Een ongeluk zit in een klein hoekje....
Re: Een ongeluk zit in een klein hoekje....
Jeetje wat verdrietig! En inderdaad ik dacht eerst bij het lezen dat het om gif ging of zo iets dergelijks, maar een stropdas! Ongelofelijk! Goed dat ze achter de oorzaak wilden komen, anders hadden ze dit echt nooit bedacht en zich eeuwig hebben afgevraagd waar die stropdas nu is gebleven!
Veel sterkte voor de broer en schoonzus met dit verlies!
Veel sterkte voor de broer en schoonzus met dit verlies!
Met een sokkenfetisj in huis Gelukkig verdwijnen sokken vanzelf, maak ik regelmatig mee en niet alleen ik, ook mensen zonder honden ....
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Lisa eet van de straat als ze de kans krijgt, er wordt hier en daar wel het een en ander weggegooid op plekken waar het niet thuis hoort.
Een hapje ganzen of paardenpoep is ook lekker vindt Lisa, en als het dan echt niet meer eetbaar is kan je er altijd nog in gaan rollen. Doet ze gelukkig niet zo vaak.
Aan het strand worden zo'n beetje alle dode krabbetjes met schild en al verorberd. Daar heb ik al heel erg mijn twijfel over of dat goed is voor haar omdat zo'n schild best scherp is. Zelfs een schelp wil ze soms nog opeten.
Maar zoals Arco alles naar binnen werkte was niet normaal. Broer en schoonzus waren er wel alert op, juist omdat hij zo'n gekke vreetzak was. Hij had zaterdag overgegeven, maar dat deed hij wel vaker. Er lopen leguanen en hagedissen in de tuin en soms krijgen ze er eentje te pakken. Als ze zo'n beest niet afpakte vrat Arco hem dus rustig op. Dus werd er eerst in die richting gedacht. Wie bedenkt nu dat hij een stropdas zou pakken en opeten.
En dan gaat het op Curacao ook wel anders dan hier bij een DA.
Broer komt bij de DA met Arco. DA, ik wil meteen wel kijken maar dan moet jij hem bij de achterpoten vasthouden zodat hij op zijn rug blijft liggen. Vraagt nog wel of mijn broer daar tegen kan.
Hij heeft het wel gedaan maar is danig van slag geweest na het hele gebeuren.
Een hapje ganzen of paardenpoep is ook lekker vindt Lisa, en als het dan echt niet meer eetbaar is kan je er altijd nog in gaan rollen. Doet ze gelukkig niet zo vaak.
Aan het strand worden zo'n beetje alle dode krabbetjes met schild en al verorberd. Daar heb ik al heel erg mijn twijfel over of dat goed is voor haar omdat zo'n schild best scherp is. Zelfs een schelp wil ze soms nog opeten.
Maar zoals Arco alles naar binnen werkte was niet normaal. Broer en schoonzus waren er wel alert op, juist omdat hij zo'n gekke vreetzak was. Hij had zaterdag overgegeven, maar dat deed hij wel vaker. Er lopen leguanen en hagedissen in de tuin en soms krijgen ze er eentje te pakken. Als ze zo'n beest niet afpakte vrat Arco hem dus rustig op. Dus werd er eerst in die richting gedacht. Wie bedenkt nu dat hij een stropdas zou pakken en opeten.
En dan gaat het op Curacao ook wel anders dan hier bij een DA.
Broer komt bij de DA met Arco. DA, ik wil meteen wel kijken maar dan moet jij hem bij de achterpoten vasthouden zodat hij op zijn rug blijft liggen. Vraagt nog wel of mijn broer daar tegen kan.
Hij heeft het wel gedaan maar is danig van slag geweest na het hele gebeuren.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Hè wat ontzettend naar Erna! Vervelend om dat zo nog meter maken voor je broer! Hoop,dat hij dit niet mee hoeft te maken!
Wat een afschuwelijk verhaal Erna...! Dit bedenk je toch niet?
Ik heb zo'n zelfde fetisjist; èn een wasmachine die volgens mij sokken eet...loes schreef:Met een sokkenfetisj in huis Gelukkig verdwijnen sokken vanzelf, maak ik regelmatig mee en niet alleen ik, ook mensen zonder honden ....
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ach wat sneu
Onze vorige Duitse Herder was ook zo die vrat alles wat hij te pakken kreeg sokken waren favoriet. Natuurlijk leer je na 2 keer bij de dierenarts geweest te zijn om een spuit te geven om hem te laten braken wel erg goed opruimen.
Maar hij trok de skihandschoen van mijn dochters hand af en slikte hem in 1 keer door weer naar de dierenarts weer spugen en handschoen kwam er weer uit .
Zelfs onderbroeken vond hij in de struiken :wink2:
Het is pas overgegaan toen mijn vriend met hem is gaan speuren.
Onze vorige Duitse Herder was ook zo die vrat alles wat hij te pakken kreeg sokken waren favoriet. Natuurlijk leer je na 2 keer bij de dierenarts geweest te zijn om een spuit te geven om hem te laten braken wel erg goed opruimen.
Maar hij trok de skihandschoen van mijn dochters hand af en slikte hem in 1 keer door weer naar de dierenarts weer spugen en handschoen kwam er weer uit .
Zelfs onderbroeken vond hij in de struiken :wink2:
Het is pas overgegaan toen mijn vriend met hem is gaan speuren.
Precies! Ik weet zeker dat Fija ze niet opeet en mijn vriendin heeft helemaal geen dieren .....Martine schreef: Ik heb zo'n zelfde fetisjist; èn een wasmachine die volgens mij sokken eet...
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Dat met die sokken etende wasmachines blijft terugkomen. Er zijn er echt veel, ook bij gezinnen zonder hond.
Maar een stropdas is nog wel een heel ander hapje. Dat slik je toch niet 1,2,3 door.
Die DA is van de veeartsen soort. Geen tijd voor gevoeligheden, gewoon aan de slag. Wel heftig voor je broer hoor.
Maar een stropdas is nog wel een heel ander hapje. Dat slik je toch niet 1,2,3 door.
Die DA is van de veeartsen soort. Geen tijd voor gevoeligheden, gewoon aan de slag. Wel heftig voor je broer hoor.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Jeetje wat een naar verhaal, dat geloof je toch bijna niet , een stropdas.
Heel veel sterkte gewenst.
Heel veel sterkte gewenst.
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017