Leuke en-of handige sites.
Re: Leuke en-of handige sites.
Verdorie Ariënne wat vervelend. Hoop dat ze snel gevonden wordt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ach jé...wat een narigheid.
Hopelijk is ze alleen een te groot blokje om.
Hopelijk is ze alleen een te groot blokje om.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Ojee nee toch. Hoop dat ze snel weer de weg naar huis vindt. Vaak lopen poezen naar hun oude huis terug. Even informeren daar of ze daar aankomt.
Groetjes Jose en likjes van Wieske- Sammy op de Ruiver
Groetjes Jose en likjes van Wieske- Sammy op de Ruiver
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Gelukkig, Sofietje is er weer! We gaan zo even naar de DA, want toen ik haar oppakte zat haar kontje (èn mijn hand en telefoon, maar wat geeft dat) onder de waterdunne diarree.
Konden ze maar praten hè?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Nou ja, als ze eerst maar weer goed kan poepen. :wink2:
Ik heb haar gisteren een paar keer een kuiltje zien graven buiten en ik wilde de poep opruimen, maar vond niks. Ze is blijkbaar niet in orde, begrijp ik nu.
Ik heb haar gisteren een paar keer een kuiltje zien graven buiten en ik wilde de poep opruimen, maar vond niks. Ze is blijkbaar niet in orde, begrijp ik nu.
-
Ach god. Wat zal er gebeurd zijn met haar. Maar gauw naar de dierenarts. Gelukkig is ze weer thuis. Poosje binnen houden tot ze wat meer aan haar omgeving gewend is, is dat geen optie?
Groetjes
Jose en Wieske- Sammy met haar 6 zondagskindertjes
Groetjes
Jose en Wieske- Sammy met haar 6 zondagskindertjes
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Zo, weer thuis. Buikje was erg gespannen. Kan evt. door een wormbesmetting komen (heeft pas een vogeltje gegeten...) maar voor alle zekerheid toch maar antibiotica en morgen ontwormen. Ze had geen koorts.
Ze is al aardig gewend, José, en zeker geen binnenpoes... Dus ja, toch de vrijheid maar weer voor Sofietje.
De DA dacht dat er wel iets van een Bengaal in Sofietjes zat, ook omdat ze zo opvallend gespierd was. Ze lijkt veel op de kat op deze site http://www.kattenvrienden.com/bengaal.html
Het is wel een beetje off-topic geworden. Maar toch weer een site genoemd. :wink2:
Ze is al aardig gewend, José, en zeker geen binnenpoes... Dus ja, toch de vrijheid maar weer voor Sofietje.
De DA dacht dat er wel iets van een Bengaal in Sofietjes zat, ook omdat ze zo opvallend gespierd was. Ze lijkt veel op de kat op deze site http://www.kattenvrienden.com/bengaal.html
Het is wel een beetje off-topic geworden. Maar toch weer een site genoemd. :wink2:
Wat een geruststelling dat Sofietje weer thuis is. Misschien had ze zich afgezonderd omdat ze niet lekker is.
Hoop dat ze snel weer is opgeknapt.
Een telefoon met een luchtje, is weer eens wat anders.
Hoop dat ze snel weer is opgeknapt.
Een telefoon met een luchtje, is weer eens wat anders.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Pas met schuurmiddel over de toetsen ging het luchtje weg.
Ja, ze was echt anders dan anders. Komt nu vast weer helemaal in orde.
Ja, ze was echt anders dan anders. Komt nu vast weer helemaal in orde.
Zet het hier maar neer.
Morgen, vrijdag en zaterdag is in Almere het http://www.historischfestivalalmere.nl
Toegang is gratis. Wie van techniek houdt of oude machines aan het werk wil zien, het is de moeite waard. Voorheen noemde ze het stoomfestival. Het is elk jaar rond deze tijd en Pim en ik gaan er altijd een kijkje nemen.
Morgen, vrijdag en zaterdag is in Almere het http://www.historischfestivalalmere.nl
Toegang is gratis. Wie van techniek houdt of oude machines aan het werk wil zien, het is de moeite waard. Voorheen noemde ze het stoomfestival. Het is elk jaar rond deze tijd en Pim en ik gaan er altijd een kijkje nemen.
Leuk. Ze/jullie boffen met het weer!
Ha...ik had Sofietje's thuiskomst even gemist!!
Fijn, ik hoop dat het al beter met haar gaat.
Opluchting weer
Fijn, ik hoop dat het al beter met haar gaat.
Opluchting weer
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
En het gaat gelukkig goed. Ze eet nu ook weer.
Ariënne schreef: En het gaat gelukkig goed. Ze eet nu ook weer.
Gelukkig dat het goed gaat.
Ik tel ook het zestal tig keer per dag. Bij mij kunnen ze niet snel een weg op en liggen eigenlijk vaker thuis te slapen dan dat ze weg zijn. Een klein blokje naast het huis en s'avonds lopen er vier met de hond mee.
Nog één dag voor de liefhebbers.Erna schreef:Zet het hier maar neer.
Toegang is gratis.
Laatst gewijzigd door Erna op 04 jun 2011, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stond vandaag ook aangekondigd in de Telegraaf. Helaas hebben wij elke van deze dagen afspraken... Misschien een volgende keer!
Ik heb zojuist toch maar een regenjas voor Bobbie besteld. Handig met het naderende natte weer. Nu zijn vacht weer langer wordt is dit toch wel handig, en kom ik ook niet steeds met een zeiknat hondje bij mijn ouders aan in hun pas opgeknapte huis. Ik heb gemerkt dat ze dat niet echt fijn vinden...Erna schreef:Martine ben je nog op zoek naar een regenjas voor Bobbie?
Nu maar hopen dat ze nog niet zijn uitverkocht...
http://dieren.marktplaats.nl/honden-toe ... 4VB4M&df=1
Een waxjas nog wel. Maar ja, onderkant hond en pootjes, hè.
Wat jammer dat je ouders daar moeite mee hebben (gekregen). Wel begrijpelijk, maar toch.
Wat jammer dat je ouders daar moeite mee hebben (gekregen). Wel begrijpelijk, maar toch.
Ik heb een jas van hetzelfde materiaal; zijn we een setje...Ariënne schreef:Een waxjas nog wel.
Heel jammer... Trekt wel weer bij, maar nu toon ik tenminste mijn goede wil, toch? (Door al het geregel m.b.t. die rotziekte, is het lontje een stukje korter geworden; mijn moeder vindt alles prachtig en prima, maar mijn vader ziet nu overal beren op de weg; hij is doodsbang voor wat de toekomst brengt... Ook Diesels vertrek heeft hier natuurlijk alles mee te maken, maar dat had je vast al wel begrepen)Ariënne schreef: Wat jammer dat je ouders daar moeite mee hebben (gekregen). Wel begrijpelijk, maar toch.