Teun
- e kuilboer
Re: Teun
Hihi altijd weer leuk Martine heb ik ook vaak last van
Gaaf he Miranda, onze kanjers
Ging het met Fay ook goed met het vuurwerk?
Gaaf he Miranda, onze kanjers
Ging het met Fay ook goed met het vuurwerk?
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
-
- Contacteer:
Ach ja, beter laat dan nooit!!
Fay deed het ook super!! Ik had geluk dat ze al dagen tevoren begonnen met wat knallen hier en dat het geleidelijk steeds meer werd (er was min of meer sprake van gewenning bleek/systematische desensitisatie). Fay vond het in het begin echt spannend/eng en zocht dan steun bij mij. Als ze merkte dat ik gewoon 'normaal' deed en aangaf dat het goed was, dan werd zij ook rustiger. Ook TTouch, vooral haar oor aanzet, werd ze sneller weer ontspannen van. Vlak voor 0.00u heb ik voor de zekerheid een ttouch body wrap omgedaan, daar reageert ze goed op in de auto (ze was geschrokken tijdens een ritje en bang gebleven). Ook een kong met tonijn gegeven (eerst ingevroren) en het feest kon beginnen. Ze reageerde nu niet niet meer op het vuurwerk, dus ik was suuuuuper blij Wat een kanjers hebben we hé!! Ik zie ontzettend uit naar de ritsdag en het terug zien van haar grote broer en zussen.
Dikke knuffel aan Teun!!
Fay deed het ook super!! Ik had geluk dat ze al dagen tevoren begonnen met wat knallen hier en dat het geleidelijk steeds meer werd (er was min of meer sprake van gewenning bleek/systematische desensitisatie). Fay vond het in het begin echt spannend/eng en zocht dan steun bij mij. Als ze merkte dat ik gewoon 'normaal' deed en aangaf dat het goed was, dan werd zij ook rustiger. Ook TTouch, vooral haar oor aanzet, werd ze sneller weer ontspannen van. Vlak voor 0.00u heb ik voor de zekerheid een ttouch body wrap omgedaan, daar reageert ze goed op in de auto (ze was geschrokken tijdens een ritje en bang gebleven). Ook een kong met tonijn gegeven (eerst ingevroren) en het feest kon beginnen. Ze reageerde nu niet niet meer op het vuurwerk, dus ik was suuuuuper blij Wat een kanjers hebben we hé!! Ik zie ontzettend uit naar de ritsdag en het terug zien van haar grote broer en zussen.
Dikke knuffel aan Teun!!
Het voorrecht samen te wonen met Banjer (kruising) en Fay (Hollandse Smoushond; Tilly van Suubseto - 02-01-2015 Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
http://www.inharmoniemetuwhond.nl/blog
Echt kanjers hoor!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
- e kuilboer
Vandaag naar Zwolle geweest, naar de ijssculpturen. Wat ontzettend mooi zeg en wat een werk. Ook koud trouwens brrr. Teun was mee. We hadden de rolstoel mee voor Maarten want alles meer dan nog 20 mrt kunnen we vergeten. Prima oplossing dus die stoel. En Teun op schoot, hihi, jullie hadden hem moeten zien. Lekker in de warme armen van de baas met die grote handen in handschoenen. En maar kwispelen. Ok, eerst was het bibberen want t was best spannend voor hem. Maar eenmaal binnen genoot ie van alle aandacht, kwispel de kwispel
Teun heeft ook een nieuw vriendje. Buren verderop hebben een kruising Friese stabij-koiker. Nog een iniminiepupje. Heel voorzichtig spelen, zo schattig.
Teun heeft ook een nieuw vriendje. Buren verderop hebben een kruising Friese stabij-koiker. Nog een iniminiepupje. Heel voorzichtig spelen, zo schattig.
Spannende dag, maar ook mooi dus!
En een speelmaatje in de buurt. Fijn dat hij er zo voorzichtig mee kan zijn.
En een speelmaatje in de buurt. Fijn dat hij er zo voorzichtig mee kan zijn.
Maureen
Mooie oplossing rolstoel mee , Teun lekker bij Maarten op schoot.
Fijn voor Maarten dat hij dan toch nog ff lekker de deur uit kan .
Fijn voor Maarten dat hij dan toch nog ff lekker de deur uit kan .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
- e kuilboer
Ja gelukkig wel Trix, hij kan best wel lopen hoor, als het maar niet meer is dan naar zn auto en terug. En in de supermarkt 'hangen' de karretjes ook best goed
En het was wel gezellig zo
En het was wel gezellig zo
- e kuilboer
Teun heeft vandaag een off day Mannetje heeft vannacht/vanmorgen z'n darmen geleegd op ons lekkere berbertapijt. ik kwam beneden en hij kwam me al zo heel zielig begroeten dat ik zoiets had van wat is dit nou. Snel naarbuiten en ja hoor, allemaal water. Arm mannetje.
Ok, emmer met sop en bleek en boenen maar. De hele kamer rook al snel naar bleek en de berber morgen maar extra met tapijtreiniger behandelen. Is niet anders.
Teun lekker schoongemaakt en laten slapen. Vanmiddag kreeg ie weer praatjes en nu ligt hij heerlijk tussen ons in te slapen op de bank.
Waar het nou door kwam weet ik niet. Gisterochtend is hij bij een vriendinnetje geweest. Gistermiddag mee naar een kroeg waar we een vergadering hadden met allemaal vrienden. Super vond hij het, heel braaf maar met iedereen knuffelen misschien toch iets verkeerds gegeten. Morgen maar afwachten. En hopen dat ik morgenvroeg niet hoef te boenen hihi.
Ok, emmer met sop en bleek en boenen maar. De hele kamer rook al snel naar bleek en de berber morgen maar extra met tapijtreiniger behandelen. Is niet anders.
Teun lekker schoongemaakt en laten slapen. Vanmiddag kreeg ie weer praatjes en nu ligt hij heerlijk tussen ons in te slapen op de bank.
Waar het nou door kwam weet ik niet. Gisterochtend is hij bij een vriendinnetje geweest. Gistermiddag mee naar een kroeg waar we een vergadering hadden met allemaal vrienden. Super vond hij het, heel braaf maar met iedereen knuffelen misschien toch iets verkeerds gegeten. Morgen maar afwachten. En hopen dat ik morgenvroeg niet hoef te boenen hihi.
-
Ik zal voor je duimen dat je niet hoeft te schrobben!!!! (alhoewel ik bleek wel lekker vind ruiken )
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent
http://www.facebook.com/Bobby6912.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent
http://www.facebook.com/Bobby6912.
Sterkte met de zielepiet!
En hopelijk een goede start morgen...
En hopelijk een goede start morgen...
Maureen
-
- Contacteer:
Beterschap broertje!!
- Bijlagen
-
- images (14).jpg (11.47 KiB) 2311 keer bekeken
Het voorrecht samen te wonen met Banjer (kruising) en Fay (Hollandse Smoushond; Tilly van Suubseto - 02-01-2015 Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
- e kuilboer
Gelukkig... Ik hoefde vanmorgen niet te schrobben :wink2:
Teun stond heerlijk weer op de trap te trommelen.
(alhoewel ik bleek wel lekker vind ruiken )
Hahaha jij bent lekker... Ik ruik het nu nog aan mijn handen
Teun stond heerlijk weer op de trap te trommelen.
(alhoewel ik bleek wel lekker vind ruiken )
Hahaha jij bent lekker... Ik ruik het nu nog aan mijn handen
-
Zielig he. Maar gelukkig is hij nu weer opgeknapt.
José Sammy & Lieveke
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Mens en dier knappen vaak weer snel op, zo'n Berbertapijt wordt er niet beter van...
Heb alleen daarom al geen kleden in huis liggen.
Blijft de 'schade' beperkt.
Heb alleen daarom al geen kleden in huis liggen.
Blijft de 'schade' beperkt.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
- e kuilboer
Hihi Charlotte, die Berber heeft al heel wat meegemaakt hoor
6 konijnen, een lief ratje en nu de derde hond. We laten hem regelmatig stomen.
En na 30 jaar ziet ie er best nog mooi uit. Misschien iets meer 'leven' in de kleur
6 konijnen, een lief ratje en nu de derde hond. We laten hem regelmatig stomen.
En na 30 jaar ziet ie er best nog mooi uit. Misschien iets meer 'leven' in de kleur