Hallo Ariënne,
Begrijp mij niet verkeerd en bedoel het positief. Maar als ik mij bezig zou houden met het reageren op onzin berichten van het door jou genoemde bedrijf dan zou ik daar dagwerk aan hebben.
Ga dat dus niet doen.
Bij ons kun je 2 soorten biologisch gecertificeerde kokosolie kopen in kunststof en in glas. Het is maar net wat u wilt.
In de olie die in onze kunststof verpakking worden verpakt zijn nimmer weekmakers aangetroffen. Veel handiger in de keuken bovendien. Maar nogmaals aan u de keus.
Natuurlijk is dat bedrijf bezig met verkooppraat. Eerst zeiden ze dat je alleen maar virgin kokosolie moest gebruiken. Toen ze ontdekten dat wij zo groot waren met biologisch ontgeurde olie gingen zij dat ook doen. Maar natuurlijk ‘stiekem’ onder een andere naam.
Ik heb het helemaal gehad met dat soort bedrijven. Mijn bedrijf witsenburg natural products was simpelweg de eerste die ermee begon. In 1994 al. Al die andere bedrijven zijn geen initiatiefnemers maar volgers.
Heeft u al onze prachtige bioscoop film over mensenrechten gelezen. Of zelfs de trailer gezien. Kijk dan maar even op
http://www.liletneverhappened.com
Met vriendelijke groet,
Martien J.C. Witsenburg
witsenburg natural products bv