2-daagse cursus voor mannen
Re: 2-daagse cursus voor mannen
Ik zou dan het grootste formaat koffer of eigenlijk wel een heel set mee moeten geven....
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Goed idee om bij onze jongste eens uit te voeren.
Die is een kei in het laten slingeren van troep.
Leuk als die dan in de klas komt en zijn tas open maakt. .
Of nog beter; als hij op stage gaat. Zeult hij alles mee naar Rotterdam .
Die is een kei in het laten slingeren van troep.
Leuk als die dan in de klas komt en zijn tas open maakt. .
Of nog beter; als hij op stage gaat. Zeult hij alles mee naar Rotterdam .
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Afijn, Bert heeft vanmiddag een lading troep meegenomen naar de afvalstort.
Hé, da's toevallig, deze Bert ook
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Nou zeg!! Het zit vast in de lucht!
Ik had me zelf ook al voorgenomen op te gaan ruimen en misschien zelfs maar weer eens de boel binnen te gaan verven...
Zeker de invloed van een bepaalde stand van de planeten. :wink2:
Ik had me zelf ook al voorgenomen op te gaan ruimen en misschien zelfs maar weer eens de boel binnen te gaan verven...
Zeker de invloed van een bepaalde stand van de planeten. :wink2:
Of het is gewoon hard nodig.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Jeetje...Lex wilde binnen ook al beginnen.
Is inderdaad hard nodig, maar ach...ik erger me er niet aan.
Is inderdaad hard nodig, maar ach...ik erger me er niet aan.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Nou aan opbouwen zal hij wel nooit toekomen, dat is gewoon zijn stiel niet, maar de troep van het plafond ed is naar de afvalverwerking.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ik heb een week vrij genomen om 5 ruimtes hier in huis grondig onder handen te nemen. Morgen is de laatste geplande werkdag. Zojuist de tweede ruimte afgerond...
Mijn kliko is gisteren geleegd, maar zit nu al weer overvol; nog 13 dagen, dan wordt hij pas weer geleegd. Ook de papierkliko was net leeg en zit nu tot de rand gevuld.
Gelukkig hebben mijn ouders altijd ruimte over in hun bakken, anders zou ik echt niet weten hoe ik die tijd doorkom. Dit was allemaal klein spul; lang leve het Happy Meal... Groot spul breng ik weg naar de ReinUnie. Morgen nog Coens slaapkamer (minder erg dan die van Thom ) de speelkamer, de gang beneden en de houtvoorraad aanvullen met hout uit mijn vaders tuin.
Zaterdag gaan we gezellig een dagje weg en zondag ben ik de hele dag bezig met het plaatsen van advertenties op MP; de stapel verkoopbaar spul komt inmiddels boven de bank uit. Maar dan... kunnen wij er weer jáááren tegen en kan ik maandag even heerlijk bijkomen op mijn werk!
groet, Martine
Mijn kliko is gisteren geleegd, maar zit nu al weer overvol; nog 13 dagen, dan wordt hij pas weer geleegd. Ook de papierkliko was net leeg en zit nu tot de rand gevuld.
Gelukkig hebben mijn ouders altijd ruimte over in hun bakken, anders zou ik echt niet weten hoe ik die tijd doorkom. Dit was allemaal klein spul; lang leve het Happy Meal... Groot spul breng ik weg naar de ReinUnie. Morgen nog Coens slaapkamer (minder erg dan die van Thom ) de speelkamer, de gang beneden en de houtvoorraad aanvullen met hout uit mijn vaders tuin.
Zaterdag gaan we gezellig een dagje weg en zondag ben ik de hele dag bezig met het plaatsen van advertenties op MP; de stapel verkoopbaar spul komt inmiddels boven de bank uit. Maar dan... kunnen wij er weer jáááren tegen en kan ik maandag even heerlijk bijkomen op mijn werk!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Zullen die blij zijn dat je terug bent .
Charlotte
Heerlijk toch , een opgeruimd huis! Ik ben de afgelopen maanden begonnen, Bijna elke kast in huis durf ik open te trekken als er visite is. De berging is begaanbaar , ik kan weer bij de vriezer! Ik heb dat heel slim aangepakt. niets in 1x weggegooid maar telkens een beetje. Hier in de buurt staan grote afvalcotainers bedoeld voor de flatwoningen. Ik heb er in heel wat volle vuilniszakken gestopt. Mijn malle Pietje heb ik er bijna niet over gehoord....
Cock zijn kledingkast heb ik verleden jaar leeggetrokken. Hij had kleding van 20 jaar geleden. totaal uit de tijd , verwassen en veel niet meer passend. Voor ik alles in zakken stopte heb ik alle knopen en ritsen verwijderd en vezameld. Toen hij alles weer terug wilde hangen(heel boos) heb ik het zakje overhandigd en naald en draad. Woest was hij! Tot overmaat van ramp moest er in het weekend gewinkeld worden.....
martine , ik denk dat een cursus van 2 dagen niet genoeg is!
Cock zijn kledingkast heb ik verleden jaar leeggetrokken. Hij had kleding van 20 jaar geleden. totaal uit de tijd , verwassen en veel niet meer passend. Voor ik alles in zakken stopte heb ik alle knopen en ritsen verwijderd en vezameld. Toen hij alles weer terug wilde hangen(heel boos) heb ik het zakje overhandigd en naald en draad. Woest was hij! Tot overmaat van ramp moest er in het weekend gewinkeld worden.....
martine , ik denk dat een cursus van 2 dagen niet genoeg is!
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Maar toen ik gisteren na een middagje kermis weer thuis kwam rond etenstijd, waren keuken en woonkamer gezogen en gedweild en stond mijn eega te komen. (Dit soort uitspattingen komen ongeveer één keer per jaar voor, dus enorm de hemel in geprezen....).
Vandaag stond toen ik thuis kwam om 18 uur de ontbijtboel nog op de eettafel..., maar daar denk ik liever niet aan, dat van gisteren was leuker
Vandaag stond toen ik thuis kwam om 18 uur de ontbijtboel nog op de eettafel..., maar daar denk ik liever niet aan, dat van gisteren was leuker
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Om dat toch eens mee te mogen maken, Karin! Dat van gisteren dan hè.
Ik noem mezelf altijd Malle Pietje, Corrie.
Zet hem op Martine, het werkt echt een klein beetje aanstekelijk!
Ik noem mezelf altijd Malle Pietje, Corrie.
Zet hem op Martine, het werkt echt een klein beetje aanstekelijk!
[quote="corrie"] Hier in de buurt staan grote afvalcotainers bedoeld voor de flatwoningen. Ik heb er in heel wat volle vuilniszakken gestopt. quote]
Wauw Corrie, ik hoop dat de situatie bij jullie anders is dan bij ons, want dat doen ze hier ook, zodat het nogal eens voor komt dat we weer terug kunnen met ons vuil omdat de container vol is. Niet echt fijn, eerst loop je een eind te sjouwen en in een flat heb je nu eenmaal niet de ruimte om vuil op te slaan, wat met een huis met tuin + schuur/garage natuurlijk een stuk makkelijker is
Wauw Corrie, ik hoop dat de situatie bij jullie anders is dan bij ons, want dat doen ze hier ook, zodat het nogal eens voor komt dat we weer terug kunnen met ons vuil omdat de container vol is. Niet echt fijn, eerst loop je een eind te sjouwen en in een flat heb je nu eenmaal niet de ruimte om vuil op te slaan, wat met een huis met tuin + schuur/garage natuurlijk een stuk makkelijker is
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Bij mijn zoon (flat) kunnen de bewoners alleen hun vuil kwijt als ze een sleutel
hebben van de klep van de ondergrondse containers. De rest van de buurt kan
daar gelukkig niet in.
hebben van de klep van de ondergrondse containers. De rest van de buurt kan
daar gelukkig niet in.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Ik bel meestal maar meteen grofvuil bij zulke acties en anders een ver hoekje van de tuin tot iemand anders grof vuil gebeld heeft of Bert het weg brengt, kasten opruimen of dergelijke is niet mijn sterkste kant meestal doen we grotere projecten samen.
Martine kan je aan je cursus toevoegen wat je vandaag kan doen doe dat niet pas maanden of zelfs jaren later bv Bert is penningmeester van peuterspeelzaal geweest die bestaat al zeker 8 jaar niet meer maar de rekening wel en ik heb zelfs voor de vakantie de papieren uitgeprint en op zijn toetsenbord gelegd maar het helpt nog niet .
En Ariënne ik zou Bert zijn prullenbak op zijn werk wel willen zien
Martine kan je aan je cursus toevoegen wat je vandaag kan doen doe dat niet pas maanden of zelfs jaren later bv Bert is penningmeester van peuterspeelzaal geweest die bestaat al zeker 8 jaar niet meer maar de rekening wel en ik heb zelfs voor de vakantie de papieren uitgeprint en op zijn toetsenbord gelegd maar het helpt nog niet .
En Ariënne ik zou Bert zijn prullenbak op zijn werk wel willen zien
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Geloof nooit dat hij daar die lege wijnfles ingooit....andrea21 schreef:En Ariënne ik zou Bert zijn prullenbak op zijn werk wel willen zien
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Herkenbaar Corrie, noem George ook vaak malle Pietje en heb laatst ook zijn kleding nagekeken en het nodige weggedaan. ("Niet zo veel toch? Nee hoor!")
Gelijk van alles nieuw besteld bij Wehkamp, alles laten passen en het afgekeurde thuis op laten halen. Die 5 euro bezorgkosten hebben we er beide wel voor over want het bespaart je veel tijd en frustraties!
Gelijk van alles nieuw besteld bij Wehkamp, alles laten passen en het afgekeurde thuis op laten halen. Die 5 euro bezorgkosten hebben we er beide wel voor over want het bespaart je veel tijd en frustraties!