Wat een onaangename verrassing van Lisa, Erna... Daar zat je vast niet op te wachten! Kreeg je alles wel op tijd droog?
Hier hebben de kinderen tijdens hun eerste communie gewone kleding aan hoor. Wel feestelijk, maar eigenlijk net zoals met verjaardagen. Het was voor mij beide keren een leuk excuus om ze een keer in het nieuw te steken, maar dan droegen ze die kleding de rest van die zomer ook hoor. Heel veel plezier zondag; met Lisa gaat het vast wel goed!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Wij hebben twee logeer bedden Martine, heb wel gemerkt dat mijn waterbed heel wat prettiger ligt.
Lisa is weer helemaal in orde, anders zou ik haar ook niet meegeven zondag. De DA vond het ook geen enkel bezwaar.
De kinderen dragen hier kleding die ze alle dagen kunnen dragen, dus iets nieuws kan ook naar school aan. De kleinkinderen zien er altijd leuk uit, maar nooit dure kleding aan.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Lisa is echt een kind van haar moeder. Alles vreten en alles nat plassen....
Veel plzier zondag, geniet van je kleindochter. Lisa red zich prima zonder jou, die is in goede handen.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Jeetje wat een gedoe Erna, tsja Bickel is ook een vreetzak hoor eet ook alles wat los en vast zit maar goed ik ben het gewend Wiskie is nog erger en als ik niet oppas eet die de drollen van Bickel en gaat het gezellig hier binnen uit spugen
De kinderen van mijn broer hebben in Volendam communie gedaan en daar gaan ze wel als bruidje en in pak, ze doen daar ook met de hele klas tegelijk communie en niet zoals hier wanneer er datums geprikt worden, maar goed in Volendam zijn ze haast allemaal katholiek je heb er ook alleen maar katholieke scholen.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Nou Karin dan heb je het wel weer even gehad denk ik, drie diensten
Jammer dat ze niet allemaal tegelijk kunnen in dezelfde dienst.
Bij Megan gaat het niet van de school uit, maar van de kerk. Ik denk dus dat zij haar juf niet zal zien. De meisjes zitten op een christelijke school. Niet omdat ze perse naar een christelijke school moeten, maar omdat het een goede school is en redelijk in de buurt. En het wordt bij ons ook niet zo uitbundig gevierd als in het zuiden. Net als een verjaardag zeg maar. Sanne haar 10de verjaardag wordt ook zondag gevierd, zij was vorige week jarig.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dubbel feest dan Erna. een hele fijn dag zondag. Hopelijk schijnt het leuk een communiefeestje. Vorig jaar hadden wij er nog eentje van de kleindochter van mijn zus. Geen bruidjes maar wel leuke kleertjes allemaal aan. En heel feestelijk alles. Ik vind het toch altijd heel ontroerend die kinderen die de communie doen.
Niet fijn Erna dat plassen van Lisa op jullie bed. hier mogen ze niet naar boven.
Karin 3 diensten, het is nogal wat. Wordt een lange zit voor je. Maar die blije gezichtjes maakt alles goed. Daar doe je het toch voor.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
sammydesmous schreef:
Niet fijn Erna dat plassen van Lisa op jullie bed. hier mogen ze niet naar boven.
Ik kon me ook wel iets leukers voorstellen, maar ja het is gebeurd.
Ik hou nu de sl. deur overdag dicht zodat ze niet meer op het bed kan.
En nachts mag ze van mij niet meer naar boven (voorlopig) ze zit in haar grote hok in de gang met het deurtje dicht. Lisa heeft er niets van want ze ligt heel erg graag in haar hok. Net een hol, helemaal achterin en zo klein mogelijk opgerold.
Het is pikdonker in de gang.
Gelukkig alleen maar een hele grote plas die ze niet op kon houden. Wel een hoop extra was. Senna slaapt ook bij ons boven, alleen wel in een bench. Nog wel tenminste want als het warmer wordt mag ze er wel uit. Leuk hoor die kinders die communie doen. Zelf ben ik niet katholiek, maar heb het een paar keer van Everards familie meegemaakt. Veel plezier en genieten van de kleinkinderen!
Lisa werd om 7.30 uur opgehaald en zat zo vreemd op de achterbank van de auto te kijken dat ik niet instapte.
Om 17.30 werd ze weer teruggebracht. Lisa is die dag niet zo uitbundig geweest, en middags werd ze zelfs timide en wilde geen stap meer op de baan zetten.
Ze heeft me dus duidelijk heel erg gemist. Het zal niet nog een keer nodig zijn, meestal kan ik natuurlijk zelf mee. Het duurde te lang voor haar. Een training is natuurlijk anders dan een hele dag, en dan zit ze ook nog op vreemd terein.
Dus wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Had het toch iets anders ingeschat.
Ik weet dat Lies heel erg op mij gericht is. Een paar maanden geleden zou ik heel erg mijn vraagtekens hebben gehad bij een dagje flyball zonder mij.
Maar doordat ze de laatste maanden met met vier verschillende handlers had getraind, en dat steeds goed ging, dacht ik dat het makkelijker zou gaan.
Maar ja, daar was ik meestal wel zelf bij aanwezig. Een enkele keer bij een training niet, wat dan goed ging. Maar een hele dag is toch te veel van het goede.
Bij de andere runs deed Lisa het goed afgelopen zondag. Maar aan deze run zal ik nog vaak herinnerd worden Was er zelf niet bij, maar heb het van iedereen moeten horen dat ze een baan voor lag en doodleuk niet over de laatste hindernis heen ging. Verloren run dus. Daarna hebben ze Lisa niet meer ingezet.
Hierbij nog andere runs van afgelopen zondag. Dogs with talent is ook een team van onze vereniging.
Volgende week zondag lopen er zelf drie teams van ons mee. Dan is het een thuiswedstrijd op ons eigen veld.