Lisa
Re: Lisa
Die kan lekker de hele straat overzien.
Zou er zo bij willen gaan zitten.
Zou er zo bij willen gaan zitten.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Gisteren vloog er een musje naar binnen, bij het naar buiten willen gaan vloog het tegen het raam op en viel pardoes in Lisa haar mand.
Lies zat gelukkig in de keuken op wacht of er wat lekkers te halen viel. De mus heeft het overleefd, mankeerde niets en vloog zo uit mijn handen een boom in.
Druk weekend voor de boeg, vanavond een extra ledenvergadering i.v.m. ons clubhuis. Morgenmiddag alles opmeten en uitzetten voor de flyballwedstrijd op eerste Pinksterdag. Er komen 22 teams. Het wordt een beetje behelpen, maar het gaat vast allemaal lukken. Er komt een Surinaamse broodjes tent die allerlei lekker broodjes zal verkopen, ook drankjes. We kunnen zelf weer voor de koffie zorgen.
Verder zijn alle teams op de hoogte gesteld dat het nu even behelpen is bij ons. Iedereen zal wel genoeg zijn-haar eigen spullen meenemen.
Na afloop een BBQ met zijn allen.
En tweede Pinksterdag naar vrienden, weet niet of ik tussendoor veel op het forum zal komen.
Voor iedereen een fijn Pinksterweekend.
Lies zat gelukkig in de keuken op wacht of er wat lekkers te halen viel. De mus heeft het overleefd, mankeerde niets en vloog zo uit mijn handen een boom in.
Druk weekend voor de boeg, vanavond een extra ledenvergadering i.v.m. ons clubhuis. Morgenmiddag alles opmeten en uitzetten voor de flyballwedstrijd op eerste Pinksterdag. Er komen 22 teams. Het wordt een beetje behelpen, maar het gaat vast allemaal lukken. Er komt een Surinaamse broodjes tent die allerlei lekker broodjes zal verkopen, ook drankjes. We kunnen zelf weer voor de koffie zorgen.
Verder zijn alle teams op de hoogte gesteld dat het nu even behelpen is bij ons. Iedereen zal wel genoeg zijn-haar eigen spullen meenemen.
Na afloop een BBQ met zijn allen.
En tweede Pinksterdag naar vrienden, weet niet of ik tussendoor veel op het forum zal komen.
Voor iedereen een fijn Pinksterweekend.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Mooi dat jullie weer gewoon kunnen draaien
Een fijn weekend Erna.

Een fijn weekend Erna.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Fijn weekend Erna, geniet ervan. Ik
voor een zonnige bbq.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Fijn dat alles toch gewoon door kan gaan, met een beetje behelpen. Het is wel goed voor het saamhorigheidsgevoel! Een heel goed weekend!
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Fijn weekend!vooral veel plezier op Pampus!Fijn dat het evenement gewoon door gaat.Laat de Surinaamse broodjes maar goed smaken.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Fijn weekend, Erna!
Hopelijk hebben jullie een droge wedstrijddag
Hopelijk hebben jullie een droge wedstrijddag

Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Veel plezier, Erna.
Fijn dat de geplande wedstrijden toch door kunnen gaan bij jullie.
Hopelijk blijft het droog morgen.
Fijn dat de geplande wedstrijden toch door kunnen gaan bij jullie.
Hopelijk blijft het droog morgen.
Charlotte
Beetje druk weekend. Leuk, maar ook een tikkeltje slopend.
Zaterdag baan uitzetten enz. voor de wedstrijd van zondag. Was avonds een beetje op.
Zondag de wedstrijd, we waren 7.00 uur op het veld. We liepen met drie teams van Pampus, en stonden allemaal met onze tenten in een grote kring.
Het was een droge dag met redelijk aangenaam weer. Niet zonnig zoals in Limburg heb ik begrepen. Voor de honden iedaal weer om te lopen.
Lisa haar team is van de 22 teams in de ochtend 7de geworden. We werden in de middag in drie poulles ingedeeld. Wij kwamen met nog zeven teams in de B poulle terecht en zijn daar tweede geworden. Mooie beker gewonnen voor het team, en alle honden drie kilo voer van Fokker.
Lisa heeft goed gelopen. Na afloop een BBQ. 21.30 uur thuis.
Er was een kraam die heerlijke Surinaamse broodjes verkocht, een kraam met kleding die je eventueel ter plekke met plaatjes en tekst kon laten bedrukken. En een dubbele kraam met allerlei leuke en mooie artikelen voor de hond.
Ze hebben ook een website.http://www.janvandriel.nl/wij_wie.php
Even scrollen, dan kom je smous Bluff tegen.
Bluff was met zijn baas naar een ander evenement in België, en de andere drie smousjes die ze hebben waren met baas Annke bij ons op het veld.
Ietjewietje en als ik het onthouden heb Pee Wee. De naam van het oude smousje ben ik even kwijt, ik dacht Wousje, hondje is 15 jaar.
Anneke had jaren geleden smous Maupie van Berolda, de moeder van onze Tirza. Maupie is een voorouder van onze Lies. Er zitten heel wat generaties tussen. Maupie, Amy, (zusje van Tirza) Alle-Bell, Babbe-Boo, Frouckje, Hieke, Lisa.
Grappig om elkaar weer te spreken, ze komen altijd bij onze flyballwedstrijd.
Zaterdag baan uitzetten enz. voor de wedstrijd van zondag. Was avonds een beetje op.
Zondag de wedstrijd, we waren 7.00 uur op het veld. We liepen met drie teams van Pampus, en stonden allemaal met onze tenten in een grote kring.
Het was een droge dag met redelijk aangenaam weer. Niet zonnig zoals in Limburg heb ik begrepen. Voor de honden iedaal weer om te lopen.
Lisa haar team is van de 22 teams in de ochtend 7de geworden. We werden in de middag in drie poulles ingedeeld. Wij kwamen met nog zeven teams in de B poulle terecht en zijn daar tweede geworden. Mooie beker gewonnen voor het team, en alle honden drie kilo voer van Fokker.
Lisa heeft goed gelopen. Na afloop een BBQ. 21.30 uur thuis.
Er was een kraam die heerlijke Surinaamse broodjes verkocht, een kraam met kleding die je eventueel ter plekke met plaatjes en tekst kon laten bedrukken. En een dubbele kraam met allerlei leuke en mooie artikelen voor de hond.
Ze hebben ook een website.http://www.janvandriel.nl/wij_wie.php
Even scrollen, dan kom je smous Bluff tegen.
Bluff was met zijn baas naar een ander evenement in België, en de andere drie smousjes die ze hebben waren met baas Annke bij ons op het veld.
Ietjewietje en als ik het onthouden heb Pee Wee. De naam van het oude smousje ben ik even kwijt, ik dacht Wousje, hondje is 15 jaar.
Anneke had jaren geleden smous Maupie van Berolda, de moeder van onze Tirza. Maupie is een voorouder van onze Lies. Er zitten heel wat generaties tussen. Maupie, Amy, (zusje van Tirza) Alle-Bell, Babbe-Boo, Frouckje, Hieke, Lisa.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Heel leuk om Annneke weer even te spreken. Ze hebben zeker leuke dingen. Heb me heel erg ingehouden en niets gekocht. Zag wel een heel mooi tuig, maar Lisa heeft er al een aantal, dus maar laten hangen.
En van Hieke af de andere kant op passen Suske en Fien ook in dat lijstje, leuk.Erna schreef: Anneke had jaren geleden smous Maupie van Berolda, de moeder van onze Tirza. Maupie is een voorouder van onze Lies. Er zitten heel wat generaties tussen. Maupie, Amy, (zusje van Tirza) Alle-Bell, Babbe-Boo, Frouckje, Hieke, Lisa.
Fijn dat alles ondanks het gemis van het clubhuis goed verlopen is.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)