Teun
Re: Teun
Wat heerlijk dat hij het daar naar zijn zin had en zo welkom was.
Maar hij had toch goed op een rijtje wat hij het liefste wilde:weer mee naar zijn eigen mensen!!!
Daar schiet je toch een beetje van vol.
Ik wel tenminste
Maar hij had toch goed op een rijtje wat hij het liefste wilde:weer mee naar zijn eigen mensen!!!
Daar schiet je toch een beetje van vol.
Ik wel tenminste
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
- e kuilboer
Zooooooo jeetje, ben je 3 wkn op vakantie en heb je nu 'even' de tijd om het forum bij te lezen. Daarom dat grinnikte bij 'even' hahahaha.
Iedereen heeft weer genoeg meegemaakt lees ik. Blij dat het met Fija weer beter gaat, altijd schrikken. En Maureen weer wat flexibeler zal ik maar zeggen. Erna, die van dat voederrek wist ik, echt waar
En nog steeds last van teken, brrrrr, hier gelukkig niet.
En ik heb genoten van de 'grote en de kleine' Bero en Puck.
Wij hebben heerlijk 3 weken op de boot gezeten. Echt genieten, Teun is gelukkig helemaal in zijn element. Als een vis in het water En het rubberbootje is een van zijn favorieten. Regelmatig met het schepnetje ballen uit het water gevist, maar ach, dat hoort erbij. Meneer is 1x 'per ongeluk' van de boot gesprongen, er stond zoooo'n leuk hondje op de kant. We moesten er wel om lachen want hij schrok er zelf van en sprong direct weer aan boord. Oké, ga dan maar.
Iedereen heeft weer genoeg meegemaakt lees ik. Blij dat het met Fija weer beter gaat, altijd schrikken. En Maureen weer wat flexibeler zal ik maar zeggen. Erna, die van dat voederrek wist ik, echt waar
En nog steeds last van teken, brrrrr, hier gelukkig niet.
En ik heb genoten van de 'grote en de kleine' Bero en Puck.
Wij hebben heerlijk 3 weken op de boot gezeten. Echt genieten, Teun is gelukkig helemaal in zijn element. Als een vis in het water En het rubberbootje is een van zijn favorieten. Regelmatig met het schepnetje ballen uit het water gevist, maar ach, dat hoort erbij. Meneer is 1x 'per ongeluk' van de boot gesprongen, er stond zoooo'n leuk hondje op de kant. We moesten er wel om lachen want hij schrok er zelf van en sprong direct weer aan boord. Oké, ga dan maar.
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
- e kuilboer
Oooh en nog helemaal niet verteld: Teun heeft weer een poging mogen doen om voor nageslacht te zorgen. Roos is de dag voor onze vakantie weer op bezoek geweest. Teun deed nu echt wat ie doen moest.... Alleen wilde Roos het niet. Grommen zodra hij erop wilde springen. Ik heb geprobeerd om Roos vast te houden en Teun te begeleiden maar ze 'greep' hem echt. Ze had er duidelijk geen zin in. Teun was na afloop helemaal gesloopt maar heeft niets mogen doen. Had gewoon medelijden met hem
Maar ik weet nu dat 'hij weet wat ie moet doen' zeg maar
Maar ik weet nu dat 'hij weet wat ie moet doen' zeg maar
- e kuilboer
Geen idee Jeanette. Ik heb nu goed opgelet en ze niet zomaar laten spelen en steeds rustig naar elkaar toegebracht. Roos bleef mopperen.
Jammer want het echt een schatje, echt zo'n leukerdje!
Jammer want het echt een schatje, echt zo'n leukerdje!
Daar is Teun het vast niet helemaal mee eens.... al rook ze vast heel lekker voor hem.
Maar wel jammer dat ze hem niet wou
Gelukkig wel een fijne vakantie gehad op de boot
Maar wel jammer dat ze hem niet wou
Gelukkig wel een fijne vakantie gehad op de boot
Maureen
Jullie hebben de vakantie er ook weer opzitten, Ellen.
Fijn nagenieten, en dromen over een volgende.
Roos kansen bij Teun zijn nu echt verkeken, jammer.
Maar wachten op een dame die de charmes van jullie kapitein niet kan weerstaan.
Fijn nagenieten, en dromen over een volgende.
Roos kansen bij Teun zijn nu echt verkeken, jammer.
Maar wachten op een dame die de charmes van jullie kapitein niet kan weerstaan.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
- e kuilboer
Ik hoop echt dat er nog een mooie meidje bij Teun langs wil komen hoor, we hadden echt goede hoop dat het dit keer zou lukken. Maar ik heb er nu wel vertrouwen in dat Teun weet wat ie doen moet :wink2:
Zo is dat maar de dame moet wel meewerken. Er is vast wel een leuke meid voor hem...
Maureen
-
Jammer dat Roos Teun niet zag zitten of toch te vroeg of te laat in de cyclus geweest. Hoop dat er snel een nieuwe date komt met een smouzenmeisjes dat Teun wel als lover wil. Hij wordt vast nog wel eens gevraagd.
José Sammy & Lieveke
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
- e kuilboer
Hihi ja daar hoop ik echt op José
En nee, nog geen progesterontest Ansje. Maar ik denk dat Christine dat volgende x wel wil doen.
En nee, nog geen progesterontest Ansje. Maar ik denk dat Christine dat volgende x wel wil doen.
Jullie ook weer terug van vakantie, heerlijke weken op de boot. En Teun heeft zich ook vermaakt, en een vriendje op de wal gespot, daar moest hij natuurlijk even naar toe.
Jammer dat de dekking niet is gelukt, komt vast nog wel een herkansing voor hem.
Jammer dat de dekking niet is gelukt, komt vast nog wel een herkansing voor hem.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
- e kuilboer
Ik heb echt een Sup(er)Smousje hoor!
- Bijlagen
-
- Suppen met Teun
- Suppen met Teun_1.jpg (240.8 KiB) 1813 keer bekeken
WoW, wat staat hij daar op zijn gemak rond te kijken! Mooie foto.
Stuur 'm ook naar Loes, dan komt-ie t.z.t. Bij de smouzen in actie in het archief...
Stuur 'm ook naar Loes, dan komt-ie t.z.t. Bij de smouzen in actie in het archief...
Maureen
- e kuilboer
Ja gaaf he, maar dat is niet 'zomaar' een bal hoor Erna, dat is onze ankerboei maar idd, Teun hield hem wel in de gatenErna schreef:Prachtige foto, wat vindt hij het leuk.
Al kijkt hij wel waar de bal nar toe gaat.
Je het was echt leuk, in mijn album staan er nog 2
Die boei van jullie had ik niet als boei herkent hoor, voor mij ziet het eruit als een bal.e kuilboer schreef:Ja gaaf he, maar dat is niet 'zomaar' een bal hoor Erna, dat is onze ankerboei maar idd, Teun hield hem wel in de gatenErna schreef:Prachtige foto, wat vindt hij het leuk.
Al kijkt hij wel waar de bal nar toe gaat.
Je het was echt leuk, in mijn album staan er nog 2
Gave foto's hoor, en wat relaxt, staat Teun op de plank.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
- e kuilboer
Teun 'zit' op flyball. Ik vermaak me kostelijk op de zondagochtend. Honden die van alles doen behalve het juiste hahaha
Teun is er ook zo 1. Wist al direct dat hij met zn poot op de bak moest tikken en dat er dan een bal omhoog vloog. Mooi, geen probleem denk je dan. Tot vorige week zondag. Teun rent naar de 'bak', slaat er op en.... duikt weg voor de bal
Je kon ons opvegen. Echt zo bukkend van 'hallo, die vang je zelf maar'. Tot 3x aan toe.
Hmm op zo'n moment stoppen vond ik geen goed idee dus langs de lijn even flink met de bal gespeeld. Terug naar de bak en laat ie hem nu wel direct vangen pfffffff Lekker beest.
Teun is er ook zo 1. Wist al direct dat hij met zn poot op de bak moest tikken en dat er dan een bal omhoog vloog. Mooi, geen probleem denk je dan. Tot vorige week zondag. Teun rent naar de 'bak', slaat er op en.... duikt weg voor de bal
Je kon ons opvegen. Echt zo bukkend van 'hallo, die vang je zelf maar'. Tot 3x aan toe.
Hmm op zo'n moment stoppen vond ik geen goed idee dus langs de lijn even flink met de bal gespeeld. Terug naar de bak en laat ie hem nu wel direct vangen pfffffff Lekker beest.