poep!!!!!!!
-
Re: poep!!!!!!!
Goed idee vind ik. Ook langs ons huis komen dagelijk paarden en laten regelmatig wat vallen. Erger me er altijd al aan, het stinkt en blijft heel lang liggen.
José, Sammy & Lieveke
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Opruimen zou fijn zijn, lijkt mij wel een hele klus.
Heb je ook een grote zak voor nodig.
Toch heb ik liever paarden dan hondenpoep onder mijn schoen.
Heb je ook een grote zak voor nodig.
Toch heb ik liever paarden dan hondenpoep onder mijn schoen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ik ook. Vind paardenpoep zelf niet zo vies.
Hier in het bos is het alleen lastig als de honden er teveel van willen eten.
Maar op de stoep en het fietspad vind ik het toch minder geslaagd.
Ik erger me dan wel aan de heisa over hondenpoep en het gemak waarmee de paarden poep 'niet' aan de kant geschoven wordt op plaatsen waar het hinder geeft.
Vies vind ik het niet echt. Ruikt wel lekker eigenlijk.
Maar op de stoep en het fietspad vind ik het toch minder geslaagd.
Ik erger me dan wel aan de heisa over hondenpoep en het gemak waarmee de paarden poep 'niet' aan de kant geschoven wordt op plaatsen waar het hinder geeft.
Vies vind ik het niet echt. Ruikt wel lekker eigenlijk.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Gatver, vieze Lies.
Ik ben gisteren heel boos op haar geweest omdat ze de drollen uit Sarie haar bak vist en op eet.
Ik had al eens gedacht, wat poept Sarie weinig, doet ze zeker op het moment dat ze even buiten is. Dat is hooguit een half uurtje per dag.
Gisteravond hoor ik gerrommel in de kattenbak, maar zie uit mijn ooghoek dat Sarie gewoon in haar mandje ligt te slapen. Lisa dus op heterdaad betrapt.
Zelf denk ik dat ze het niet zal laten als ze de kans krijgt. Viespeuk.
Ik ben gisteren heel boos op haar geweest omdat ze de drollen uit Sarie haar bak vist en op eet.
Ik had al eens gedacht, wat poept Sarie weinig, doet ze zeker op het moment dat ze even buiten is. Dat is hooguit een half uurtje per dag.
Gisteravond hoor ik gerrommel in de kattenbak, maar zie uit mijn ooghoek dat Sarie gewoon in haar mandje ligt te slapen. Lisa dus op heterdaad betrapt.
Zelf denk ik dat ze het niet zal laten als ze de kans krijgt. Viespeuk.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Moet hier ook oppassen. 's Nachts zijn de katten en honden gescheiden (katten in de hobbykamer en honden in de huiskamer), maar het 1e wat ik doe 's ochtends is de kattenbakken uitscheppen, er staat er ook 1 in een halnis en ook overdag loop ik ze vaak nog na. Fija is er erg kien op en zelfs Adah heb ik eens betrapt.
Vind paardenpoep ook best lekker ruiken, maar de honden mogen er niet van eten vanwege het gevaar van vergiftiging.
Vind paardenpoep ook best lekker ruiken, maar de honden mogen er niet van eten vanwege het gevaar van vergiftiging.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Gelukkig eten ze hier geen paardenpoep.
Misschien is het niet bijzonder genoeg, het ligt hier overal.
Kattenpoep daarintegen wel, denk ik.
Als ik ze 's-avonds uitlaat is de tuin van de buren heel boeiend, en komen ze er smakkend vandaan en een eindje verderop heeft het veld ook heel interessante plekken. De buren daar hebben twee katten die altijd buiten zijn.
Vetkezen
Misschien is het niet bijzonder genoeg, het ligt hier overal.
Kattenpoep daarintegen wel, denk ik.
Als ik ze 's-avonds uitlaat is de tuin van de buren heel boeiend, en komen ze er smakkend vandaan en een eindje verderop heeft het veld ook heel interessante plekken. De buren daar hebben twee katten die altijd buiten zijn.
Vetkezen
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Onze eigen (voor)tuin is boeiend genoeg. Er ligt altijd wel een kattendrol voor het grijpen.
We proberen er zo goed mogelijk op te letten, maar soms kom je ogen tekort.
We proberen er zo goed mogelijk op te letten, maar soms kom je ogen tekort.
Charlotte
Ik zie het al, Lies is geen uitzondering in kattendrollen vreten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Troost je Erna Lobke zat vanmiddag ook met haar snuit in de kattenbak ,Vlaai had er net een verse neer gelegd!. even later zit Lobke mijn Zus in het gezicht te likken ,toen ben ik wel uit mijn slof geschoten gezicht likken is voormij het vieste wat een hond kan doen ,Lobke weet dat het niet mag dus kreeg mijn zus de volle laag van mij. ik hoefde ook geen afscheidszoen toen ze weg ging. groeten Hein.
Ik vind het ook heel vies dat likken in het gezicht en hier weten ze ook dat het niet mag. Maar hier wordt nooit het commando LIKKEN gegeven. Inderdaad heel dom van je zuster
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Inderdaad dom, ze had kunnen weten wat het gevolg kan zijn, gelukkig word Vlaairegelmatig ontwormt en is lobke ook pas ontwormd bij de da, jaren geleden had mijn broer een duitse herder die kreeg hij gratis inclusief vlooien en wormen,broodmager dus hij vraagd advies ik stuur hem naar de da, ok dat zou hij doen op een gegeven moment krijgt die hond kans mij in het gezicht te likkengeheel onverwachts, een paar weken later kreeg ik diaree en tot mijn grote schrik zag ik segmenten van een lintworm, nou dat is schrikken ik naar de huisarts kreeg twee enorme pillen meeen na 14dagen terugkomen voor nog tweepillen gelukkig was ik er vlot bij .dus geen gezicht likkenzeker niet met een poep etende hond, je bent gewaarschuwd!!!! groeten Hein.
...wel heel lekker voor de lijn...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Charlotte
Nou Martine kom even proeven, heb zo juist buiten voor mijn deur een grote wriemelende hoop van een hond op geruimd vol wormen heb de eigenaar er op aangesproken die zei oh dat heb ze wel vaker van die beestjes dan haal ik weer wat pilletjes bij de dierenwinkel de dierenarts is zo duur .je zou deze mensen. ik heb wel flink wat opgeloste dettol over de poepplek gegooid je weet maar nooit. nog meer reden om lobke aan de riem te houden achter op het veld de poepzuiger moet maar weer eens langs komen. groeten Hein.
Kan wel zijn Hein, maar als de hond het zo goed weet dan doet 'ie het niet. Doen mijn honden iets verbodens en waarvan ze weten dat ze het niet mogen dan 'spreek' ik ze erop aan, maar geef niet het slachtoffer de schuld.H.v.witzenburg schreef:Inderdaad dom, ze had kunnen weten wat het gevolg kan zijn, groeten Hein.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Loes welk slachtoffer? beide weten dat ik dit niet wil hebben dus allebei? maar het hoort niet ik voel me prima ben boodschappen wezen doen ,helemaal lopend met rollator hoef ik niet te sjouwen lekker het voorjaar in huis gehaald een grote bak narcissen, groete hein.
Bevroren poep....dat is het helemaal.
Maakt niet uit van wie of wat...
Grote aan elkaar gevroren honden hopen....Bloem loopt er mee rond alsof het een supervonst is. Vies beest...
Maakt niet uit van wie of wat...
Grote aan elkaar gevroren honden hopen....Bloem loopt er mee rond alsof het een supervonst is. Vies beest...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Hier blijft de poep van de Schotse Hooglanders favoriet er door heen lopen vinden ze vies maar een hapje ervan