Zo is dat: de postcodeloterij is nog steeds van harte welkom!Ariënne schreef:En dit is nog maar het begin!
Leuk!
Re: Leuk!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Zeker handig om er een bril bij te hebben. Bert doet zonder als hij z'n lenzen uitdoet met z'n -5,5. Leest nooit in bed. Ik merkte het nadeel daarvan toen ik ooit jaren geleden een gluurder betrapte. Bert kon niks beginnen.
Gefeliciteerd meis wat leuk,welke heb je genomen?
Martine schreef:Ik ben er nog stil van... ik heb net een bril gewonnen via een actie op Facebook; normaal win ik nooit wat...
http://www.lensway.nl/products?productT ... =30&page=2
Het enige dat ik hoef te betalen zijn de 3 Euro verzendkosten en de 9 Euro die de bril boven het "gewonnen budget" zit. (de goedkopere brillen vond ik niet mooi) Ik heb hem maar direct besteld, voor ze zich bedenken... Ik was net toe aan een nieuwe bril...
Gefeliciteerd met je prijs.
Knap van je om zo een bril uit te zoeken.
Zou het niet kunnen zo.
Knap van je om zo een bril uit te zoeken.
Zou het niet kunnen zo.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Jawel hoor; als je hem gratis krijgt, kan je heel veel hoor...Charlotte schreef: Zou het niet kunnen zo.
de tweede van boven (KD3706)Saartje schreef:Gefeliciteerd meis wat leuk,welke heb je genomen?
Ik laat mij eigenlijk nooit zien zonder lenzen, maar hij leek me ook wel leuk. Op mijn fotootje stond hij in ieder geval best wel geinig. Toch leuk voor als ik langs de spiegel loop...
Ik begreep dat ze zo'n actie een paar keer per jaar hebben. Dit keer kregen de eerste 2000 mensen die op een bepaalde link klikten een gratis bril; toevallig zat ik achter de computer en zag ik het bericht op FB binnenkomen. (daar had ik me speciaal voor dit doel aangemeld) Binnen 10 minuten waren ze al vergeven...
Goh, leuk om zo een bril uit te zoeken. Ik heb ook een nieuwe bril nodig, maar elke keer als ik in het dorp ben, heb ik mijn bril op en niet mijn lenzen in. Mijn sterkte is -7, dus als ik een beetje wil zien hoe het staat, moet ik echt mijn lenzen in hebben. . Of zo dus..... Ga het in elk geval wel eens proberen.
Vrees alleen dat er inmiddels een leesgedeelte in zal moeten. Wat verder weg, begint langzamerhand beter leesbaar te worden.
Vrees alleen dat er inmiddels een leesgedeelte in zal moeten. Wat verder weg, begint langzamerhand beter leesbaar te worden.
Wat leuk Martine, gefeliciteerd. Leuk montuur hoor.
Iets winnen is natuurlijk altijd leuk, en hier heb je nog wat aan.
ik heb heel wat jaren een bril gedragen, geen sterke glazen. Weet het niet eens meer uit mijn hoofd, iets van -2 en -1,5. Ik kon er alles goed mee zien, zowel veraf als dichtbij. Totdat ik er dichtbij niet goed meer door zag, dus de hele dag bril op, bril af. Werd er kriegelig van. Op een gegeven moment droeg ik de bril niet meer, alleen is de auto. Heb denk ik ruim 10 jaar zonder gedaan. Maar de laatste tijd kan ik letters die in een gekleurd vlak staan niet meer zo goed lezen, en de hele kleine lettertjes ook niet meer. Dus vorige week een leesbril aangeschaft. Ik heb hem nog niet in huis. Gewoon een goedkoop montuur, 50 euro incl. glazen. Mijn ogen werden meteen helemaal opgemeten, en er werd aangeraden om glazen te nemen met een leesgedeelte erin. Nee dus, ik vind dat ik het nog wel allemaal kan zien zonder bril. En in de auto ligt nog steeds mijn vooroorlogsmodel op mij te wachten als het nodig is.
Iets winnen is natuurlijk altijd leuk, en hier heb je nog wat aan.
ik heb heel wat jaren een bril gedragen, geen sterke glazen. Weet het niet eens meer uit mijn hoofd, iets van -2 en -1,5. Ik kon er alles goed mee zien, zowel veraf als dichtbij. Totdat ik er dichtbij niet goed meer door zag, dus de hele dag bril op, bril af. Werd er kriegelig van. Op een gegeven moment droeg ik de bril niet meer, alleen is de auto. Heb denk ik ruim 10 jaar zonder gedaan. Maar de laatste tijd kan ik letters die in een gekleurd vlak staan niet meer zo goed lezen, en de hele kleine lettertjes ook niet meer. Dus vorige week een leesbril aangeschaft. Ik heb hem nog niet in huis. Gewoon een goedkoop montuur, 50 euro incl. glazen. Mijn ogen werden meteen helemaal opgemeten, en er werd aangeraden om glazen te nemen met een leesgedeelte erin. Nee dus, ik vind dat ik het nog wel allemaal kan zien zonder bril. En in de auto ligt nog steeds mijn vooroorlogsmodel op mij te wachten als het nodig is.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Leuke bril!!
Morgen ga ik toevallig een nieuwe ophalen bij Hans A.
Lijkt heel erg op deze bril.
Mijn 'gewone' glazen waren niet veranderd (- 0,85, dus bijna niks)), maar lezen is nu + 1,75.
Ik heb dus wel een bril nodig als ik b.v. tv kijk., anders mis ik de ondertiteling.
Daar zitten dus al een aantal jaren leeshoekjes in.
Heerlijk, kan ik tv kijken en lezen tegelijk.
Mijn ogen zijn wel precies goed voor PC afstand.
Mij bevallen die leeshoekjes prima Erna.
Morgen ga ik toevallig een nieuwe ophalen bij Hans A.
Lijkt heel erg op deze bril.
Mijn 'gewone' glazen waren niet veranderd (- 0,85, dus bijna niks)), maar lezen is nu + 1,75.
Ik heb dus wel een bril nodig als ik b.v. tv kijk., anders mis ik de ondertiteling.
Daar zitten dus al een aantal jaren leeshoekjes in.
Heerlijk, kan ik tv kijken en lezen tegelijk.
Mijn ogen zijn wel precies goed voor PC afstand.
Mij bevallen die leeshoekjes prima Erna.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Nescia schreef:Goh, leuk om zo een bril uit te zoeken. Ik heb ook een nieuwe bril nodig, maar elke keer als ik in het dorp ben, heb ik mijn bril op en niet mijn lenzen in. Mijn sterkte is -7, dus als ik een beetje wil zien hoe het staat, moet ik echt mijn lenzen in hebben. . Of zo dus..... Ga het in elk geval wel eens proberen.
Toen ik een paar maanden geleden voor een nieuwe bril ging, heb ik mijn fototoestel meegenomen.
Van de monturen die bij mij zouden passen heb ik een foto laten nemen toen ik ze op had en thuis op de computer gezet. Zonder bril kan ik n.l. niet zien of die mooi staat.
Later met Peter terug gegaan naar de opticien en er één van genomen.
Ik heb er een met leesgedeelte, en zelfkleurende glazen.
Bevalt mij prima, hoef alleen nog voor in de auto een zonnebril op sterkte (de oude).
Mocht dat niet scherp genoeg meer zijn, neem ik een overzetbril erbij.
Charlotte
-
Leuk Martine zo'n prijs. Daar heb je nog eens wat aan. Krijgen we een foto te zien als je hem op hebt?
José, Wieske-Sammy & Lieveke
José, Wieske-Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)