IK zal mijn steun en toeverlaat Chiel er weer bijhalen.
Hij is druk aan het timmeren. Dus niet echt aanspreekbaar.
Ik wacht mijn kans af.
Paddenstoelen, Gwen?
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Bertus/Bruni (Billie x Diesel/Mees) geb. 24-12-2019
Ik heb bijlagen toevoegen aan je bericht opengezet. Je kan verkleinde foto's (max 100 KB) uploaden vanaf je computer.
Na een maand bekijk ik of deze functie open kan blijven. Of eerder, als we al heel snel aan de maximale serverruimte zitten.
Dorus (Fake Freek) van Katoen, 21-01-2017 (Dieuwertje Bloem van Katoen X Boef)
Ik heb bijlagen toevoegen aan je bericht opengezet. Je kan verkleinde foto's (max 100 KB) uploaden vanaf je computer.
Na een maand bekijk ik of deze functie open kan blijven. Of eerder, als we al heel snel aan de maximale serverruimte zitten.
Is de functie bijlage toevoegen vervallen? Ik wilde een foto van jarig Sammetje er op zetten maar gaat niet.
José Sammy & Lieveke
Wieske-Sammy Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ik snap dat ze niet te groot moeten zijn maar de mogelijkheid staat er niet meer bij om bijlage te uploaden.
José Sammy & Lieveke
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne