![thumbs up :thumbsup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
Vooral zo doorgaan.
![hup :hup:](./images/smilies/Smiley-go.gif)
Jeetje, moet je echt helemaal naar 145 gr.?! Ik dacht dat 120 genoeg zou zijn.Trix schreef:He top Maureen , je gaat dus erg goed vooruit.
Ik sta wat stil , ik heb nog steeds elke dag fysio.
Ik heb wel al een paar keer volledige krank op de fiets gehaald , het buigen is nu 120 graden en moet minimaal 145 Gr zijn .
Mijn eigen fysio is nu op vakantie maar de vervangster heeft nu een trainingsschema opgestart en ga daar morgen mee beginnen .
Begin nu wel wat nieuwe klachten te ontwikkelen vanwege verkeerd gebruik van de spieren . Je probeert te compenseren dus ga je andere spieren overbelasten .
Maar toch begin ik mijn step te ruiken , dus ik houd vol !!
Voor jou toch al 110 gr. en op de hometrainer. 10 minuten is een hele tijdErna schreef:Mooi Maureen, weer een stap in de goede richting.
Ha, ha, Dorus was dus al gewend aan je in de rolstoel. Hij zal weldra denken, waar blijft ze met de fiets nu ze weer loopt.
Trix bij jou duurt het allemaal wat langer, jammer hoor. Maar er zit vooruitgang in en dat is het belangrijkste.
Na mijn super snelle start gaat het nu wat moeizamer, al lig ik wel op schema.
Misschien word ik wat ongeduldiger, raak het een beetje zat.
Het buigen gaat nog steeds niet makkelijk, al is het nu 110. Dus gaat langzaam vooruit. Ik doe natuurlijk al maanden weinig tot niets, nu dat heb ik gemerkt. Mijn conditie is 0.0
Moest gisteren voor het eerst op de crosstrainer, wat een onding. Vind ik dan hé.
Vijf minuten, wat is dat nu. Dat is heel lang als je geen conditie hebt. En nu, heb ik me toch een spierpijn in mijn goede bovenbeen. Dat been waarschijnlijk onbewust extra belast om het andere te sparen.
Ik mag sinds een paar dagen zonder stok lopen. beetje onwennig in het begin. Gaat nu goed, al pak ik de stok soms nog wel als ik naar buiten ga. Ook de trap op en af doe ik nog met de stok.
En de hometrainer, vanavond voor de eerste keer 10 minuten gefietst. Het zadel zo hoog mogelijk zodat de knie het minste moet buigen. De eerste vijf minuten niet prettig, daarna ging het goed. Moest even op gang komen, dat is bij de fysio ook altijd het geval.