Ben net thuis, eerst even bij het topic van de clubmatch gekeken, ook een leuke dag geweest zag ik.
Vanochtend om 7.00 uur op het veld om de tenten voor o.a. de juryleden neer te zetten. Er was nog wel het een en ander te doen voor de wedstrijd begon.
Zelf had ik Lisa haar tent gisteren al neergezet, ik was er toch, dan stond die maar vast.
Om half tien begon het inspringen, daar ben je toch een goed uur mee kwijt als er 28 teams mee doen. Het meeste aantal teams tot nu toe op een flyballdag.
Het weer was prima, kon voor de honden niet beter.
Ons eerste team is zoals verwacht derde geworden in de A klasse, dit is over een heel seizoen, klasse, want dan hebben ze heel goed gelopen om dit resultaat neer te zetten.
Lisa haar team stond al maanden op de derde plek in de C klasse. Heel leuk omdat die plek ook een podiumplek is. Maar we stonden heel dicht achter de nummer twee, en laten we die nu op de valreep gepasseerd zijn. Dus Lies tweede met haar team in de C klasse, heel leuk.
Afijn, de eerste, tweede en derde teams van elke klasse komen op het podium. Krijgen per team een mooie beker en een fles champagne. Ja die champagne hé, die wordt niet gedronken maar over de andere teams op het podium uitgespoten. Was er dit keer op voorbereid en kon de champagnedouche ontvluchten door snel van het podium af te gaan.

Hoef er zelf niet zo nodig tussen te staan met Lisa, maar het is wel erg leuk om te zien hoe sommige mensen de volle laag krijgen.
Lisa vond het niet zo'n succes, al ging het haar niet om het vocht, maar om het knalletje die de kurk maakt als hij van de fles gaat.
Afijn, het was een gezellige happening.
Na afloop eerst alles opgeruimd, met zijn allen gaat dat wel snel. We hoeven ook niet te sjouwen met de zware dingen omdat we een trekker hebben met een dubbele aanhanger die alle materialen naar de container kan brengen.
Na afloop met een grote groep heerlijk gegeten van een Griekse maaltijd, we hadden wel te veel en hebben een team uit Rotterdam dat nog gezellig zat na te praten mee laten eten. Hebben nog leuk zitten kletsen met hen na het eten.
Dinsdag sta ik weer op de bak bij de beginners, en donderdag mag Lisa weer gaan trainen. Gaat gewoon door, ook na het wedstrijdseizoen.
Pim heeft ook de hele dag geholpen, we zijn nu best een beetje brak en gaan voor de verandering maar eens op tijd naar bed.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.