Clubmatch

De Hollandse Smoushonden Club
EvaH

Re: Clubmatch

Bericht door EvaH »

Iedereen gefeliciteerd met zijn prijs en /of Kampioentje :confetti: Helaas moest ik Pip terug trekken uit de clubmatch ( verheugde me er erg op! ) omdat ze flink achteruit gaat.Sinds mei dit jaar zit ze aan de hart medicatie,omdat na 3 jr stabiel te zijn gebleven in de begin fase is haar hart nu wat aan het vergroten.Desondanks gaat het mede door de medicatie heel erg goed.Maar ze kampt daarnaast ook met rug artrose waar ze veel pijn van heeft.En waardoor lopen niet altijd goed gaat.Ze krijgt nu sinds een paar maanden librela maar ze heeft goede en slechte dagen.Haar mee laten doen aan de clubmatch was niet verstandig.En daarnaast ben ik nog in herstel na een zware longontsteking dus het was uiteindelijk toch niet gelukt om te komen.Wel heeft Pip de beker van Zus ontvangen,omdat mijn vriendin vond dat Pip hem verdiend had.Dus de beker met plaatsing nr 1 uit de veteranenklasse staat hier mooi te pronken!
:puppykiss: :puppykiss: Eva,Pip en Funghi

sammydesmous
Site Admin

Bericht door sammydesmous »

Wat lief van Caroline

José Teddy
Wieske-Sammy Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

loes

Bericht door loes »

Vond het zeker jammer Eva, dat je er niet was. Had je graag weer eens ontmoet.
Wat lief dat je toch een beker kreeg!
Hoop dat Pip nog veel goede dagen heeft.
Puck van de Nic Eau Tine (Levi) 16-12-2018

Do (Fija) van Horst en Voorde 30-11-2006
Hollands Koetsiertje's Jelle 13-5-2004
Hollands Koetsiertje's Adah 6-6-1999
Norma van Abtswoude 10-10-1995
Catrijn (Trieneke) 19-12-1978

EvaH

Bericht door EvaH »

loes schreef:
13 okt 2024 19:32
Vond het zeker jammer Eva, dat je er niet was. Had je graag weer eens ontmoet.
Wat lief dat je toch een beker kreeg!
Hoop dat Pip nog veel goede dagen heeft.
Had jou ook zeker willen zien Loes,het is al zo'n tijd geleden dat ik je gezien heb.Ja het was heel lief van Caro dat Pip de beker kreeg van Zus.Hoe gaaf dat Funks grote Zus 1e werd :confetti: Ik hoop ook dat Pip nog veel goede dagen heeft!Maar ze wordt echt oud,ineens gaat dat dan hard!En het over valt me toch dat ze ineens zoveel gebreken krijgt,want het is zo'n heerlijk honden meisje!
:puppykiss: :puppykiss: Eva,Pip en Funghi

Plaats reactie