Didier
Re: Didier
Leuk, tot zaterdag 

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ja hoor, heb ik weer. Mag ik eindelijk weer eens naar de hondenschool durft de vrouw het niet aan.
Het is te glad volgens haar. Ze heeft er vanavond een uur over gedaan om van Groningen naar Rolde te rijden en heeft onderweg zeker 5 à 6 ongelukken gezien. Er is ook altijd wat. Zucht... Nou ja, ga ik maar weer eens de hele avond op de bank liggen slapen. Je moet toch wat, niet waar. 

Groetjes van Annelies
Douwe (Douwe-Tamme van de Fries om utens) 01-10-2005 / 19-01-2016
(Kim Didi v. Karin's Nest x Toones)
Didier 13-9-2009
(Sandy x Luca v.d. Burghoeven)
Didier 13-9-2009
Heeft het vrouwtje mooi tijd om weer eens wat leuke foto's van jullie te maken. 

het was ook glad gister. Ik kan het me best voorstellen dat jullie zijn thuis gebleven.
Maar goed volgende keer beter.
Heb je toch lekker "bijgeslapen".

Maar goed volgende keer beter.
Heb je toch lekker "bijgeslapen".

Nou het was inderdaad glad. De vrouw is gisteravond toen ze nog een rondje liep met Douwe en mij onderuit gegaan. Ik geloof dat het wel mee viel, want ze stond gewoon weer op en liep verder met ons. Thuis heeft ze wel de kleren op de verwarming gehangen. Ik geloof dat die een beetje erg nat waren geworden. Douwe en ik waren trouwens ook heel nat, want het regende behoorlijk.
Het was dat de vrouw zo nodig naar buiten moest. Persoonlijk was ik veel liever binnen gebleven. Tja, wij kunnen onze jas niet even op de verwarming hangen. 

Groetjes van Annelies
Didier 13-9-2009
Didier 13-9-2009
Hè jakkes Annelies, toch niet bont en blauw 

Hé, ook al gevallen. Volgens Didier valt het wel mee, maar weet niet of hij het helemaal goed kan inschatten. Wordt hoog tijd dat die gladheid overal verdwijnt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja hoor, het valt allemaal mee. Geen blauwe plek te bekennen. Ik voelde het aankomen en kon gelukkig een groot deel opvangen. Vieze handen, natte knieen en het deel van mijn shirt dat onder de jas uitkwam was nat. Verder niets aan over gehouden.
Groetjes van Annelies
Didier 13-9-2009
Didier 13-9-2009
Gelukkig maar. 

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Hallo allemaal, wat ik gisteren toch allemaal beleefd heb. Het begon erg rustig, eindje lopen, eten en lekker op de bank liggen luieren. Maar toen begon de vrouw druk heen en weer te lopen en van alles in te pakken. Douwe en ik mochten mee de auto in. Eerst hebben we een heel eind gereden.
Het vrouwtje had de hondenriemen in het stoeltje van de kleine baas gelegd. Heel flauw hoor, kon ik er helemaal niet in zitten om naar buiten te kijken. Toen we uit de auto gingen waren daar een heleboel smousjes. Ik heb nog nooit zoveel honden bij elkaar gezien, zelfs niet op de hondenschool. Ik heb heel veel hondjes ontmoet. Er waren ook kinderen van Douwe en zijn derde vrouw was er ook. Douwe vond vooral zijn ene dochter wel heel erg leuk. Ik moet zeggen, ze rook ook erg lekker. Volgens het vrouwtje zou ze wel eens loops kunnen worden. Douwe is met zijn hele famile nog op de foto
gekomen, maar ik mocht daar niet bij. Ik snap dat niet helemaal, ik ben toch ook familie? Later zijn we met Douwes derde vrouw en één van zijn zonen nog even op het strandje weze ravotten. Heel leuk. Bij de auto snel even gegeten en toen de auto in. Dit keer ben ik gewoon bovenop de riemen in het stoeltje gaan liggen.
Ik dacht dat we naar huis gingen, maar we gingen de kleine baas ophalen en naar de vader van de vrouw. Daar kwam de hele familie bij elkaar. De baas was er niet bij, die moest werken. We zijn daar de hele avond gebleven en pas laat weer naar huis gegaan. Volgens de vrouw was de weg erg slecht. Ze zei dat we het spoor moesten zoeken
en volgen. Had ze best aan Douwe en mij kunnen overlaten. Wij zijn daar erg goed in, maar de vrouw wou het zelf doen. Nou ja konden wij lekker in de auto blijven. Toen we eindelijk thuis waren nog even met de baas gelopen en toen was ik echt volledig uitgeteld. Maar ik heb een heerlijke dag gehad.

Ik dacht dat we naar huis gingen, maar we gingen de kleine baas ophalen en naar de vader van de vrouw. Daar kwam de hele familie bij elkaar. De baas was er niet bij, die moest werken. We zijn daar de hele avond gebleven en pas laat weer naar huis gegaan. Volgens de vrouw was de weg erg slecht. Ze zei dat we het spoor moesten zoeken

Groetjes van Annelies
Didier 13-9-2009
Didier 13-9-2009
Hondjes uitgeteld en het vrouwtje ook, denk ik.
Een inspannend en leuk dagje! Met spoorzoeken als bonus. 

Klinkt gezellig, Annelies; Didier maakt toch maar wat mee zo bij jullie!
groet, Martine
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Klinkt zeker gezellig, maar de baas zal toch erg blij zijn geweest dat ze weer thuis was.
Inderdaad. Op grote delen van de weg zag je de weg nauwelijks en was het gokken waar je nu reed. Maar gelukkig hoefde ik slechts van Peize naar Grolloo. De rest moest naar Amsterdam en Heemskerk terug. Ik heb wel van mijn zwager begrepen dat zij toch gemiddeld 80 konden halen en nog redelijk op tijd, nou ja, om 1 uur, thuis waren.
Groetjes van Annelies
Didier 13-9-2009
Didier 13-9-2009
Moedig van je, dat je bent gegaan; als beloning een gezellige dag!
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Tjonge...wat een tocht...
Maar wel een gezellige dag zo te horen.
Gelukkig heb ik de kleine man ook nog even kunnen zien.
Wat een prachtig kereltje...

Maar wel een gezellige dag zo te horen.
Gelukkig heb ik de kleine man ook nog even kunnen zien.
Wat een prachtig kereltje...

Dit was de terugreis en het leek nog wel mee te vallen toen ik op pad ging. Het echt slechte stuk kwam op ongeveer één derde van de rit. 's Ochtends naar Zeewolde was de weg gelukkig voor het overgrote deel gewoon goed.Charlotte schreef:Moedig van je, dat je bent gegaan; als beloning een gezellige dag!
Groetjes van Annelies
Didier 13-9-2009
Didier 13-9-2009
Ik heb een nieuwe studie opgepakt. Ik ben vandaag begonnen met de studie "hoe word ik een goede kat". Het is niet eens zo moeilijk. De eerste les bestond eruit om op de rugleuning van de bank te staan. Ik geloof dat ik dat aardig onder de knie heb.

Ik hoor dat mijn voorvader Mickey uitmuntend was in het op de rugleuning liggen, maar dat is volgens mij voor gevordenen. Nou zeg nou zelf, toch niet gek voor zo'n eerste lesdag, toch?
Ik hoor dat mijn voorvader Mickey uitmuntend was in het op de rugleuning liggen, maar dat is volgens mij voor gevordenen. Nou zeg nou zelf, toch niet gek voor zo'n eerste lesdag, toch?
Laatst gewijzigd door aboonk op 05 feb 2010, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Annelies
Didier 13-9-2009
Didier 13-9-2009
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Wat een slim ventje!
Wat krijgt hij al een mooi 'schoolgaand kind' model :hug:
Wat krijgt hij al een mooi 'schoolgaand kind' model :hug: