hier alles over mijn
Re: hier alles over mijn
Ha Marcel.
Ik zat van de week nog aan je te denken. Of je nog weleens wat van Banjer hoort?
Bevalt het werk nog steeds?
Ik zat van de week nog aan je te denken. Of je nog weleens wat van Banjer hoort?
Bevalt het werk nog steeds?
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
ik heb nu de foto maar eens in me map geplaats van banjer ik mis hem nog altijd hoor de,afgelopen maanden zou ik er heen maar dat is er niet van gekomen ze wonen zo in een rot hoek.hij had meschien iets dichter bij gemoeten zutphen of deventer of zwolle wand dat is goed te bereisen,maar tog maar het voorjaar er heen dan is hij 1 jaar weg bij mijn
gr marcel
gr marcel
Ja, het valt niet mee hè Marcel...
Onthou maar steeds dat dit het beste is wat je voor hem kon doen. Ik weet hoe moeilijk die beslissing is geweest. Voor je het weet is het weer voorjaar...
Hoe gaat het verder met je Marcel? Nog steeds druk bezig op de manege?
Onthou maar steeds dat dit het beste is wat je voor hem kon doen. Ik weet hoe moeilijk die beslissing is geweest. Voor je het weet is het weer voorjaar...
Hoe gaat het verder met je Marcel? Nog steeds druk bezig op de manege?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Krijg je wel bericht over hem?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Komen die foto's van de nieuwe baasjes van Banjer Marcel?
Ik hoop dat je af en toe iets van hem hoort.
Hoe gaat het bij de paarden?
Ik hoop dat je af en toe iets van hem hoort.
Hoe gaat het bij de paarden?
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Nou op dit moment ben ik niet zo lekker verkouden en de andere dingen die er bij horen kout dan weer warm,maar ik ben eigenlijk iemand die nooit ziek is dus meschien is het weer snel over.tja hoe gaat ja best wel goed na wat ik allemaal heb opgebouwd in een korte tijd van ruim 4 jaar,mijn grote steun is de manege de paarden en alle mensen die ik er ken.daarvan zie ik ze alleen daar er zijn geen mensen die vandaar bij mijn thuis koffie drinken het contakt hier met de mensen is erg slecht dus geen contakt met de buren wel kom ik in de koffie zaak daar is het wel leuk,ik heb het wel moeilijk dat ik maar alleen blijf dat vreet aan me ik laat het niet merken maar in me kop blijf ik er mee bezig.met de komende feestdagen voor de deur ik heb er geen zin aan,contakt met de fam blijft uit ik wil eigenlijk breken met mijn fam hoe zwaar dat ook is.
Gr marcel
Gr marcel
Nee loes wijnig contakt ik vind dat wel jammer.....eigenlijk moet ik zelf bellen
Jean dat zijn foto's van banjer ze doen hun best om bajer een goed leven te geven,ik heb dingen aangeleerd die hun er niet goed uit krijgen ook blijft het een druk hondje ik zal ze weer eens bellen hoe het gaat met hem
Zou ik zeker doen Marcel. Gewoon weer eens bellen. Dat snappen ze best.
Leuk weer eens een berichtje van je te zien Marcel!
Logisch dat je Banjer nog steeds mist. Zo'n afscheid is verschrikkelijk moeilijk en daarom is het zo dapper van je dat je toch het beste voor Banjer gekozen hebt.
Echt bellen hoor! Dat moeten ze wel snappen.....
Logisch dat je Banjer nog steeds mist. Zo'n afscheid is verschrikkelijk moeilijk en daarom is het zo dapper van je dat je toch het beste voor Banjer gekozen hebt.
Echt bellen hoor! Dat moeten ze wel snappen.....
Maureen
ik blijf de club steunen en blijf gewoon lid goed toch ! hier gaat het heel goed krijg er een baantje bij,vrijwilgers werk bij het arsenaal http://www.hetarsenaal1309.nl/ hier in doesburg ik werk er maar pas 1 ochtent in de week maar het gaan er met de tijd 2 dagen worden,en is nu afwisselend werk bij de opslag van de grand cafe de boel schoonmaken bestellingen op ruimen koeling aan de buitekand schoon maken vloer dwijlen e.z.v maar mag meschien nog wel over een tijdje in de bediening helpen of in de bio winkel of in de tuin werken of de logeerkamers schoonmaken.maar de hond ja die mis ik wel hoor die gedachte gaan niet weg
gr marcel
gr marcel
Wat een leuke zaak Marcel. Er is van alles te doen.
Wat fijn dat ze je hiervoor gevraagd hebben!
Top...heel veel plezier daar.
Wat fijn dat ze je hiervoor gevraagd hebben!
Top...heel veel plezier daar.
Ha Marcel, fijn dat je nu werk hebt wat je leuk vindt, ziet er ook heel gezellig uit zo in die oude sfeer.
Als je alleen bent is een hond ook vaak moeilijk te combineren met werk en andere bezigheden buitenshuis.
Als je alleen bent is een hond ook vaak moeilijk te combineren met werk en andere bezigheden buitenshuis.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
nou eigenlijk komt het van mijn zelf uit he ik heb aangegeven om daar te willen werken ja een leuk stekje onder de mensen wand dat wil ik
zo lidmaatschap is weer betaald
zo lidmaatschap is weer betaald
Er zelf achteraan gegaan.... goed idee!
Goed geregeld Marcel!
Zelf erop afgestapt en een baantje gescoord. Dat is mooi werk.
En dat je de hond mist is logisch. Maar in je eentje werk en hond combineren blijft erg moeilijk.
Zelf erop afgestapt en een baantje gescoord. Dat is mooi werk.
En dat je de hond mist is logisch. Maar in je eentje werk en hond combineren blijft erg moeilijk.
Maureen
ga er 5 dagen op uit en wel de volgende route en campings morgen vertrek ik van hier naar brummen zutphen deventer langs het kanaal naar raalte,lemeleveld ommen hier neem ik een camping http://www.boszichtommen.nl/home.html deze dag heb ik 74 km gereden.de volgende dag fiets ik via dedemsvaart hoogeveen pesse appelscha en verblijf ik op deze camping http://www.t-huubje.nl/deze dag heb ik 81 km gereden de zondag blijf ik daar 1 dag,dan fiets ik maandag weer terug via zuiderwolde nieuwleusen dalfsen hier over nacht ik op deze camping http://www.boerhoes.nl/ heb dan deze dag 82 km gereden,en dan dinsdag de laaste dag via hoonhorst heino deventer en zo weer terug naar doesburg en heb deze dag 77 km gerden nou mooie dagen en leuke campings bij de boer alleen die bij appelscha niet en ik kook ook niet op de camping
en zondag zie ik banjer weer na een jaar
en zondag zie ik banjer weer na een jaar
Laatst gewijzigd door marcel op 14 mei 2015, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat is een flinke fietstocht Marcel. ,
Wat fijn dat je Banjer zondag weer ziet. Ben benieuwd of hij je nog herkent maar dat verwacht ik wel. Veel plezier.
Laat je ons nog weten hoe het met Banjer is?
José, Sammy & Lieveke
Wat fijn dat je Banjer zondag weer ziet. Ben benieuwd of hij je nog herkent maar dat verwacht ik wel. Veel plezier.
Laat je ons nog weten hoe het met Banjer is?
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Lekker tochtje Marcel!
Banjer zal best blij zijn je te zien. die is je echt niet vergeten.
Ben benieuwd hoe hij er nu uitziet.
Goede reis!!
Banjer zal best blij zijn je te zien. die is je echt niet vergeten.
Ben benieuwd hoe hij er nu uitziet.
Goede reis!!
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Leuk Marcel zo'n lange fietstocht. Heel veel plezier onderweg.
Zondag Banjer weer zien, hij zal je zeker herkennen. Ben benieuwd naar je verhalen en foto's als je weer thuis bent.
Zondag Banjer weer zien, hij zal je zeker herkennen. Ben benieuwd naar je verhalen en foto's als je weer thuis bent.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.