loes schreef:En Hieke de moeder
![hihi :hihi:](./images/smilies/Smiley-giechel.gif)
loes schreef:En Hieke de moeder
Jawubke schreef:Of is Lisa de halfzus van pa?
ja inderdaad ben erg benieuwd de laatste keer dat ik ze live zag waren ze 2 weken dus.......spannend'dewitenco schreef:Ik pak de topic hier maar weer op.
Agnes, Als ik het goed heb ga je morgen naar Floris kijken. Dat zal al een hele bink zijn.
Heel veel plezier!!!
En ehh zet je de foto's weer in je album? :wink2:
nou de foto's op de telefoon zijn erg goed alleen als ik ze hier plaats ziet het er niet uit.............?dewitenco schreef:Hoi Agnes, lastig he, om ze nog goed op de foto te krijgen, hihi. lekker bewegelijk stel. :wink2:
Wij gaan zondagochtend weer heen en dan een pupje kiezen.
Heb je het halsbandje van Floris kunnen geven? Ik denk dat ik er ook maar een meeneem, kunnen ze daar alvast mee oefenen.
oh sorry voor de verkeerde zin maar als je het een beetje gevolgd hebt dan weet je ook dat ze de pups na 6 weken gingen bekijken en aan hun baasjes toe gingen wijzen toch?sammydesmous schreef:Mogen jullie uitzoeken? Wordt er niet gekeken naar karakters en samenstelling van het gezin?
In ieder geval veel plezier vandaag.
José, Sammy & Lieveke![]()
Daarom was ik ook zo verbaasd.agnes schreef:oh sorry voor de verkeerde zin maar als je het een beetje gevolgd hebt dan weet je ook dat ze de pups na 6 weken gingen bekijken en aan hun baasjes toe gingen wijzen toch?sammydesmous schreef:Mogen jullie uitzoeken? Wordt er niet gekeken naar karakters en samenstelling van het gezin?
In ieder geval veel plezier vandaag.
José, Sammy & Lieveke![]()
dus ik wilde alleen maar even succes wensen.....
Dat vond de fokster ook al raar ze heeft hier nog over gebelt maar het kwam allemaal goed zeiden ze!!loes schreef:Ben ook heel benieuwd welke pup als de geschiktste uit de bus komt.
De pups gaan spannende dagen tegemoet: morgen enten en keuren en dan is het wachten op de chipper. Wel heel jammer dat die nog niet geweest is, want eigenlijk mag/kan het paspoort niet afgegeven worden zonder chip-gegevens/controle. Dus ik ben wel benieuwd hoe ze dat dan oplossen. Maar daar zal wel een procedure voor zijn want niet altijd komt de chipper voor de 6e week, al was dat bij onze nesten gelukkig wel zo.
Hoezo?rini schreef:Chippers, ik zeg maar niks