Het verdwenen bot
Het verdwenen bot
Drie weken geleden kocht ik zo'n gevuld bot en ik had er een tijdje over gedaan om in het schap de grootste te vinden.
Ik kom thuis, geef Elmer gelijk het bot en ik ga naar boven.
Sylvester gaat naar beneden en zegt dat hij de hond uit gaat laten.
Ik zei dat dat niet hoefde wat hij had pas een lange wandeling gehad en was lekker met zijn bot bezig.
Ik hoor hem toch naar buiten gaan, natuurlijk om dat stiekeme sigaretje te roken ( )
Ik ga weer naar beneden en ik zie dat bot niet meer.
Syl komt binnen met hond en ik was boos omdat Elmer, volgens mij, dat bot mee naar buiten had genomen (toch zo'n 5 euro).
"Ik zei nog: hij hoeft niet uit"
Dus ik, Syl en Elmer dat bot zoeken, wat moeilijk zoeken is als dat bot dezelfde kleur als de hersftbladeren heeft .
Afijn, om een lang verhaal kort te maken: Syl moest een nieuw bot halen, ik heb nog vijf dagen gezocht, tot......................ik de tuin ging aanvegen en ik een gieter wegpakte waarachter het bot lag
Dus ik een aantal dagen later (want dat doe je natuurlijk niet gelijk ) mijn excuus aan bood aan Syl.
"Heb je m gevonden?" hij wist natuurlijk gelijk dat het over het bot ging.
Ook nog zoiets: Toen Syl het tweede bot haalde moest Elmer deze niet
Ik kom thuis, geef Elmer gelijk het bot en ik ga naar boven.
Sylvester gaat naar beneden en zegt dat hij de hond uit gaat laten.
Ik zei dat dat niet hoefde wat hij had pas een lange wandeling gehad en was lekker met zijn bot bezig.
Ik hoor hem toch naar buiten gaan, natuurlijk om dat stiekeme sigaretje te roken ( )
Ik ga weer naar beneden en ik zie dat bot niet meer.
Syl komt binnen met hond en ik was boos omdat Elmer, volgens mij, dat bot mee naar buiten had genomen (toch zo'n 5 euro).
"Ik zei nog: hij hoeft niet uit"
Dus ik, Syl en Elmer dat bot zoeken, wat moeilijk zoeken is als dat bot dezelfde kleur als de hersftbladeren heeft .
Afijn, om een lang verhaal kort te maken: Syl moest een nieuw bot halen, ik heb nog vijf dagen gezocht, tot......................ik de tuin ging aanvegen en ik een gieter wegpakte waarachter het bot lag
Dus ik een aantal dagen later (want dat doe je natuurlijk niet gelijk ) mijn excuus aan bood aan Syl.
"Heb je m gevonden?" hij wist natuurlijk gelijk dat het over het bot ging.
Ook nog zoiets: Toen Syl het tweede bot haalde moest Elmer deze niet
Re: Het verdwenen bot
Waarom? Het bot lag toch buiten en je had toch gezegd dat hij binnen moest blijven? Dat stomme stiekeme sigaretje! Helaas herken ik dat ook...Mirjam1962 schreef: Dus ik een aantal dagen later (want dat doe je natuurlijk niet gelijk ) mijn excuus aan bood aan Syl.
Met name Diesel had er een handje van; als we de deur uitgingen probeerde hij heel vaak iets mee naar buiten te smokkelen om het vervolgens heel snel te verliezen. Bobbie verplaatst hier alle sokken. Bijna dwangmatig gaat hij ernaar op zoek en laat ze dan ongemerkt op de vreemdste plaatsen vallen. Helaas zie ik dat lang niet altijd, want hij stopt ze helemaal in zijn mond...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Elmer had hem heel mooi verstopt. En heeft nu mooi twee botten.
Komisch (en ook een beetje eng) die Bobbie met hele sokken compleet in z'n bek!
Komisch (en ook een beetje eng) die Bobbie met hele sokken compleet in z'n bek!
Wat grappig dat hij dat tweede bot niet wilde. Dat eerste bot had hij natuurlijk zo mooi eigen gemaakt!
Doet Diesel nog steed hoor,moet altijd zn kuffel of bot afpakken voordat ie naar buiten gaat,sokken en ander spul laat hij gewoon liggen
Martine schreef:Waarom? Het bot lag toch buiten en je had toch gezegd dat hij binnen moest blijven? Dat stomme stiekeme sigaretje! Helaas herken ik dat ook...Mirjam1962 schreef: Dus ik een aantal dagen later (want dat doe je natuurlijk niet gelijk ) mijn excuus aan bood aan Syl.
Met name Diesel had er een handje van; als we de deur uitgingen probeerde hij heel vaak iets mee naar buiten te smokkelen om het vervolgens heel snel te verliezen. Bobbie verplaatst hier alle sokken. Bijna dwangmatig gaat hij ernaar op zoek en laat ze dan ongemerkt op de vreemdste plaatsen vallen. Helaas zie ik dat lang niet altijd, want hij stopt ze helemaal in zijn mond...
ook lobke is een ster in verstoppen. vanmorgen dacht ik er aan om het laatste bot van Lobke even weg te leggen vanwege jolijt die zou komen. nergens te vinden op eens zie ik het bot onder mijn bed dus ik met een bezem onder het bed om het bot te pakken ik trek het naar voren wil het pakken zit er een muis in schrok net zo hardals die muis gelukkig was de deur open en schoot hij naar buiten, de kat brengt tegenwoordig muizen binnen dus die mag even niet meer buiten, groeten hein.
Ergens klopte er ook iets niet want het bot was veel te groot en te zwaar om mee te nemen in zijn bek.
Syl zal het verhaal niet snel vergeten want ik was echt wel boos. Het was even de bekende druppel......
Syl zal het verhaal niet snel vergeten want ik was echt wel boos. Het was even de bekende druppel......