Brace
Re: Brace
Rini ik hoop voor jou dat je ook een "verwendokter" hebt. Een lastig pootje blijft een extra zorg. Vooral als je er maar twee hebt.rini schreef:Sinds kort heb ik ook een brace en vond het ook vervelend maar als je er 1x aan gewend bent ........
Dus komt hartstikke goed
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Bijzonder, hoor, voor honden. Onze DA heeft ook acupunctuur en homeopathie in de aanbieding. Fijn dat het Baukje goed doet.Stella schreef:Het lijkt erop dat dat zal gaan lukken. Ze loopt steeds langere stukjes erop en ook al met ietsje meer vaart.Jeanette schreef: Het zal fijn zijn als ze zich er aan kan over geven.
Vandaag is ze bij de "verwendokter" geweest. Dat is de chiropractor, die ook accupunctuur met naalden of met laser, homeopathie en chinese kruiden in haar pakket heeft.
Baukje gaat daar graag naartoe en komt er altijd helemaal blij vandaan.
Ze zet het bracepootje nu rechter neer en met meer vertrouwen in haar balans.
Ter ondersteuning krijgt ze een kruidenkuur.
En verder natuurlijk alle tijd die ze nodig heeft.
Baukje blijft vooruit gaan met haar brace!
Vandaag heeft ze voor het eerst weer een stukje in iets hoger tempo op vier pootjes gelopen. In rustig tempo ziet het er al veel zekerder uit dan vorige week.
Ze doet zelfs heel rustig mee in de SBB-groep (Sportief Blijven Bewegen) en laat haar bescheiden kwispeltje zien bij ieder rondje.
Vandaag heeft ze voor het eerst weer een stukje in iets hoger tempo op vier pootjes gelopen. In rustig tempo ziet het er al veel zekerder uit dan vorige week.
Ze doet zelfs heel rustig mee in de SBB-groep (Sportief Blijven Bewegen) en laat haar bescheiden kwispeltje zien bij ieder rondje.
Maureen
Brace update: Baukje loopt nu al ruim 3 jaar met haar brace en het ding blijkt toch te kunnen slijten.
Eén van de scharniertjes bij de onderkant ging uitrekken (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Begin deze week brak het door.
Degene die de brace gemaakt heeft voor haar, zei indertijd dat die het best zou blijven zitten met het onderste deel eraan. Dus een soort zooltje onder haar pootje.
Maar als ze daar echt niet aan kon wennen , konden we het ook proberen zonder.
Ze wende eraan en schepte het geregeld vol bagger. Maar dat leek haar niet te storen.
Maar nu het scharniertje door ging, hebben we het zooltje eraf gehaald en staat ze dus weer met haar voet op de grond. We hebben gewoon geprobeerd hoe ze daarop zou reageren en tot nu toe vindt ze het helemaal prima. Het lijkt zelfs alsof ze zich nu zekerder voelt met de grond weer direct onder haar voet. Ze hoefde er heel niet aan te wennen
Maandag mag ze weer naar de verwendokter. Die wil ik het ook even laten zien. Ik vind dat ze beter staat nu, rechter....
Eén van de scharniertjes bij de onderkant ging uitrekken (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Begin deze week brak het door.
Degene die de brace gemaakt heeft voor haar, zei indertijd dat die het best zou blijven zitten met het onderste deel eraan. Dus een soort zooltje onder haar pootje.
Maar als ze daar echt niet aan kon wennen , konden we het ook proberen zonder.
Ze wende eraan en schepte het geregeld vol bagger. Maar dat leek haar niet te storen.
Maar nu het scharniertje door ging, hebben we het zooltje eraf gehaald en staat ze dus weer met haar voet op de grond. We hebben gewoon geprobeerd hoe ze daarop zou reageren en tot nu toe vindt ze het helemaal prima. Het lijkt zelfs alsof ze zich nu zekerder voelt met de grond weer direct onder haar voet. Ze hoefde er heel niet aan te wennen
Maandag mag ze weer naar de verwendokter. Die wil ik het ook even laten zien. Ik vind dat ze beter staat nu, rechter....
Maureen
Kijk eens aan...een geluk bij een ongeluk.
Het zou fijn zijn als ze zich nu prettiger voelt en beter kan bewegen.
Ben benieuwd wat de verwendokter zegt.
Het zou fijn zijn als ze zich nu prettiger voelt en beter kan bewegen.
Ben benieuwd wat de verwendokter zegt.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Bauke vindt het fijn om weer met 4 pootjes op de grond te staan.
Zou mooi zijn als dat zo blijft.
Zou mooi zijn als dat zo blijft.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver