Teveel op de parels gelet. Dan zie je al die te grote mantels van de anderen nietJeanette schreef:
Ik keek maar rond, ik keek maar rond....en ik zag zoveel parels, maar maar één diamant...zou ik nou ook behept zijn met een te grote maat mantel der liefde ...
Ritsdag
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Volgens mij had iedereen die er was een hele grote mantel aan. want volgens mij kon het niemand echt boeien of de hond nu wel of niet heel mooi was, ze zijn allemaal even lief en bijzonder. Dat maakt het voor mij tenminste heel speciaal.....
Er is geen competitie, maar een belang, en dat is een gezond, vrolijk hondje, en de rest is bijzaak.
Misschien verklaaart dat mijn enthousiasme ook wel. Ik had nooit gedacht dat ik het gedoe om een hondenclub zo leuk zou gaan vinden
Maar ik verheug mij nu al op de clubmatch, hoewel het daar natuurlijk wel om de mooiste hond gaat.
Maar voor de meesten volgens mij ook om de gezelligheid met mensen die vooral heel erg veel van hun hond houden om wat hij is en niet om hoe hij er uit ziet.
Er is geen competitie, maar een belang, en dat is een gezond, vrolijk hondje, en de rest is bijzaak.
Misschien verklaaart dat mijn enthousiasme ook wel. Ik had nooit gedacht dat ik het gedoe om een hondenclub zo leuk zou gaan vinden
Maar ik verheug mij nu al op de clubmatch, hoewel het daar natuurlijk wel om de mooiste hond gaat.
Maar voor de meesten volgens mij ook om de gezelligheid met mensen die vooral heel erg veel van hun hond houden om wat hij is en niet om hoe hij er uit ziet.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
gister was ik op de Ijsselshow in Zwolle. leuk er was een ander smousje ook ingeschreven. ik zoeken maar nerges te zien. gevraagd bij de tafel waar je je ringnummer afhaalt maar nee dat smousje was er nog niet.en is ook niet gekomen. Ik begrijp nu waarom want dat wasJuultje en die moest dus ook naar de ristdag en tja je kunt niet op 2 plekken tegelijk zijn. jammer hoor.ik kan niet ver reizen dus ik vond het leuk dat er een andere smous was.
Bieke kreeg zoals atijd een Uitmuntenden omdat Juultje er niet was om haar concurentie te geven is Bieke beste van het ras geworden. Voor de 4e keer op een grote show dus dat betekent dat ze Nederlands kampioen is geworden. sjiek hoor.
Ik hoop wie volgende week naar de clubmatch gaan dat julie ook zullen genieten en zo'n gezellige dag zullen hebben.
Bieke kreeg zoals atijd een Uitmuntenden omdat Juultje er niet was om haar concurentie te geven is Bieke beste van het ras geworden. Voor de 4e keer op een grote show dus dat betekent dat ze Nederlands kampioen is geworden. sjiek hoor.
Ik hoop wie volgende week naar de clubmatch gaan dat julie ook zullen genieten en zo'n gezellige dag zullen hebben.
Super hoor Gefeliciteerd met je leuke topsmouzenkind. Hoera voor Bieke
Wat zonde nou, dat je de einige smous was. Ja, ik hoorde het van de bazin van Juultje, dat ze eigenlijk twee hondenactiviteiten had. Jammer. Juultje is een snoesje. Veel kleiner dan Stapper. Mooi lief klein ding. Haar broers hingen de beest een beetje uit en Juultje trok haar eigen plannetje wel
Ga jij niet naar de clubmatch dan???? Jammer als je niet gaat. Bieke is zo'n mooie meid
Wat zonde nou, dat je de einige smous was. Ja, ik hoorde het van de bazin van Juultje, dat ze eigenlijk twee hondenactiviteiten had. Jammer. Juultje is een snoesje. Veel kleiner dan Stapper. Mooi lief klein ding. Haar broers hingen de beest een beetje uit en Juultje trok haar eigen plannetje wel
Ga jij niet naar de clubmatch dan???? Jammer als je niet gaat. Bieke is zo'n mooie meid
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Wat een leuke foto's van de RITS dag!! Jeanet op de foto's geniet je echt 200%. Nog steeds vind ik Stapper een hele leuke hond! Die oren en staart hebben wel wat en het leuke van een Smous is, dat geen enkele Smous gelijk is!
Wanneer je 20 Labradors bij elkaar hebt, lijken ze allen op elkaar maar Smouzen, ieder is uniek! Dat is nu de smous. Het karakter vind ik belangrijker dan het uiterlijk.
Desi is zich helemaal aan het voorbereiden voor de Clubmatch. Haar haren vallen uit, ze draait zich om in de modder. Ze stinkt een uur in de wind. Ja maar haar onder de douche zetten , nu net voor de clubmatch. Ik ben bang dat ze dan heel wart haren verliest! Maar ja voor mij telt het karakter en dat is heerlijk!
Ben echt benieuwt hoeveel Smouzen naar Zaltbommel komen. Loes zegt ong. 54 deelnemers en veel smouzen met baasjes die niet zijn ingeschreven. Dus gokken komend weekend met 70 smouzen!!!! Of nog meer????
Wanneer je 20 Labradors bij elkaar hebt, lijken ze allen op elkaar maar Smouzen, ieder is uniek! Dat is nu de smous. Het karakter vind ik belangrijker dan het uiterlijk.
Desi is zich helemaal aan het voorbereiden voor de Clubmatch. Haar haren vallen uit, ze draait zich om in de modder. Ze stinkt een uur in de wind. Ja maar haar onder de douche zetten , nu net voor de clubmatch. Ik ben bang dat ze dan heel wart haren verliest! Maar ja voor mij telt het karakter en dat is heerlijk!
Ben echt benieuwt hoeveel Smouzen naar Zaltbommel komen. Loes zegt ong. 54 deelnemers en veel smouzen met baasjes die niet zijn ingeschreven. Dus gokken komend weekend met 70 smouzen!!!! Of nog meer????
Het was ook errug leuk, al die familieleden, maar ook hoe serieus ze je hondje bekijken. Poeh hoor. En Stapper vindt alles gezellig. Zijn staartje ging bijna de hele dag. Iedereen mocht lekker aan hem zitten. En wat een leukerd hè. Maar veel leuke en mooie smousjes zo';n dag, je hebt gelijk Anja, allemaal anders. Die Desi maakt er een leuke smouzenvariatie van met haar modderbad. Luxe hoor....zo'n dagje beauty farm.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Ja, maar we zijn nu nog bezig met de vachtopbouw vanuit het lichaam. Dus lekker smullen.
En zondagmorgen dan is het natuurlijk een douche met een eishampo. En daarna de fuhn etc. voor de uiterlijke verzorging
Dit alles gebeurt dus op een camping, hopelijk niet met extra veel modderpoelen, voor een extra modderbadje!! :D
En zondagmorgen dan is het natuurlijk een douche met een eishampo. En daarna de fuhn etc. voor de uiterlijke verzorging
Dit alles gebeurt dus op een camping, hopelijk niet met extra veel modderpoelen, voor een extra modderbadje!! :D
Boris tweede liefde (Susie), is mét kind ook volgende week op de RITS-dag.
Fredie en ik liepen allebei met dezelfde gedachten om ze ook voor de 15e uit te nodigen.
De dames van het terugfokprogramma hadden nog geen gelegenheid gehad om naar Tegelen af te reizen om Boris jr. daar te bezoeken.
Omdat Pa Boris ook aanwezig is, is dat wel zo handig, en gezellig.
Moet het alleen nog even voorzichtig aan Guusje uitleggen....
Fredie en ik liepen allebei met dezelfde gedachten om ze ook voor de 15e uit te nodigen.
De dames van het terugfokprogramma hadden nog geen gelegenheid gehad om naar Tegelen af te reizen om Boris jr. daar te bezoeken.
Omdat Pa Boris ook aanwezig is, is dat wel zo handig, en gezellig.
Moet het alleen nog even voorzichtig aan Guusje uitleggen....
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Nou Charlotte, wie weet naar wie Guusje op de RITSdag gaat lopen lonken , allemaal lekkere jonge ventjes
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004