![yes2 :yes2:](./images/smilies/Smiley%20Yes.gif)
Eind september zullen de eerste lessen beginnen. Zal dus voorlopig elke vrijdagavond onder de pannen zijn.
IK heb er erg veel zin in , al heb ik wel begrepen dat het behoorlijk pittig is.
Vooral het stukje erfelijkheid vind ik mateloos interessant.
Ja, leuk he? Ik hoop alleen dat het niet te groot is als "onderschrift"???Eva81 schreef:ps mooi balkje van Kita en je website zeg onder je krabbels
Stuur maar een paar fotootjes van Pip, liefst links en rechts"kijkend" en welke kleur je leuk vindt? Of een bepaalde achtergrond(kleur) of foto? Dan zal ik kijken wat ik er mee kan.Eva81 schreef:Nee hoor Constance,niet te groot als banner,enne ik hou me aanbevolen voor zo'n leuk bannertje van bijvoorbeeld PipConstance schreef:Ja, leuk he? Ik hoop alleen dat het niet te groot is als "onderschrift"???
Ik vind het leuk om te doen, als iemand het leuk vind wil ik best een bannertje voor iemand maken hoor
Goed hoor!! Nu kun gezellig met bijv. Jeanette babbelen.Constance schreef:Afgelopen vrijdag de eerste les gehad van de KK1 cursus. Ik vond het reuze interessantWe hebben les van Elly Weijenborg, ...bij iemand bekend? Ze heeft het KK1 boek boek (mede met andere bestuursleden van de Raad van Beheer) samengesteld. Ze heeft zelf border terriers . Ik vind dat ze heel goed lesgeeft, ook met een beetje humor.
We hebben het gehad over amitose, meiose en mitoseal die celletjes die gaan delen en zo...
Nu net m'n huiswerk binnengekregen, de eerste 25 rassen herkennen + rasgroep en oorspronkelijk doel.
Hoe hou je dat in godsnaam uit elkaar?Constance schreef: amitose, meiose en mitose