Tja, in welke rubriek zal ik deze foto nou eens plaatsen... Onder opvoeding misschien? Na tien jaar nog op cursus met deze smous?
Tátátáh!
Hond in de pot vandaag;
Onze oudste zoon Steven was later vandaag en ik had zijn bord met avondeten keurig op de eettafel klaargezet zodat hij meteen kon aanvallen. Opeens hoor ik een boel kabaal van de kinderen en vol ontzetting zagen ze dat de spinazie mét ei van het bord verdwenen was!
Wat een donderkop, maar ja een van Hapswoude hè...
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Bij ons hebben de katten dit soort fratsen. Hoewel Suske wel eens mag meegenieten, Snoes gooit namelijk heel lief altijd nog wel wat voor haar op de grond.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
We moesten er inderdaad hartelijk om lachen . Dat doet ie anders nóóit ! Nee, werkelijk..daarom was het ook zo lachwekkend enne tis inderdaad een échte van Hapswoude
Daar kan je toch onmogelijk kwaad op worden. Wat een leukerdje. Pebbles stond vanmorgen ook midden op tafel, had ze ook nog nooit gedaan. Het is zeker het voorjaar Gerry en Pebbles.
2 weken geleden was mijn vader jarig en mijn zus (heeft het niet op honden) had Bobbie in de keuken gestopt. Ze had zich alleen niet gerealiseerd dat 2 taarten op tafel samen met hem geen goede combi is... Tot mijn verbazing is hij niet ziek geworden van de 6 stukken (halve taart) Sachertorte die spoorloos verdwenen waren. Meneer stond bovenop tafel te schransen en zat onder de chocola...
Stoute hond vond mijn zus...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes