Nare ervaring

Hoe kom je aan een pup? Sta je al op de wachtlijst? Kom de tijd door met onze smoushondwachtlijsttherapie.
Plaats reactie
Coby
Berichten: 23
Lid geworden op: 06 jan 2019 17:04

Nare ervaring

Bericht door Coby »

Beste forumleden,
Vorige week dacht ik laat ik eens gaan informeren bij de Hollandse Smoushondenclub op welke plaats we, bij benadering, nu staan op de wachtlijst. Degene die dat regelt gemaild. Kreeg ik een mail terug dat we helemaal niet op de wachtlijst staan!!? We hadden wel contact gehad juli 2017 maar het inschrijfgeld was niet ontvangen.
Het was alsof ik door de grond zakte....waaat!!!! ....dat kan niet waar zijn. Meteen bij de bankafschriften teruggezocht en daar kon ik terugvinden dat het inschrijfgeld op 18 juli 2017 was overgeschreven naar het terugfokprogramma van de Hollandse Smoushond. Pfieuw gelukkig.
Dit heb ik direct weer gemaild naar de contactpersoon. Ik werd bedankt voor de snelle reactie. Verder geen bericht meer.
Vrijdag dacht ik laat ik toch nog eens bellen of alles nu goed is gekomen. Ik kreeg het antwoordapparaat dus ik heb gemaild.
Kreeg ik een mail terug dat er onder onze naam iemand in Boekel was ingeschreven. Of we waren verhuisd in de tussentijd....
Nee, ik woon al 36 jaar in Lelystad waarvan 25 jaar op het adres waarmee ik heb ingeschreven.
Vanmorgen telefonisch contact gehad. Of ik misschien als bewijs iets zou moeten opsturen. Dat hoefde niet als ik zei dat het zo was gegaan dan was 18 juli 2017 de datum waar vanaf we op de wachtlijst staan.
Ik vond het jammer dat er geen excuus kwam vanwege alle verwarringen. Heb hier een naar gevoel aan overgehouden.
Het 'in verwachting' zijn' heeft een andere lading gekregen.
Wat als ik niet gemaild had?
Ik moest dit nare gevoel even met jullie delen. Herkent iemand dit of ben ik de enige met deze ervaring?
Graag reacties.
Coby

Corrie
Berichten: 200
Lid geworden op: 11 jul 2018 15:12

Re: Nare ervaring

Bericht door Corrie »

Beste Coby

Ik kan me goed voorstellen dat je je niet prettig voelt bij deze gang van zaken. Ik denk echter dat dit een incident is wat jullie helaas treft. Ik heb in elk geval geen problemen ondervonden bij het plaatsen op de wachtlijst.
Overal waar mensen werken, vrijwillig of betaald, worden helaas weleens fouten gemaakt.
Ik hoop dat je telefoontjes en mail duidelijkheid heeft gebracht.

Gebruikersavatar
Jeanette
Berichten: 2908
Lid geworden op: 08 jul 2018 10:36

Re: Nare ervaring

Bericht door Jeanette »

Nou Coby, dat was vervelend en ingewikkeld om uit te pluizen.
Al 'onze' vrijwilligers doen enorm hun best en heel jammer als zoiets mis gaat.
Logisch dat je daar goed van baalde.
Maar wel keurig op tijd recht getrokken! Je staat nu echt al een hele poos op de wachtlijst. :joechei:

Gebruikersavatar
Charlotte
Berichten: 1730
Lid geworden op: 09 jul 2018 08:47

Re: Nare ervaring

Bericht door Charlotte »

Coby schreef:
21 jan 2019 17:46
Wat als ik niet gemaild had?
Maar dat heb je wel gedaan en het is toch goed opgelost?
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Het is nooit verkeerd om tijdens de wacht eens te informeren.

Bedenk daarbij dat er door de contactpersoon bergen werk verzet wordt!
Daar slipt heus wel eens iets doorheen.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /*08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004/*19-02-2020)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Gebruikersavatar
jetwolrich
Berichten: 1600
Lid geworden op: 07 jul 2018 14:35

Re: Nare ervaring

Bericht door jetwolrich »

Blijft wel zo, dat een verontschuldiging wel zo fijn was om te horen.
Nu duurt het vast niet zo lang meer, en in het voorjaar worden er weer nestjes geboren..... :sigh:
Jet Wolrich

Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Bertus/Bruni (Billie x Diesel/Mees) geb. 24-12-2019

Gebruikersavatar
Maureen
Berichten: 2970
Lid geworden op: 07 jul 2018 12:46

Re: Nare ervaring

Bericht door Maureen »

Ik snap dat de schrik je even in de benen sloeg.
Gelukkig belde je wel en kwam na enig puzzelen alles goed.
Ik herken het niet. Ook niet in onze andere contacten met de HSC en het terugfokprogramma.

Gebruikersavatar
E Kuilboer
Moderator
Berichten: 285
Lid geworden op: 12 jul 2018 13:09

Re: Nare ervaring

Bericht door E Kuilboer »

Jeetje Coby, wat goed dan dat je even contact hebt opgenomen! Jij zag de bui al hangen :janken: Gelukkig is het goedgekomen. Neem het 'ze' maar niet kwalijk dat ze geen excuus gegeven hebben, ik denk dat ze zelf ook opgelucht zijn dat het goed is gekomen. En anders: :puppykiss:
Teun (van Suubseto) 02-01-2015
Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers
Wolfje 28-04-2018
Nusa x Teun van Suubseto

Coby
Berichten: 23
Lid geworden op: 06 jan 2019 17:04

Re: Nare ervaring

Bericht door Coby »

Bedankt voor de reacties. Dan was dit een gevalletje "domme pech" dat het op tijd is verholpen. Een uitglijder, dat heb je met die sneeuw😂☃️❄️
Coby

Gebruikersavatar
Maureen
Berichten: 2970
Lid geworden op: 07 jul 2018 12:46

Re: Nare ervaring

Bericht door Maureen »

:woehaha:

Plaats reactie