Debby zijn jullie al bij de pups op bezoek geweest?
Jose, Wieske-Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Debbie is al 2 weken niet meer on-line geweest...
Ze zal wel op vakantie zijn; hier niet meer komen zodra de pup "binnen" is, is niet meer van deze tijd... hoop ik...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Martine schreef:Debbie is al 2 weken niet meer on-line geweest...
Ze zal wel op vakantie zijn; hier niet meer komen zodra de pup "binnen" is, is niet meer van deze tijd... hoop ik...
Zondag zijn we wezen kijken naar de pupjes Stein vond het geweldig en kon er geen genoeg van krijgen hij vond het niet zo leuk toen de pups weer even moesten rusten.
ze groeiden geen 50 gram maar bijna 100 gram per dag omdat balou veel melk heeft dus gaat heel erg goed met ze.
Balou is trouwens super schatje ze begroet je al gelijk en ze geeft aan van kom eens snel kijken naar mijn kindjes.
Eindelijk de puppies in het echt gezien. Stein zal zeker niet de enige zijn geweest die genoten heeft. Wanneer gaan jullie weer? Heb je gemaakt?
José, Wieske-Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wat jammer Debby. En voor mij onbegrijpelijk hoor. Een doordouwer? En dat zou je kunnen zien aan een pup van een week of 3 in een klein nest? Uiteraard is het het goed recht van een fokker om kritisch te zijn/voorkeuren te hebben.
Er zijn diverse dekkingen geweest.
Heb alleen geen exacte gegevens omdat ik niet thuis ben. Weet in ieder geval van 1 in het noorden en 2 bij ons in het westen (o.a. Fija's zusje) en 1 niet ver van jullie vandaan, maar daar weet Charlotte meer van.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004