honden verzekering
Re: honden verzekering
In het begin waren er maar 2 dierverzekeringen terwijl de keus nu groot is.Onze hondjes zitten bij Protec.
Maar het zal net zo zijn als gewone verzekeringen,door de bomen bijna het bos niet meer kunnen zien dus kijk en vergelijk!
Maar het zal net zo zijn als gewone verzekeringen,door de bomen bijna het bos niet meer kunnen zien dus kijk en vergelijk!
Stijnke is ook bij Proteq. Vrienden van ons zijn daar verzekerd en erg blij met die (honden)verzekering. Zij hebben er ook veel gebruik van moeten maken helaas....
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Wat wel jammer is dat je nu alles voor moet schieten maar over het algemeen krijg je vergoeding met 14 dagen terug!
UWV gaat alsnog moeilijk doen over m'n uitkering dus zie de btw verhoging tegemoet.
Maar Protec komt vanuit De Raad van Beheer dat heeft toen bij ons de keus bepaald.
UWV gaat alsnog moeilijk doen over m'n uitkering dus zie de btw verhoging tegemoet.
Maar Protec komt vanuit De Raad van Beheer dat heeft toen bij ons de keus bepaald.
UWV
Bij mij doen ze (nog ) niet moeilijk. Alleen als ik iets wil wijzigen, b.v. omdat ik meer ben gaan werken. Je snapt het niet.........
Maar desondanks jubel ik ook niet over de BTWverhoging
Sterkte Rini!
Bij mij doen ze (nog ) niet moeilijk. Alleen als ik iets wil wijzigen, b.v. omdat ik meer ben gaan werken. Je snapt het niet.........
Maar desondanks jubel ik ook niet over de BTWverhoging
Sterkte Rini!
Maureen
[quote="rini"]UWV gaat alsnog moeilijk doen over m'n uitkering dus zie de btw verhoging tegemoet.
quote]
Jakkes, wat balen Rini.
Wordt je opgeroepen voor een herkeuring?
quote]
Jakkes, wat balen Rini.
Wordt je opgeroepen voor een herkeuring?
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
In 2009 ben ik geheel afgekeurd en heb een wia uitkering en moest inderdaad voor een herkeuring,nu heb ik die rapportage van die bedrijfsarts gehad en als ik zijn bevindingen lees mankeer ik niets terwijl er aan arm totaal geen verbetering is en ik er COPD bij heb gekregen.
Dus ben het totaal niet met die meneer eens!!!
Moet nu wachten op een oproep van de bedrijskundige.
En als ik m'n uitkering echt kwijt raak dan weet ik het ff niet meer.Wim heeft ook geen heel salaris meer.
Dus ben het totaal niet met die meneer eens!!!
Moet nu wachten op een oproep van de bedrijskundige.
En als ik m'n uitkering echt kwijt raak dan weet ik het ff niet meer.Wim heeft ook geen heel salaris meer.
Geen beste vooruitzichten, Rini.
Misschien komt het goed.
Misschien komt het goed.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Wat vervelend Rini, ik hoop dat alles met een sisser zal aflopen.
Sterkte in je strijd met het UWV.
Sterkte in je strijd met het UWV.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Nou! Sterkte, hoor!
Laat je niet kisten hoor Rini!
Neem desnoods iemand mee naar die gesprekken.
En hoe dan ook sterkte! :hug:
Neem desnoods iemand mee naar die gesprekken.
En hoe dan ook sterkte! :hug:
Maureen
Ik wil geen stennis veroorzaken, maar het volgende toch even met jullie delen...
Vorige week was ik op een verjaardag waar ik iemand ontmoette die bij 2 verschillende dierenverzekeringen (heeft ge)werkt en die zelf ook honden heeft. Zij vertelde me dat ze haar honden niet heeft verzekerd omdat de praktijk uitwijst dat je als hondeneigenaar bijna altijd in het nadeel bent.
Het verhaal van Rini hier bewijst hoe het ook anders kan, maar zoveel pech komt feitelijk maar heel weinig voor; vaak wordt juist datgene waarvan je hoopt dat het onder de verzekering valt, juist niet gedekt. En als de hond een bepaalde leeftijd bereikt, gaat vaak de premie stukken omhoog, zelfs als je je hond al van pup-af-aan bij hun verzekerd hebt...
Persoonlijk ben ik blij met het potje dat ik zelf heb aangelegd waarin ik maandelijks het verzekeringsbedrag -virtueel- stort. Het gaat namelijk veel vaker goed en dan hou je je geld in je zak. Maar idd; je kan ook verschrikkelijk pech hebben met je hond en dan blijkt juist dat je het goed hebt gedaan als je een verzekering hebt afgesloten.
Het blijft een gevoelig onderwerp, maar ik vond toch dat jullie moesten weten dat ze bij de verzekering zelf hun honden niet verzekeren. (ondanks dat ze dit tegen een gereduceerd tarief wordt aangeboden...)
Vorige week was ik op een verjaardag waar ik iemand ontmoette die bij 2 verschillende dierenverzekeringen (heeft ge)werkt en die zelf ook honden heeft. Zij vertelde me dat ze haar honden niet heeft verzekerd omdat de praktijk uitwijst dat je als hondeneigenaar bijna altijd in het nadeel bent.
Het verhaal van Rini hier bewijst hoe het ook anders kan, maar zoveel pech komt feitelijk maar heel weinig voor; vaak wordt juist datgene waarvan je hoopt dat het onder de verzekering valt, juist niet gedekt. En als de hond een bepaalde leeftijd bereikt, gaat vaak de premie stukken omhoog, zelfs als je je hond al van pup-af-aan bij hun verzekerd hebt...
Persoonlijk ben ik blij met het potje dat ik zelf heb aangelegd waarin ik maandelijks het verzekeringsbedrag -virtueel- stort. Het gaat namelijk veel vaker goed en dan hou je je geld in je zak. Maar idd; je kan ook verschrikkelijk pech hebben met je hond en dan blijkt juist dat je het goed hebt gedaan als je een verzekering hebt afgesloten.
Het blijft een gevoelig onderwerp, maar ik vond toch dat jullie moesten weten dat ze bij de verzekering zelf hun honden niet verzekeren. (ondanks dat ze dit tegen een gereduceerd tarief wordt aangeboden...)
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Dat zegt toch wel alles...
Zo'n potje lijkt me het allerbeste.
Zo'n potje lijkt me het allerbeste.
In ons geval is het fijn dat we het wel gedaan hebben Ondanks dat er ook premieverhoging is wat iedere 5jr wordt bekeken.
Maar alleen al voor Boy heeft de verzekering dit jaar al bijna 1400 euro betaald(wij zelf 350 euro) en dit jaar was Missy aan de beurt met 2 operaties in 5 mnd tijd totaal bedrag 1108 euro waarvan wij zelf gelukkig "maar" 150 euro hoeven te betalen!
Maar alleen al voor Boy heeft de verzekering dit jaar al bijna 1400 euro betaald(wij zelf 350 euro) en dit jaar was Missy aan de beurt met 2 operaties in 5 mnd tijd totaal bedrag 1108 euro waarvan wij zelf gelukkig "maar" 150 euro hoeven te betalen!
In jullie geval Rini, is het toch maar goed dat jullie verzekerd zijn. Wij zijn niet verzekerd. Eigenlijk om de reden die Martine noemt, dat het vaker goed dan fout gaat.
Maar het blijft toch een gok.
Een buffer voor eventuele hoge DA kosten hebben we wel, gelukkig.
Maar het blijft toch een gok.
Een buffer voor eventuele hoge DA kosten hebben we wel, gelukkig.
Ja, Rini, jullie hebben er wel uit kunnen halen wat erin zit. :wink2: Gelukkig maar.
Ik heb toch een keus kunnen maken. Ik heb me zojuist aangemeld voor het basis pakket bij Proteq. Gijs krijgt Royal Canin en dan krijgen we het 1e jaar 25% korting op de premie.
Het was voor mij ook een hele afweging. en een buffer heb ik ook maar je kan niet in de toekomst kijken. Ik heb jaren geleden een erg zieke kat gehad en die heeft toen 7 weken bij de dierenarts gelegen met drie operatie. Ik zat er toen financieel niet goed bij en heb gelukkig destijds goede afspraken kunnen maken met de dierenarts. Deze heeft toen ook heel coulant consulten en extra tijd niet gerekend. Ik hoop dat nooit meer mee te maken.
Maar als je er voor staat helpt elk beetje als het wel onder de dekking van een verzekering valt. Het blijft een gok. Je koopt een zeker risico af waarvan je niet weet of het zich wel of niet zal voordoen.
Dat mensen in verzekering land veel niet verzekeren is mij niet onbekend. Ik heb jaren gewerkt in de verzekeringen en mag nog steeds adviseren. Ook ik heb niet elk risico afgedekt.
Het was voor mij ook een hele afweging. en een buffer heb ik ook maar je kan niet in de toekomst kijken. Ik heb jaren geleden een erg zieke kat gehad en die heeft toen 7 weken bij de dierenarts gelegen met drie operatie. Ik zat er toen financieel niet goed bij en heb gelukkig destijds goede afspraken kunnen maken met de dierenarts. Deze heeft toen ook heel coulant consulten en extra tijd niet gerekend. Ik hoop dat nooit meer mee te maken.
Maar als je er voor staat helpt elk beetje als het wel onder de dekking van een verzekering valt. Het blijft een gok. Je koopt een zeker risico af waarvan je niet weet of het zich wel of niet zal voordoen.
Dat mensen in verzekering land veel niet verzekeren is mij niet onbekend. Ik heb jaren gewerkt in de verzekeringen en mag nog steeds adviseren. Ook ik heb niet elk risico afgedekt.
Maar hopen dat je die verzekering nooit nodig hebt.
Charlotte
Charlotte schreef:Maar hopen dat je die verzekering nooit nodig hebt.
Maureen
daar duim ik voor.Charlotte schreef:Maar hopen dat je die verzekering nooit nodig hebt.
Gelukkig de spanning is eraf
Al vanaf 2007 heeft Boy addisson en gebruikt daar medicijnen voor ook vanaf dat moment declareren wij deze bij de verzekering.Netjes met de nota van DA waarop alles staat vermeld zo ook chipnummer.Nu kreeg ik de laatste nota terug met de mededeling dat het chipnr er niet goed op staat na een belletje met Proteq blijkt dit al vanaf 2007 te zijn en heb ik ten onrechte gedeclareerd m.a.w. dat alles wat ik heb gedeclareerd terug moet betalen en dan hebben we het over bijna 8000 euro
Maar na veel telefoontjes met Proteq en Da hebben ze dat terug gedraait maar heb wel 3 weken in spanning gezeten dusdanig dat het alles beheerste want ik had het echt niet terug kunnen betalen :nee
Al vanaf 2007 heeft Boy addisson en gebruikt daar medicijnen voor ook vanaf dat moment declareren wij deze bij de verzekering.Netjes met de nota van DA waarop alles staat vermeld zo ook chipnummer.Nu kreeg ik de laatste nota terug met de mededeling dat het chipnr er niet goed op staat na een belletje met Proteq blijkt dit al vanaf 2007 te zijn en heb ik ten onrechte gedeclareerd m.a.w. dat alles wat ik heb gedeclareerd terug moet betalen en dan hebben we het over bijna 8000 euro
Maar na veel telefoontjes met Proteq en Da hebben ze dat terug gedraait maar heb wel 3 weken in spanning gezeten dusdanig dat het alles beheerste want ik had het echt niet terug kunnen betalen :nee