Hier kun je vragen stellen of je zorgen delen omtrent kleine gezondheidskwesties van je hond. Neem contact op met een dierenarts voor deskundig advies.
Of het onderwerp al ter sprake is geweest vinden kan ik het niet.
Dat Boy zich uitermate op mij is gaan richten had ik al verteld maar wat er vanmiddag gebeurde...
Eten doet Wim in de bak en ik moet het neer zetten anders eet hij niet maar nu was ik niet thuis en Wim zet die bak neer en niet eten natuurlijk maar zat wel giga te beven en te hijgen dusdanig dat Wim dacht dat hij er in zou blijven.Toen ik 1x thuis was werd Boy wat rustiger maar was wel bezweet en hartslag was vrij hoog.We zijn ff in de tuin gaan zitten en het ging weer goed gelukkig.Was wel goed schrikken.
Zou dit een aanval van hyperventilatie kunnen zijn? Weet eigenlijk niet of dat bij honden ook kan.
Ik heb eigenlijk geen idee of dit voor komt bij honden. Maar Boy is wel goed gestresst geweest doordat jij er niet was.
Lastig dat Boy alleen maar wil eten als jij het aan hem geeft. Sterkte met je mannetje.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Nog nooit van gehoord bij honden, maar de zuurstofopname loopt bij honden net zoals bij ons volgens mij. Dus dan zou hyperventilatie ook kunnen.
Ik hoop wel dat hij het niet nogeens krijgt. Wat zal Wim geschrokken zijn.
Ook wel lastig dat Boy zich zó op jou richt, dat hij alle anderen uitsluit.......
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Moest net naar DA om medicijnen voor Boy te halen en heb Dennis zelf ff gesproken en gevraagd of dit bij honden voorkomt hij had er tenminste nooit van gehoord maar het kan wel stress zijn natuurlijk.
Zo, dat is zeker mooi meegenomen!
Gelukkig heeft hij geen nieuwe aanval meer gehad. En met jullie niet-uithuizig zijn is er gelukkig ook minder kans op herhaling............
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )