Dat zou kunnen Erna, we kunnen er alleen maar naar gissen. Gelukkig gaat het nu beter.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Dinsdag heb ik Sammy van haar dikke wintervacht afgeholpen. Er zat al een mooi laagje onder. Helaas niet helemaal afgekregen omdat het al zo vroeg schemerig in de kamer werd. Met lamplicht vind ik het niet fijn plukken dus wilde ik het vandaag afmaken maar door de heftige regenbui waarin we vanmorgen liepen is haar haar nu zachter geworden en plukken niet goed gaat. Van de week nog maar een poging wagen. Ze loopt in iedergeval niet verschut.
Zowel Sammy als Lieveke hebben een vreselijke hekel aan nagels knippen. Ik heb nu een draadloze nagelvijl gekocht en dat gaat super handig. Echt een aanrader.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Ja, jammer zo'n dwarse regenbui tussendoor.
Maar een draadloze nagelvijl???? Iets electrisch dus. Nooit van gehoord.
Hoe ziet zoiets eruit?
Mijn nagelvijl is ook draadloos, maar gewoon een vijl....
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Dank je!
Ziet eruit als een slijptol...
Zo te zien zelfs speciaal bedacht voor hondennagels.
Ik ben benieuwd wat Baukje daarvan zou vinden. Heb je het gewoon in een dierenwinkel op de kop getikt?
Maureen
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Baukje loopt met een pootje in een brace, en daar slijten de nagels niet van. Die moeten echt geregeld geknipt worden, maar ze vindt het een drama.....
Maureen
In de winkels heb ik hem tot nu toe niet gezien. Ik was er al langer naar op zoek. Ik heb diverse nagelkniptangen maar ze vinden het niets. Bij de pups van Sammy heb ik de nageltjes met een (mensen)nagelvijltje gedaan. Dat ging prima. Bij Sammy & Lieveke geprobeerd maar dat ging niet. Toen in de dierenwinkel een hondennagelvijl gekocht, werkte wel maar dat zou veel te lang gaan duren per nagel en na lang zoeken ben ik deze tegengekomen. Van het merk Furminator is er ook een te krijgen maar deze ligt qua vormgeving beter in mijn hand en heeft 2 standen en 3 soorten vijlsoorten erbij.
Charlotte hij maakt wel geluid, te vergelijken met een electr. tandenborstel.
JoséSammy & Lieveke
Sammy is van de week loops geworden. Omdat we nog graag een nestje met haar willen hebben we toestemming en een dekadvies gevraagd aan Fredie en gekregen
Nu maar uitkiezen wie haar lover mag zijn.
José Sammy & Lieveke
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 22 jan 2015, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.