Terug van weg geweest.
Terug van weg geweest.
Na een tijdje eruit te zijn geweest ben ik weer terug op het forum. Vorig jaar in oktober november gebeld dat er een puppy voor ons was. Hadden we net ons huis verkocht en een nieuwe gekocht. Dat leek ons geen goed idee om tijdens deze wisseling een puppy te nemen. Ook waren er nog wat andere zaken wat een komst in de weg staat. Nu is alles achter de rug en hebben we de tijd voor een pup. Vandaar ook gebeld om ons weer terug op de lijst te zetten. De spanning stijgt. Heel af en toe nog eens wat gelezen op het forum maar mijn hoofd stond ergens anders na.
Nu kunnen we natuurlijk niet wachten totdat we gebeld worden. SPANNEND.
Nu kunnen we natuurlijk niet wachten totdat we gebeld worden. SPANNEND.
Re: Terug van weg geweest.
Jullie zijn er klaar voor!!
Verstandig om te wachten, ook al is het o zo moeilijk om nee te zeggen.
Welkom terug
Verstandig om te wachten, ook al is het o zo moeilijk om nee te zeggen.
Welkom terug
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Bedankt Jeanette,
Inderdaad zeer moeilijk om nee te zeggen als je bijna een jaar hebt gewacht maar welzijn van de pup staat dan wel voorop en moet het verstand de voorang geven boven het gevoel. Maar nu mag het gevoel weer komen.
Inderdaad zeer moeilijk om nee te zeggen als je bijna een jaar hebt gewacht maar welzijn van de pup staat dan wel voorop en moet het verstand de voorang geven boven het gevoel. Maar nu mag het gevoel weer komen.
Wat hebben jullie een juist besluit genomen. Moeilijk, maar zo goed! Nu zijn jullie er echt helemaal klaar voor. Ik duim dat er snel een pupje voor jullie geboren wordt.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Zo, dat was een moeilijk besluit, maar heel verstandig. Nu er echt tijd en ruimte is voor de pup, kunnen jullie er straks ook echt van genieten als het eenmaal zover is.
Enne...nog gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Enne...nog gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Heel verstandig besluit.
En nu helemaal klaar voor , laat maar komen .
En nu helemaal klaar voor , laat maar komen .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
-
Ik heb zo af en toe aan je moeten denken Hink-Jan en ik vond het wat vreemd dat je opeens 'verdwenen' was. Maar ik begrijp nu dat daar allerlei redenen voor waren. Soms zijn er situaties waar je even geen pup bij kunt hebben. Want afgezien van alle 'leukigheid' is zo'n pup opvoeden behoorlijk intensief.
In elk geval kunnen jullie je nu verheugen op 'n Smouzenpup en ik hoop dat dat 'n korte wachttijd zal worden!
Behalve onze twee katten loopt Abel hier ook het huis onveilig te maken. Hij is inmiddels 11 maanden en 'n grote schat. In juni word hij op de ritsdag verwacht.
In elk geval kunnen jullie je nu verheugen op 'n Smouzenpup en ik hoop dat dat 'n korte wachttijd zal worden!
Behalve onze twee katten loopt Abel hier ook het huis onveilig te maken. Hij is inmiddels 11 maanden en 'n grote schat. In juni word hij op de ritsdag verwacht.
Jan & Willem
Onze Smous Abel - 22-05-2014 = Mees x Bauke
Onze Bengaalse katers Midas en Felix - 19-02-2012 = Fay-Rose x Bengalivo
Pagina Beestenboel:
(foto's en video's van Abel en Midas & Felix)
Klik op: http://smu.gs/1wrv4bu
Onze Smous Abel - 22-05-2014 = Mees x Bauke
Onze Bengaalse katers Midas en Felix - 19-02-2012 = Fay-Rose x Bengalivo
Pagina Beestenboel:
(foto's en video's van Abel en Midas & Felix)
Klik op: http://smu.gs/1wrv4bu
Bedankt voor het warme reacties. Ja soms gebeuren er dingen. Nu ben ik weer terug en hou alles weer inde gaten. Trouwens in deze tijd nog wel eens een filmpje van jullie Abel gezien. Leuk hoor. Vast spannend zo'n ritsdag die er aan komt.
-
Welkom terug Hink-Jan. Verstandige beslissing hebben jullie genomen maar was vast moeilijk. Nu kan het weer, nu maar hopen dat er snel een nestje komt waarin jullie pup geboren wordt.
José, Sammy & Lieveke
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Welkom terug! Hopelijk komt er snel een telefoontje dat er een pupje voor jullie is! Groetjes Alida