Zo is dat: de postcodeloterij is nog steeds van harte welkom!Ariënne schreef:En dit is nog maar het begin!
![joehoe :jeah2:](./images/smilies/smileyyeahiq5.gif)
Zo is dat: de postcodeloterij is nog steeds van harte welkom!Ariënne schreef:En dit is nog maar het begin!
Martine schreef:Ik ben er nog stil van... ik heb net een bril gewonnen via een actie op Facebook; normaal win ik nooit wat...![]()
http://www.lensway.nl/products?productT ... =30&page=2
Het enige dat ik hoef te betalen zijn de 3 Euro verzendkosten en de 9 Euro die de bril boven het "gewonnen budget" zit. (de goedkopere brillen vond ik niet mooi) Ik heb hem maar direct besteld, voor ze zich bedenken... Ik was net toe aan een nieuwe bril...
Jawel hoor; als je hem gratis krijgt, kan je heel veel hoor...Charlotte schreef: Zou het niet kunnen zo.
de tweede van boven (KD3706)Saartje schreef:Gefeliciteerd meis wat leuk,welke heb je genomen?
Nescia schreef:Goh, leuk om zo een bril uit te zoeken. Ik heb ook een nieuwe bril nodig, maar elke keer als ik in het dorp ben, heb ik mijn bril op en niet mijn lenzen in. Mijn sterkte is -7, dus als ik een beetje wil zien hoe het staat, moet ik echt mijn lenzen in hebben.. Of zo dus..... Ga het in elk geval wel eens proberen.
Vrees alleen dat er inmiddels een leesgedeelte in zal moeten.Wat verder weg, begint langzamerhand beter leesbaar te worden.