Ik zou er zelf niet snel aan beginnen, maar zeker wel als laatste redmiddel. Ik erger me nu al groen en geel aan onze buurhond. Kun je nagaan als mijn eigen hond zo zou blaffen. ...
Toen de politiehond van onze andere buren kwam, heeft hij een paar uur flink geblaft en gehuild.
Begrijpelijk want hij was bij zijn eerste baas (puppy-opvoeder) weggehaald en bij vreemde mensen in een kennel achter het huis geplaatst terwijl er 2 andere honden binnen wonen.
Binnen een half uur had 1 van onze buren uit het zijstraatje de politie(!) gebeld dat ze al dagen (?) last hadden van deze hond. Hij was er pas net en voor een politiehond de politie bellen??
Maar goed, onze buurvrouw heeft zelf ook een hekel aan blaffende honden en heeft slechts een weekend met de blafband (van de politie) gewerkt. Elke keer als de hond blafte drukte zij op het knopje. De hond weet niet dat zij het was, want zij zat immers binnen en de hond in de kennel.
Het heeft enorm goed gewerkt.
Hij huilt nu alleen nog als hij een sirene hoort. Dat wil hij mee. Dat vind ik dan weer erg grappig. Hoe toegewijd kan een
![sort of :sortof:](./images/smilies/smiley_sortof.gif)
werknemer zijn?
Van mij mogen onze andere buren de blafband wel eens gebruiken op hun schatje...