Het zal best ergens staan, maar is Saar een kind van jullie Lisa? Dat zou zeker leuk zijn dan, een pup van Saar. Maar je moet het wel alle twee willen. Laat Saar maar vaak logeren bij jullie misschien dat Pim er dan anders over gaat denken.
Groejtes
José en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Mijn voorkeur heeft het ook niet, twee honden.
Ik ben dus misschien wel de enige die snapt hoe Erna haar man denkt.
Je kunt loge's in huis halen tot je een ons weegt, dat zal niets veranderen.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ik maak me er ook niet druk over hoor. Zou leuk zijn, maar weet dat het er waarschijnlijk nooit in zal zitten.
Als ik ook maar enigsinds had gedacht dat Pim ooit om zou gaan had Lisa echt wel een tweede nestje gehad.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Gatver, Lisa heeft in de kauwgom getrapt. Door het warme weer zacht geworden en de troep is tussen en op haar voetkussentjes gaan zitten. En aan haar haren geplakt. Ze zat op haar poot te bijten.
Heb veel moeite moeten doen om de smurrie te verwijderen.
Heel voorzichtig van haar voetzooltjes gepulkt en de haren zo kort mogelijk afgeknipt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dat hoorde ik vandaag ook, maar toen had ik de kauwgom al verwijderd. Zal het onthouden, hoop dat het niet nodig is om dit uit te proberen. Al zal Lisa daar vast geen bezwaar tegen maken.
Ja, heerlijk!!!
De volgende keer (hoop nooit) pakken we de pot pindakaas erbij, heeft Lisa geen bezwaar tegen.
Tegen ijsjes ook niet, al zal ze haar poot daarvoor niet in de vriezer willen steken.
Vandaag de open dag bij Pampus. Was gezellig en heerlijk weer.
Heb Lisa bij de demonstratie flyball niet al te vaak laten lopen, was warm en morgen moet ze een wedstrijd lopen in Zaandam.
Lisa is aan het winkelen geslagen bij een kraampje met leuke speeltjes en puzzels. Heb eindelijk een puzzel van Nina Otosson voor haar aangeschaft. Ze is er net al lekker mee in de weer geweest en heeft alle brokjes er uit kunnen halen.
Laatst gewijzigd door Erna op 15 jun 2010, 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Eigenlijk zouden we onderling een soort speelotheek moeten oprichten en bij ontmoetingen die spelletjes ruilen
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik heb ze ook niet hoor Rini, mede omdat ik denk dat als ze het foefje kennen het niet veel meer dan een voerbak is. Maar met zo nu en dan een nieuw speeltje blijft er nog wat te ontdekken over. Een paar jaar geleden zijn ze op de ledenvergadering van zo'n speelotheek met spullen geweest, maar hoewel die niet eens zo ver bij ons uit de buurt is, vind ik het toch een beetje te omslachtig
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004