Maureen schreef:Het is weer helemaal raak Trix!
Voor jullie ook fijne dagen en een goede wacht op de lijst. En dat het maar een korte mag zijn....(wacht dan natuurlijk, niet Smous)
Alweer 15 maanden staan wij er op.
Nee een korte smous lijkt mij nou niet zo .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Geen korte wacht dus en geen korte Smous maar het wachten verzacht door Bero, is toch anders dan wachten zonder , gelukkig.
Wat is het toch genieten met zo'n wondertje in huis
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Een mooie verrassing ons nieuwe clubblad!
Nog overzichtelijker en kleurrijker.
Ook mijn complimenten weer voor de makers!
Helaas twee nakomelingen van Brak (oudste zoon uit het eerste nest van onze Lienke (Baukelien)) bij de overleden Smousjes. Maar wel op respectabele leeftijd....
En Yoda was een nakomeling van Bas, het broertje van Brak. En allebei halfbroers van onze Baukje.
Maar ook een leuk stukje van Eline over Tara (Madelief, dochter van Stijnke-Bikkel), die hopelijk voor nieuwe aanwas gaat zorgen.
Maureen
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Ziet er mooi uit hè?!
Verschillende hebben hem al op de RITS gezien, maar ikke niet...
Bleef voor mij tot gisteren dus ook een verrassing.
Nu is het echt een lekker blad, fijn compact en kleurrijk.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ook hier viel het blad gister op de mat. Het ziet er prachtig uit zo met al die kleuren foto's. De makers kunnen trots zijn en wij op hen. Complimenten voor al diegene die er aan mee gewerkt hebben.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wij hebben de nieuwe glossy al een paar dagen in huis.
Mooi overzichtelijk en met prachtige foto's ook weer.
Nog geen tijd gehad om uitgebreid te lezen, maar het loopt niet weg... zo heb ik nog wat om me op te verheugen
Maureen