Teun
Re: Teun
Een doorleefd tapijt Over een eeuw beschrijven ze dat als een alternatief voor een boek. Alle verhalen zitten in het tapijt.
Maar gelukkig dat Teun weer opgeknapt is.
Maar gelukkig dat Teun weer opgeknapt is.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
- e kuilboer
Beetje druk geweest laatste tijd. Net Lekker even bij zitten lezen hier.
Met Teun is alles goed, heerlijk goed. Wat een lekker kereltje is het toch. Knuffelig, luistert best goed, beetje aan het puberen (grappig hihi) en ondernemend.
We hebben een workshop hoopers gedaan om te kijken of hij het leuk. Ik wil een vervolgcursus gaan doen en weet nog niet welke dus die workshops zijn een leuke test. Afgelopen weekend druk in de tuin geweest en meneer wil graag helpen vegen. Haha, ik schiet geen meter op maar ik lach me een deuk. En plantjes in de grond zetten is ook zo leuk. Hij laat ze nu gelukkig wel staan. En vorig jaar was hij nog een beetje bang voor de tuinslang maar nu wil hij alleen maar in de waterstraal bijten, hilarisch
Eten gaat nu gelukkig prima. 's Ochtends brok en 's avonds vlees. Gaat erin als pap.
Komende zaterdag de Ritsdag, ben benieuwd. Ik hoop dat alles OK is en dat meneer mag smouzen, als er tenminste dametjes zijn die hem 'willen'.
Met Teun is alles goed, heerlijk goed. Wat een lekker kereltje is het toch. Knuffelig, luistert best goed, beetje aan het puberen (grappig hihi) en ondernemend.
We hebben een workshop hoopers gedaan om te kijken of hij het leuk. Ik wil een vervolgcursus gaan doen en weet nog niet welke dus die workshops zijn een leuke test. Afgelopen weekend druk in de tuin geweest en meneer wil graag helpen vegen. Haha, ik schiet geen meter op maar ik lach me een deuk. En plantjes in de grond zetten is ook zo leuk. Hij laat ze nu gelukkig wel staan. En vorig jaar was hij nog een beetje bang voor de tuinslang maar nu wil hij alleen maar in de waterstraal bijten, hilarisch
Eten gaat nu gelukkig prima. 's Ochtends brok en 's avonds vlees. Gaat erin als pap.
Komende zaterdag de Ritsdag, ben benieuwd. Ik hoop dat alles OK is en dat meneer mag smouzen, als er tenminste dametjes zijn die hem 'willen'.
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Klinkt als een echte Smous.
Maureen
- e kuilboer
Hihi ja heMaureen schreef:Klinkt als een echte Smous.
Spannend zaterdag de Ritsdag. We horen graag hoe het Teun (en jullie) is vergaan!
Succes!
Succes!
Groet,
Nienke
Olli Timmie van Abtswoude - 27-08-2015
Amber Moos x Frey Abel
https://instagram.com/timmie_smoushond/
https://instagram.com/nienkej3/
Nienke
Olli Timmie van Abtswoude - 27-08-2015
Amber Moos x Frey Abel
https://instagram.com/timmie_smoushond/
https://instagram.com/nienkej3/
- e kuilboer
Hihi uiteraard Nienke
- e kuilboer
Hoorde gister van mijn schoonzus dat ze heel graag een Smoushond wil. En dan een pupje van Teun (als hij mag tenminste). Echt zo leuk dit! Ik heb haar natuurlijk verteld van de wachtlijst en ze heeft zich denk ik al opgegeven, zo niet dan gaat ze dit een dezer dagen doen. Ze gaat eind dit jaar met pensioen en heeft altijd al een hondje willen hebben. Als het allemaal goed gaat zou ze dan volgend jaar 'ergens' een pupje hebben. Hoe leuk is dit
Héél leuk!
En goed dat ze het nu alvast regelt, met de wachtlijst, dan is ze mooi op tijd. Fijn om een van 'je pups zo' van dichtbij te kunnen volgen.
En goed dat ze het nu alvast regelt, met de wachtlijst, dan is ze mooi op tijd. Fijn om een van 'je pups zo' van dichtbij te kunnen volgen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Gaaf hè!
Maureen
Dat zou wel erg leuk zijn, nu nog een goede ritsdag voor Teun!! ( Nu al, wat gaat dit haard, hé.... "net" opgehaald je puppy en u al weer de volgende fase ....
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
- e kuilboer
Ja joh, het gaat echt hard. Teun is alweer 'ruim' 1 jaar Maar iedere dag genieten, echt heerlijk
-
Een jaar is echt zo voorbij Ik hoop voor jullie dat Teun (tje) ook een leuke date mag hebben met een lief smousen vriendinnetje.......
Veel plezier op de Ritsdag!!
Veel plezier op de Ritsdag!!
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent
http://www.facebook.com/Bobby6912.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent
http://www.facebook.com/Bobby6912.
Teun is een leuke hond, helpen in de tuin
Fijne ritsdag straks.
Wat leuk dat je schoonzusje ook een smousje wil, goed dat ze al op de wachtlijst is gaan staan.
Zal extra leuk zijn als het een kind van Teun zou worden.
Fijne ritsdag straks.
Wat leuk dat je schoonzusje ook een smousje wil, goed dat ze al op de wachtlijst is gaan staan.
Zal extra leuk zijn als het een kind van Teun zou worden.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
En?!...... goed geritst?
Maureen
-
- Contacteer:
Ik kom net thuis van de ritsdag met Fay. Wat heeft ze lekker gespeeld met haar grote broer Teun en haar zussen. Teun is echt een leukerd geworden!!
Fay is eenmaal thuis eerst haar spanning gaan afreageren op een kluifje en nu is ze in slaap gevallen. Echt leuk om iedereen weer eens te zien!
Fay is eenmaal thuis eerst haar spanning gaan afreageren op een kluifje en nu is ze in slaap gevallen. Echt leuk om iedereen weer eens te zien!
Het voorrecht samen te wonen met Banjer (kruising) en Fay (Hollandse Smoushond; Tilly van Suubseto - 02-01-2015 Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
http://www.inharmoniemetuwhond.nl/blog
- e kuilboer
Hihi ja onwijs leuk geritst! Wat was het leuk zeg. Ik wil allereerst de organisatie en alle enthousiaste medewerkers bedanken. Het is een hele klus om zo serieus met het ras bezig te zijn. Dames: BEDANKT
Teun deed zijn best, was enthousiast, vrolijk en puberig ongeduldig haha.
Het fotomomentje maakte mij trots: meneertje deed braaf wat er gevraagd werd terwijl Charlotte hem vast had.
De 'keuring' was leerzaam. Alle puntjes werden bekeken. Ik had bijvoorbeeld nooit echt opgemerkt dat hij 'een korte staart' heeft natuurlijk niet kort-kort, maar zo wordt het omschreven, grappig. Al die puntjes.... Leerzaam
Ik vond het heel fijn dat Henny en Eep erbij waren. We hebben heerlijk kunnen bijkletsen.
Het was ook grappig om te zien dat er tussen Teun en zijn zussen zo'n verschil zit. Wat betreft kleur maar ook wat betreft karakter. Maar alle 4 zijn het schatten van honden.
Nog even met de dames op het strandje geweest, om en om los want Tooske was loops en Teun had best interesse. Gelukkig was hij hier niet vervelend om. Weer iets om trots op te zijn.
Teun deed zijn best, was enthousiast, vrolijk en puberig ongeduldig haha.
Het fotomomentje maakte mij trots: meneertje deed braaf wat er gevraagd werd terwijl Charlotte hem vast had.
De 'keuring' was leerzaam. Alle puntjes werden bekeken. Ik had bijvoorbeeld nooit echt opgemerkt dat hij 'een korte staart' heeft natuurlijk niet kort-kort, maar zo wordt het omschreven, grappig. Al die puntjes.... Leerzaam
Ik vond het heel fijn dat Henny en Eep erbij waren. We hebben heerlijk kunnen bijkletsen.
Het was ook grappig om te zien dat er tussen Teun en zijn zussen zo'n verschil zit. Wat betreft kleur maar ook wat betreft karakter. Maar alle 4 zijn het schatten van honden.
Nog even met de dames op het strandje geweest, om en om los want Tooske was loops en Teun had best interesse. Gelukkig was hij hier niet vervelend om. Weer iets om trots op te zijn.
Top! Iedereen gezien en bewonderd! En lekker bij kunnen praten. En ook nog wat ervan opgestoken een leuk extraatje..
Maureen
-
- Contacteer:
Je mag zeker trots zijn op hem!! Hij was een kanjer met het fotomoment, ik ben getuige Wat dat betreft is hij veel stabieler dan Fay. Ik ben al weken aan het oefenen met het commando 'staan' omdat ik wist dat ze op de foto moest en dat dit wel eens problemen zou kunnen gaan geven. Thuis doet ze het stilstaan op commando inmiddels perfect. Maar ze was zo gestrest van alles dat niets meer bij haar binnenkwam. Het is dat de foto voor een goed doel was, want eigenlijk was het allemaal wat veel voor haar. Ik hoop dat Fay nog wat stabieler wordt net zo als haar grote broer Teun!
Het voorrecht samen te wonen met Banjer (kruising) en Fay (Hollandse Smoushond; Tilly van Suubseto - 02-01-2015 Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Gaat vast lukken!
Maureen