Bij de afgelopen ALV is afgesproken, dat de wachtlijst over zou gaan naar “Clubdiensten”.
Dat is een hele klus geweest, die met het overlijden van Fredie natuurlijk nog veel urgenter werd. Alles was toen al maanden in gang gezet, maar zeker niet klaar.
Punt van zorg, was dat er nergens e-mailadressen bij stonden… en gezien je voor de nieuwe wachtlijst een account aan kan maken om eigen gegevens bij te houden, waren die wel noodzakelijk.
Sterre en ik hebben de afgelopen maand heel veel uren samen aan de wachtlijst gezeten. Zij met de nieuwe wachtlijst en ik met de mail van Fredie en dan maar speuren…. Heel veel wel, maar ook heel veel adressen niet kunnen vinden. Ik denk dat we er nog ongeveer 600 missen (ja, de wachtlijst is nog vele malen langer).
En nu is de nieuwe wachtlijst live.
De eerste inschrijving was eergisteren al een feit, met ideal-link.
Als het goed is, krijgt iedereen waarvan het mailadres bekend is, vandaag een mail om een account aan te kunnen maken.
Die van mij is in ieder geval binnen.
Mocht je wel op de wachtlijst staan en geen mail hebben gehad,wacht dan nog heel even. Want volgens mij gaat het in een paar batches. Mocht het niet binnenkomen neem dan even contact op via het contactformulier op de site van de club!