Leuk Jeanette dat je ook zo'n fijne dag hebt gehad
![thumbs up :thumbsup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
Dat afdakje had je dus niet nodig, of het moet tegen de zon zijn geweest. Ik kan me voorstellen dat het voor de honden wat te warm was.
In Zeewolde was er de verkoeling van het water en wat hebben ze genoten! En wij ook!
Zo leuk om Eva, Daniëlle en Yolanda ontmoet te hebben. En wat een leuke foto's Yolanda! Je hebt erg leuke honden.
Het was zo genieten met dit weer en het water was zelfs aan de warme kant dat we gewoon vergaten om naar de demonstraties te gaan kijken.
Nog wel even langs de kraampjes gelopen. We waren op zoek naar een zwemvest voor Senna, maar ze hadden alleen een rose/groene en omdat eigenlijk we naar een oranje zwemvest op zoek waren hebben we het maar niet gedaan. Maar op internet even kijken. Lisa moet voor haar stage een evenement organiseren en dat wordt een boottocht. Senna mag ook mee, vandaar het zwemvest.
Wel hebben we een flinke voorraad gedroogd lekkers voor haar gekocht. Kippennekken, kippenpoten, visjes, spiervlees en op het hoefje (met een stukje poot er nog aan) ligt ze nu heerlijk te kluiven.
Het was weer zo leuk om zoveel smousjes bij elkaar te zien en dat ze zo heerlijk aan het spelen waren.
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt en zal ze z.s.m. naar je sturen, Loes.