (Rosey X Stas)