En ook alle andere aanwezigen natuurlijk, hoe was de ritsdag gisteren?
Groet,
Ilona
Hallo Ilona,
Het was weer heel leuk , heb echt genoten , behalve onwijs mooie smousjes, ook gezellige mensen gesproken . Het is gewoon een feest om er bij te zijn , je komt ogen tekort.
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Beste allemaal,
Excuus dat ik helemaal niet meer gereageerd heb maar ik had last van inlogproblemen. Gelukkig kon ik wel de reacties lezen. Het is fijn te lezen dat iedereen in hetzelfde schuitje zit.
Wat wij een enorm pluspunt vinden aan deze vorm van bemiddeling is dat op deze manier broodfok wordt tegengegaan. Een van de belangrijkste redenen om voor een smous te kiezen. (Ongelooflijk hoe dat een vlucht heeft genomen de laatste jaren) Uiteraard naast het feit dat de smous ons op verschillende manieren bijzonder aantrekt. En we wilden vanwege ons gezin toch voor een pup kiezen en niet voor een herplaatser.
En inderdaad het maakt de vreugde groter.
Inmiddels zijn er weer 7 reutjes en 10 teefjes geboren in
november. Dus we hopen dat die telefoon toch echt binnenkort gaat rinkelen voor ons reutje die we Xam willen gaan noemen.
Geduld!!
Ook wij wachten net als jullie vanaf eind februarie op een reutje.
In december komen ,voor zo ver ik weet ,twee nestjes aan.
En misschien , heel misschien krijgen jullie en wij wel uit het zelfde nest.
Ik wens Jullie en ons zelf veel succes met het wachten.
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Laten we dan maar duimen voor kerst (kindjes)pups!
Zou leuk zijn uit hetzelfde nest ja. Het geeft in ieder geval hoop dat er weer 17 smousjes geboren zijn en dat er waarschijnlijk in december ook twee nestjes verwacht worden.
Nog 'even' volhouden!
het is het wachten waard, zeer zeker. De telefoon is op een gegeven moment een object van "zou het?". En dan gaat de telefoon en zit je weer op een andere manier af te tellen. En kijk je uit naar de eerste ontmoeting hoe zou die zijn? Nu tellen we geen weken of dagen meer af maar gaan we richting uren! Het leuke van het wachten is , iedereen uit de omgeving gaat meeleven en zijn net zo nieuwsgierig als jezelf. Dat beloofd voor de pup een veelbelovend entree in huis.
Succes met het aftellen en de onbekende telefoontjes!
Ida en Henk Baaima, die woensdag Pello op mogen halen
Oohh Ida en Henk, wat n heerlijke kerstdagen krijgen jullie met zon klein viervoeterje onder de kerstboom Lekker van genieten!
En Roger en Linda, nu maar hopen dat er ook een paar reutjes geboren gaan worden, wie weet krijgen we er alle3 wel een uit hetzelfde nest
Ik zou het op zich ook al een prachtig kerstcadeautje vinden hoor... dat telefoontje van Fredie...
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Ik hoop het zo voor alle wachtlijsters!! Zou toch super leuk zijn als jullie met z'n drieën een pup uit hetzelfde nest zouden krijgen!
En dan ga ik van jullie verhalen genieten!
Joehoe wij zijn afgelopen weekend voor het eerst wezen kijken bij de pups.
Erg, erg leuk om na het wachten op telefoon ook nu echt bij de pups te zijn geweest.
Omdat het nest 2-2 bleek te zijn, was het niet meer zo dat we alleen gericht op 1 teefje waren maar op 2.
En ach, uiterlijk heel verschillend maar beide zoooo lief. Dat het meisje welke het meest bij ons past bij ons komt voelt goed!
Voor even zijn we nu verzadigd, maar nu het steeds werkelijker wordt zijn dit de laatste loodjes!
Vorige week met de kinderen alles klaar gezet voor de kleine Woezel. Waar moet de mand, waar de bench, waterbakken etc. Alles werd met zorg neergezet en bediscussieerd. Kortom we hebben er ZIN in!
Wat heerlijk Ilona!
Alles in huis en op z'n plek, de neuzen vol puppygeur en dromen vol puppypootjes en neusjes en staartjes en...en...en.....nog heel even, dan is ze er!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Wat leuk Ilona!! Wat is het toch bijzonder om met jullie pup en de moeder kennis te maken! Wel leuk dat er 2 teefjes zijn! En nu lekker bezig zijn met de voorbereidingen!
Als er een enkele bij zit die je als 'groeimoment' in de albums wil laten zien .....smouzenfoto@gmail.com
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Foto's komen begin volgende week. De foto's die wij hebben staan vrijwel allemaal ook kinderen bij op of ze zijn niet helemaal duidelijk. De chipper komt deze week, dat betekent dat ze komende maandag alle 4 het nest gaan verlaten. JOEHOE!
Ook hebben we gister gehoord welke pup we krijgen en waarom. Een prachtig begin van de kerstvakantie al met al!