Jammer voor Lisa dat ze niet mee mocht om eens lekker te puppysnuiven nu moest ze het doen met de geur die julie meebrachten.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ze staan er weer mooi op Erna volgens mij hebben ze genoten van de sneeuw.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Charlotte schreef over de brokjes die Stien zo door slikt.
Lisa doet dat dus ook.
Niet alleen brokjes, gisteren heeft ze de hele weg konijnenkeutels lopen eten.
Ze liep van het ene hoopje naar het andere. Ik verbood het haar wel. Ze stopt dan wel, om vervolgens meteen een nieuwe hap van een ander hoopje keutels te nemen.
Om het te voorkomen had ik haar eigenlijk aan moete lijnen. Ach, konijnen keutels kunnen niet zo'n kwaad dacht ik.
Maar Lies had er toch teveel van gesnoept, avonds kwam het er weer uit.
De hoeveelheid dat ze spuugde was niet veel, het was vrij vast en erg donker.
Heb het even nagekeken en er bleek een stukje riet van drie cm tussen te zitten. Zoals van een rieten mand. Nu heeft zij zelf twee rieten manden in huis staan, maar heeft daar nog nooit op gekouwd. Maar zou natuurlijk kunnen dat daar een stukje van los is gegaan en dat ze dat heeft doorgeslikt.
Eigenlijk denk ik dat dat haar dwars heeft gezeten, en niet de konijnen keutels.
Toch een beetje eng, want dat scherpe stukje riet heeft nu twee keer haar luchtpijp gepasseerd. Maar via haar darmen eruit zou ook niet zo prettig zijn geweest.
Waarom slikt die sufferd ook van alles door.
Vandaag had ze er geen last meer van.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja, dat denk ik ook dat het dat stukje riet is geweest. Brrrrr, dat kan venijnig scherp zijn. Gelukkig is ze het kwijt. Ik heb ook zo'n rieten mand en daar zat Senna ook nooit aan, maar ik denk dat er een stukje los zat en daar zat ze wel aan. Misschien zo iets?
Lastig hè, die vreetzakjes. Senna vreet als ze kan ook takken op.
Gelukkig goed gegaan met dat riet. Pebbles hier is gek op paardepoep. Vandaag is het mij de eerste keer gelukt om haar de poep los te laten. Ze weet dat ze het niet mag maar meestal is de verleiding te groot. Gerry.