Lisa
Re: Lisa
Lisa heeft inderdaad een uniek uitzichtpunt op jullie zolder!
Een slimme meid, die halfzus/nicht van Bobbie!
Wat zou hij dat uitzicht ook graag hebben...
Een slimme meid, die halfzus/nicht van Bobbie!
Wat zou hij dat uitzicht ook graag hebben...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Nee hoor. Tirza (le Folâtre) en Wampy (die eigenlijk Trixy heette) zijn geen familie .
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ik weet niet of Joppe al behendgheid gaat-mag doen. Heb er niets van gezien.
Zal volgende week eens beter opletten.
Eva ik heb Joppe al een keer ontmoet toen hij nog klein was. De baas van Ietje Wietje, heeft zelf een teefje uit het nest gehouden. Zij staan altijd op beursen en bij behendigheid en flyball wedstrijden met hun kraam vol leuke en lekker dingen voor de hond.
http://www.janvandriel.nl/
Jan is de man van Anneke, de baas van Ietje Wietje.
Zal volgende week eens beter opletten.
Eva ik heb Joppe al een keer ontmoet toen hij nog klein was. De baas van Ietje Wietje, heeft zelf een teefje uit het nest gehouden. Zij staan altijd op beursen en bij behendigheid en flyball wedstrijden met hun kraam vol leuke en lekker dingen voor de hond.
http://www.janvandriel.nl/
Jan is de man van Anneke, de baas van Ietje Wietje.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Niet weten hoor. Was vroeger misschien wel zo, maar tegenwoordig kan ik het nakijken.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Heerlijk getraind vanochtend. Lisa heeft alle ballen gevangen.
Eerst een half uur runs lopen in verschillende combinaties met andere honden.
Daarna een rondje bos, even wat drinken en toen nog een conditietraining voor Lisa enne..... ook voor mij, hijg, hijg.
We gingen terugtrainen, van de bak tot begin van de baan. Na elke run kwam er een hindernis bij tot er acht op een rij stonden. Dus Lisa afgeven bij de ballenlader, ik rennen, nou ja, noem het zo, tot begin van de baan om Lisa op te vangen.
Daarna elke hond nog één keer over de hele baan heen en weer met de acht hindernissen. Lisa liep hem in iets meer dan 10 seconden.
Vanmiddag mocht ze uitrusten, wij gingen naar Megan die vandaag al weer negen jaar is geworden. Je dorpsgenoten waren er ook Jeanette. John vertelde nog over je arm, maar dat wisten we zelf al van jou.
Eerst een half uur runs lopen in verschillende combinaties met andere honden.
Daarna een rondje bos, even wat drinken en toen nog een conditietraining voor Lisa enne..... ook voor mij, hijg, hijg.
We gingen terugtrainen, van de bak tot begin van de baan. Na elke run kwam er een hindernis bij tot er acht op een rij stonden. Dus Lisa afgeven bij de ballenlader, ik rennen, nou ja, noem het zo, tot begin van de baan om Lisa op te vangen.
Daarna elke hond nog één keer over de hele baan heen en weer met de acht hindernissen. Lisa liep hem in iets meer dan 10 seconden.

Vanmiddag mocht ze uitrusten, wij gingen naar Megan die vandaag al weer negen jaar is geworden. Je dorpsgenoten waren er ook Jeanette. John vertelde nog over je arm, maar dat wisten we zelf al van jou.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Klinkt goed Erna; die Lisa houdt jou fit...!
Gefeliciteerd met Megan; 9 alweer, wat gaat het hard!

Gefeliciteerd met Megan; 9 alweer, wat gaat het hard!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Nog even en je haalt dezelfde tijd als Lisa.
Gefeliciteerd met Megan.
Wat vliegt de tijd.

Gefeliciteerd met Megan.

Wat vliegt de tijd.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
Erna, nog gefeliciteerd met Megan.

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Van Harte Erna! met Megan.
Enne.. doe gewoon net als Lisa: ren op vier poten. Schijnt echt harder te gaan
Enne.. doe gewoon net als Lisa: ren op vier poten. Schijnt echt harder te gaan

Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Succes! met mijn "poten" werkt het niet........ 

Maureen
Vrees zomaar hier hetzelfde hoor.Stella schreef:Succes! met mijn "poten" werkt het niet........
Met een rug die soms dwars ligt en een versleten knie valt er niet zo heel hard te rennen. Maar op mijn manier probeer ik het toch.

Gelukkig is Lisa's tijd belangrijker dan de jouwe 

Maureen
Gisteren werd er voor de training aan me gevraagd of ik met Lisa met het eerste team mee wilde trainen. Heb altijd gezegd dat het me niet uitmaakt in welk team ze Lisa laten lopen, als ze maar loopt.
De reden is dat er veel geblesseerde honden in het team zitten, waarvan er een paar dit seizoen niet meer zullen lopen. De honden die over zijn, zijn allemaal grotere honden. Eén hele grote bastaard, twee Border Collies, en een Kelpie.
Nog geblesseerd, twee Duitse Herders, hoop dat ze snel weer terug zullen komen.
Een komt er waarschijnlijk terug, de ander denk ik niet. De Weimaraner met zijn gebroken poot is voor het hele seizoen uitgeschakeld. Dus aanvullig hard nodig, vooral een wat kleinere hond.
De hoogte van de hindernissen worden aan de kleinste hond in de run aangepast. Van de kleinere honden is Lisa dan wel weer de snelste. Van de grote kan ze het niet winnen hoor.
Dus misschien wordt Lies doorgeschoven. Het maakt haar en mij niet uit. We zitten toch altijd bij elkaar tijdens de wedstrijden, en Lisa en ik kennen elke hond en alle handlers.
Ze heeft gisteravond niet zo goed gevangen. De ballenlader die altijd op de bak staat bij Lisa was ziek, en zij had Lisa haar ballen bij zich. Dus andere ballen uit de auto gepakt. Zijn wel dezelfde, maar nieuwer, dus gladder en harder. En doordat ze met het andere team mee liep, ook een andere bak. Elk team heeft zijn eigen bak waar altijd op getraind wordt en die ook tijdens de wedstrijden worden gebruikt.
Dus net even anders afgesteld, even wennen dus voor Lisa.
Maar wel heerlijk getraind, leuke runs gelopen.
De reden is dat er veel geblesseerde honden in het team zitten, waarvan er een paar dit seizoen niet meer zullen lopen. De honden die over zijn, zijn allemaal grotere honden. Eén hele grote bastaard, twee Border Collies, en een Kelpie.
Nog geblesseerd, twee Duitse Herders, hoop dat ze snel weer terug zullen komen.
Een komt er waarschijnlijk terug, de ander denk ik niet. De Weimaraner met zijn gebroken poot is voor het hele seizoen uitgeschakeld. Dus aanvullig hard nodig, vooral een wat kleinere hond.
De hoogte van de hindernissen worden aan de kleinste hond in de run aangepast. Van de kleinere honden is Lisa dan wel weer de snelste. Van de grote kan ze het niet winnen hoor.
Dus misschien wordt Lies doorgeschoven. Het maakt haar en mij niet uit. We zitten toch altijd bij elkaar tijdens de wedstrijden, en Lisa en ik kennen elke hond en alle handlers.
Ze heeft gisteravond niet zo goed gevangen. De ballenlader die altijd op de bak staat bij Lisa was ziek, en zij had Lisa haar ballen bij zich. Dus andere ballen uit de auto gepakt. Zijn wel dezelfde, maar nieuwer, dus gladder en harder. En doordat ze met het andere team mee liep, ook een andere bak. Elk team heeft zijn eigen bak waar altijd op getraind wordt en die ook tijdens de wedstrijden worden gebruikt.
Dus net even anders afgesteld, even wennen dus voor Lisa.
Maar wel heerlijk getraind, leuke runs gelopen.
Leuk voor jullie, al is het voor Lisa een klein beetje wennen.
Charlotte