honden verzekering
honden verzekering
wat raden juli me aan welke verzekering kan ik het beste nemen,ik ben alles al eens aan het vergelijken maar kom er niet erg uit.dit heb ik gisteren nog zemen met me beglijding gedaan ik stuit wel elke x op deze verz petplan proteq verhoogt het elk jaar met 10% dus die wort wel elke x duurder,maar wat vinden juli wat is de beste wat bij de smous past en dan heb je deze ook nog
https://huisdierenverzekering.kruidvat. ... informatie
gr marcel
https://huisdierenverzekering.kruidvat. ... informatie
gr marcel
Re: honden verzekering
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
ik ben er uit er komt geeb verz ik spaar elke maand iets exstra's mocht er iets zijn kan ik van dat potje betalen dit is de beste oplossing
gr
gr
Ik denk dat het voor jou beter is om juist wel een verzekering te nemen. Dan weet je elke maand waar je aan toe bent. Het kan natuurlijk dat je een hond krijgt die nooit wat mankeert op kleine dingetjes na. Maar als je de pech hebt dat je hond wel wat gaat mankeren dan is jouw potje niet toereikend genoeg. Heb je het topic over gezondheid goed doorgelezen? Kijk eens naar "Weer naar dokter Dennis" van Rini. Hoe erg het ook is dat Boy steeds zo ziek is, Rini is maar wat blij dat ze een verzekering heeft voor Boy.marcel schreef:ik ben er uit er komt geeb verz ik spaar elke maand iets exstra's mocht er iets zijn kan ik van dat potje betalen dit is de beste oplossing
gr
En al komt dat gelukkig niet zo vaak voor, je kan het wel treffen als het tegenzit.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Om ff op Boy terug te komen daar hebben wij ZELF bijna 1600 euro voor moeten betalen en dat is MET verzekeing.Zonder dat had het 4500 euro geweest en omdat te betalen was voor ons ook een probleem geweest!
Zoek op internet maar wat een een DA kost!!!!
En dan is hij nog niet geent en heeft geen eten.
Zoek op internet maar wat een een DA kost!!!!
En dan is hij nog niet geent en heeft geen eten.
Dus maandelijks ook iets wegleggen in een potje naast een verzekering.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
als de hond er is heb ik nog zoieze € 1500 staan voor als er iets is,plus ik nog eens geld aan de kante leg.als ik een verz neem ben ik + - € 18 pm kwijd als ik de eerst komende jaren niet heb ben ik al behoor veel geld kwijd voor niets eigenlijk,voor mijn is dat veel als ik bij protec iets neem bijvoorbeeld het 1ste pakket dan zit er nog niet veel bij maar hij gaat wel elke x met 10% omhoog.hema en krijtvat ook het 1ste paket erg laag zit ook niet veel bij.nou ik vind het erg moeilijk liefst geen verz en gewoon geld aan de kante leggen dan is het maar een gok
gr
gr
Marcel, ook ik heb een verzekering afgeslote zeker met een teckel is dit heel verstandig. maar iedere hond kan iets oplopen. ik zit bij pro plan , verder heb ik ook een spaarpotjevoor on voorziene dingen. dus denk goed naover verzekeringengroeten Hein.
Marcel,waarvoor vraag je het eigenlijk je trekt je toch nergens wat van aan (je weet het toch beter )
En je weet al dat je het niet doet!
En je weet al dat je het niet doet!
Heb de DA schade over 2012 uittgerekend en kwam gelukkig een heel eind lager uit als het jaar ervoor.
Eigen bijdrage + premie is 856 euro terwijl de verzekering 3100 euro voor z'n rekening neemt dus nog steeds blij dat ik het gedaan heb zonder deze verzekering hadden we vast niet zolang door(kunnen) gegaan en had Boy z'n 10e verjaardag niet kunnen vieren!
Eigen bijdrage + premie is 856 euro terwijl de verzekering 3100 euro voor z'n rekening neemt dus nog steeds blij dat ik het gedaan heb zonder deze verzekering hadden we vast niet zolang door(kunnen) gegaan en had Boy z'n 10e verjaardag niet kunnen vieren!
Jullie hebben daar destijds heel goed aan gedaan!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Wat een mazzel. En wat een rekeningen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Oeps , wat een bedrag. Wij hebben ook een verzekering. Voor beide dames. Met Jutte hebben we er iets op verdient, Bij Hieke heeft het geld gekost. Daar ben ik dan maar heel blij om , dat is een goed teken.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Had ook liever voor Jan met de korte achternaam betaald
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Nou, wat een geld!
Poepoe, wat een bedrag!
Maar Boy is er nog en dat is erg fijn
Maar Boy is er nog en dat is erg fijn
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
maar over welke hondenverzekering hebben we het dan?
want er zullen allemaal verschillende zijn......
want er zullen allemaal verschillende zijn......