En hier ook even een kleine update: Met ons, Pa Teun&Zn Wolfje gaat het super. Teun inmiddels alweer 10... Wat vliegt de tijd. Gezondheid van beide mannen is gelukkig ook goed... afkloppen... 's Zomers genieten we met met z'n vieren van onze boot. Het zijn echt bootsmaatjes, heerlijk.
Teun krijgt steeds meer een hekel aan het geluid van de regen en de wind hier thuis. Echt bizar. Heeft iemand hier ervaring mee? Het is dan echt een zenuwpees. Maar wel een hele lieve dus hij mag altijd even een kroel komen halen. Ja, ook midden in de nacht hoor . Wolfje is totaal anders. Die kruipt in zijn eigen huisje en die hoor je alleen snurken. Heerlijk!
Ha Alida ook weer op het forum.
Onze Lieveke hield ook niet van wind. Dat vond ze ook spannend.
Als ik met Teddy naar het bos ga en het waait behoorlijk wil ze er ook niet in en kijkt regelmatig argwanend achterom.
José Teddy
Wieske-Sammy Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Was mijn inlog kwijt, maar inmiddels weer gevonden en @Jose ik stond er toch in maar met naam van Bibi dus wellicht gezocht op Yvonne, wist ik zelf ook niet meer haha. Maar opschonen lijkt mij een goede zaak, tenzij het wat meer gepromoot wordt op de Facebookpagina en ook nwe leden zich hiervoor kunnen aanmelden. Tenzij dit al op een andere manier gedaan wordt. Maar ik zit er weer in. Nu meer liefhebbers om eens wat te posten. Hoewel FB wat laagsrempeliger is vrees ik. En ook even makkelijker ook met foto's.
Was mijn inlog kwijt, maar inmiddels weer gevonden en @Jose ik stond er toch in maar met naam van Bibi dus wellicht gezocht op Yvonne, wist ik zelf ook niet meer haha. Maar opschonen lijkt mij een goede zaak, tenzij het wat meer gepromoot wordt op de Facebookpagina en ook nwe leden zich hiervoor kunnen aanmelden. Tenzij dit al op een andere manier gedaan wordt. Maar ik zit er weer in. Nu meer liefhebbers om eens wat te posten. Hoewel FB wat laagsrempeliger is vrees ik. En ook even makkelijker ook met foto's.
Ha Yvonne het is je toch nog gelukt om je inloggegevens te achterhalen, nee Bibi daar zou ik niet aan gedacht hebben dat jij dat was.
We gaan opschonen omdat er door sommige al jaren lang niets meer geplaatst wordt of men alleen maar leest en nooit (meer) iets plaatst.
Het zou fijn zijn als er weer meer mensen lid van het forum zouden worden en dan ook actief er op zijn.
Men heeft vaak een vooroordeel over een forum en dat is moeilijk weg te nemen.
Foto’s plaatsen kan ook hoor.
José Teddy
Wieske-Sammy Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Nu heeft men ook al door alle berichten vanuit Amerika wat tegen FB. Hoe dat afloopt gaan we zien. Zet dit bij mijn favorieten om er regelmatig op te kijken of te plaatsen. Fijne dag.
Zelf vind ik het forum prettiger dan volgen via Facebook oid.
Nu kijk je bewuster en afgebakender.
Ook heb ik zelf geen FB account om deze reden, bleef te lang hangen wat zonde is van mijn tijd ;)
Ik heb nu Tapatalk geïnstalleerd om zo meer betrokken te zijn bij het forum. Ga zelf ook wat meer afstand nemen van FB, hier kun je ook wat persoonlijker berichten plaatsen.
Fijne dag allen.
Ps: mss dit forum wat meer promoten op de FB pagina van de Smous een idee??