poep!!!!!!!
Re: poep!!!!!!!
mijn dames poepen samen nog geen 10 centimeter per dag. Ze doen dat meestal maar 1x, 2 drollen passen met gemak in 1 boterham zakje.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
drollen wedstrijd ? maar dan ook even die drollen wegen dames en niet smokkelen natuurlijk. Bloem kan wel meedoen met het guinnis boek . Groeten Hein.
PS ,Lobke poept maar eenmaal en nog op bevel ook
PS ,Lobke poept maar eenmaal en nog op bevel ook
![hup :hup:](./images/smilies/Smiley-go.gif)
![grijns :grijns:](./images/smilies/04.gif)
Ik zie ons al lopen met een weegschaaltje door het bos Hein.
![Crazy :crazy:](./images/smilies/smiley_crazy.gif)
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
gewoon oppakken met of zonder zakje en thuis wegen op de keukenweegschaal wel een foto er vannemen dan kunnen we het goedzien en dat is wel zo eerlijk.Lobke is gelukkig geen smousje dus die doet niet mee. groeten Hein.
![yes2 :yes2:](./images/smilies/Smiley%20Yes.gif)
wedstrijd. aanmelden alleen voor zuivere smousjes dus puur natuur 1e prijs neus knijper. 2e prijs handdoek en lucht ver frisser . groetjes Hein.
Er moet natuurlijk wel een onafhankelijke jury zijn. Mag zelf geen smous hebben.
Hein bij deze stellen we jou aan om alle drollen te meten. Wel meteen opruimen daarna als je toch bezig bent.![fluiten :fluit:](./images/smilies/Smiley-fluiten.gif)
Hein bij deze stellen we jou aan om alle drollen te meten. Wel meteen opruimen daarna als je toch bezig bent.
![fluiten :fluit:](./images/smilies/Smiley-fluiten.gif)
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
![thumbs up :thumbsup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
![rool2 :roll2:](./images/smilies/rolleyes.gif)
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Opsturen mag ook?
![hihi :hihi:](./images/smilies/Smiley-giechel.gif)
![post :post:](./images/smilies/INGardenMailbox03.gif)
![flauwvallen :flauwv:](./images/smilies/flauwvallen.gif)
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
laten we dat laatste maar niet doenopsturen word zo,n bende bij de posterijen. maar even gewoon meten en wegen is toch niet zoveel wek ? de drol van Lobke is 7cm lang en weegt 37 gram wie meer mijn buurman heeft gemeten en gewogen dus ik wacht af groetjes van Hein.
In sealen en meenemen naar de clubmatch?
Kunnen we misschien een prijs geven aan de mooiste en zwaarste drol?
Kunnen we misschien een prijs geven aan de mooiste en zwaarste drol?
Charlotte schreef:Opsturen mag ook?![]()
![]()
wint bloem natuurlijk , en om die ....... nou te bewaren voor de clubmatch? nee laten we er maar een eind aan breien wat eten we vandaag? groeten Hein.
varkenslapjes met spinaziestampotje,voor af verse schenkelsoep(schenkel is voor Diesel) en als toetje yoghurt met honing en walnoten
Gemarineerde kipfilet in de wok met een groentenschotel, met rijst en satésaus.
groetjes, Karin
Bietjes met gefruit uitje en appeltje erdoor; rijkelijk bestrooid met zwarte peper, aardappeltjes met jus; een krokant gebakken speklapje voor de jongens en zelf een lekkere gehaktbal.
En Bobbie krijgt zijn light-brokjes; ik heb overigens het gevoel dat het heel goed gaat met zijn gewicht. Hij waggelt niet meer en ziet er slanker uit. Ik zal hem van de week weer eens wegen bij de DA.
En Bobbie krijgt zijn light-brokjes; ik heb overigens het gevoel dat het heel goed gaat met zijn gewicht. Hij waggelt niet meer en ziet er slanker uit. Ik zal hem van de week weer eens wegen bij de DA.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Fruitdag hier. ![ja :ja:](./images/smilies/ja2.jpg)
![ja :ja:](./images/smilies/ja2.jpg)
Ik ook maar dan
Beide honden krijgen net zoveel het zelfde eten,Boy poept hooguit 2 x per dag terwijl Missy de wedstrijd met Bloem wel wil aangaan ![grijns :grijns:](./images/smilies/04.gif)
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v84/sjiekita/BannerBoyenMissy1.jpg)
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1135 ... oep__.html
Tja.....op Texel ergerde ik me nogal eens aan de paardenpoep op de stoep. Hier ligt het vaak op de fietspaden. Er ligt een zandpad naast hoor...van drie meter breed, maar ja...
Voor fietsers is het sowieso ellendig, die enorme hopen, ook op de gewone wegen. Manege's in de buurt, altijd prijs. 's Winters is het extra lastig als het op het beton vastvriest.
Onze overbuurvrouw oefent met haar paarden op het dagrecreatie terrein. Ook geeft ze er eens per week les in aangespannen rijden.
Ruimt alles keurig op.
Tja.....op Texel ergerde ik me nogal eens aan de paardenpoep op de stoep. Hier ligt het vaak op de fietspaden. Er ligt een zandpad naast hoor...van drie meter breed, maar ja...
Voor fietsers is het sowieso ellendig, die enorme hopen, ook op de gewone wegen. Manege's in de buurt, altijd prijs. 's Winters is het extra lastig als het op het beton vastvriest.
Onze overbuurvrouw oefent met haar paarden op het dagrecreatie terrein. Ook geeft ze er eens per week les in aangespannen rijden.
Ruimt alles keurig op.
Zo zouden er meer moeten zijn!
Mijn ouders wonen in een rustige straat waar een boerderij aan grenst met een vergunning voor het stallen van 8 paarden. Er staan er meer dan 80 en die lopen allemaal poepend door de straat op weg naar het bos. Soms ook op de stoep... De gemeente is op de hoogte van de overlast, maar doet er niets aan. Ze hebben wel gezegd dat de (opvallend vaak telefonerende) meisjes op die paarden de stront op moeten ruimen, maar dat hebben we nog nooit zien gebeuren.
Al die poep trekt tientallen kouwtjes aan die op hun beurt alle leuke kleine vogeltjes uit de buurt hebben verjaagd. Wat nou landelijk wonen...?
![thumbs up :thumbsup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
Mijn ouders wonen in een rustige straat waar een boerderij aan grenst met een vergunning voor het stallen van 8 paarden. Er staan er meer dan 80 en die lopen allemaal poepend door de straat op weg naar het bos. Soms ook op de stoep... De gemeente is op de hoogte van de overlast, maar doet er niets aan. Ze hebben wel gezegd dat de (opvallend vaak telefonerende) meisjes op die paarden de stront op moeten ruimen, maar dat hebben we nog nooit zien gebeuren.
Al die poep trekt tientallen kouwtjes aan die op hun beurt alle leuke kleine vogeltjes uit de buurt hebben verjaagd. Wat nou landelijk wonen...?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006