Ts..ts.....die zak past ons allemaal Charlotte !!!!
Maar onze honden hebben er enorm van genoten.
Stapper was dwars af. En Guusje heeft gestraald
Migraine is berucht om zijn 'hormoonschommelingen' gevoeligheid, dus het kan best Ellen. Heb je wel vaker dit soort hoofdpijn inclusief misselijkheid???
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Er was een heel leuk manneke met flapoortjes, hij duwde zijn hondje bijna door de slurf heen. Rood aangelopen, fanatiek !!!!!!!
Dat zou ik ook wel op film willen zien.
Enig die kinderen. En dan die flegmatische honden ernaast
Geen onvertogen grommetje of blafje.
Dan ben ik toch wel verguld met ons ras
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Erna, Ik heb je en PB-tje gestuurd ivm de foto's. Ik weet niet of het PB-tje bij je aangekomen is.
Groetjes
José en een pootje van Wieske- Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
sammydesmous schreef:Erna, Ik heb je en PB-tje gestuurd ivm de foto's. Ik weet niet of het PB-tje bij je aangekomen is.
Groetjes
José en een pootje van Wieske- Sammy de smous
Dat was toch gisteren? Heb de foto's meteen naar je toegestuurd. Heb je ze niet ontvangen dan? Ik heb geen bericht terug ontvangen dat de mail niet is aangekomen. Kijk anders eens bij je spam, misschien zit hij daar tussen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
zo te lezen was de doedag erg gezellig bij paul ewald
ik heb bij hem getraind toen ik nog in didam woonde eerst met mijn smous behendigheid en toen met een lab nog puppycursus beide waren op het terein van de manege
maar de doe dag is volgens mijn aan het begin van die weg geweest is het niet??