![cheer :cheer:](./images/smilies/smiley_cheer.gif)
Wij hebben een Smousje van vier maanden oud. Hij houdt heel erg van samen spelen en ravotten en rennen
![dog :dog:](./images/smilies/smiley_dog.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Groetjes Carina
Een idee om er een voor de club te organiseren, Floor?Floor schreef:Helaas Carina, Zuid Limburg. Is wel een leuk idee, we hebben het geluk dat vijf Smouzen in de omgeving wonen. Een keer of 3 per jaar spreken we af. Altijd dikke pret voor de Smouzen en voor ons. Succes met zoeken.
Hé wij kennen elkaar al van facebook!e kuilboer schreef:Monnickendam, maar nog in blijde afwachting
Oh Petten is goed te doen. Lijkt me heel leuk om een keer mee te gaan. Tot nu toe waren de wandelingen steeds best ver weg.Charlotte schreef:Een idee om er een voor de club te organiseren, Floor?Floor schreef:Helaas Carina, Zuid Limburg. Is wel een leuk idee, we hebben het geluk dat vijf Smouzen in de omgeving wonen. Een keer of 3 per jaar spreken we af. Altijd dikke pret voor de Smouzen en voor ons. Succes met zoeken.
Jullie weten vast wel een leuke route.
Kan in Noord-Holland ook, Carina, daar organiseerde de fam. Kaptein regelmatig strandwandelingen. Hebben Peter en ik 2 keer mee gelopen met Finny.
Dat was geloof ik in Petten?
Dat is misschien nog te doen Martine. Als we naar het strand gaan gaan we ook daar heen. Ligt er een beetje aan waar aan de N-H kust.Martine schreef:Aan de N-H kust...
carina schreef:Oh Petten is goed te doen. Lijkt me heel leuk om een keer mee te gaan. Tot nu toe waren de wandelingen steeds best ver weg.Charlotte schreef:Een idee om er een voor de club te organiseren, Floor?Floor schreef:Helaas Carina, Zuid Limburg. Is wel een leuk idee, we hebben het geluk dat vijf Smouzen in de omgeving wonen. Een keer of 3 per jaar spreken we af. Altijd dikke pret voor de Smouzen en voor ons. Succes met zoeken.
Jullie weten vast wel een leuke route.
Kan in Noord-Holland ook, Carina, daar organiseerde de fam. Kaptein regelmatig strandwandelingen. Hebben Peter en ik 2 keer mee gelopen met Finny.
Dat was geloof ik in Petten?
Net ten zuiden van het Noord-Zee kanaal. Ik wandel echter meestal ten noorden van het kanaal; op het strand van Velsen-Noord (Zuid-Wijk aan Zee). Ons eigen strand heeft stukjes waar honden niet welkom zijn in de zomer; daar is in Wijk/Velsen-Noord geen sprake van.carina schreef:Dat is misschien nog te doen Martine. Als we naar het strand gaan gaan we ook daar heen. Ligt er een beetje aan waar aan de N-H kust.Martine schreef:Aan de N-H kust...