Lisa
Re: Lisa
Helaas nog even voorzichtig zijn met Lisa.
Ook hier zijn de laatste loodjes...
Haar gewicht is natuurlijk ook belangrijk, zou toch even gaan wegen.
Ook hier zijn de laatste loodjes...
Haar gewicht is natuurlijk ook belangrijk, zou toch even gaan wegen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Fijn dat het zo goed gaat!! Lisa wil gewoon weer alles doen, gelukkig heeft ze jullie, jullie sturen ze nog wel in wat wel en niet mag. Bij mij zou het er ook tussen de oren zitten, hoor. Maar 4 maanden zijn 4 maanden en dat helpt je om het nog even vol te houden!! Heb je later alles gedaan wat jij zelf kon bijdragen. Bij Lisa zit de pret tussen de oren, ook niet verkeerd
Ach en het gewicht: Even verwend worden als je niet zo lekker bent
Hier is het ook een beetje zo..... om Lotje niet te jaloers te laten worden als zich iedereen met een knuffel bezig houd - sorry - een pupje bedoel ik , krijgt ze wel ook soms iets meer dan anders Nier correct, maar real live :wink2:
Ach en het gewicht: Even verwend worden als je niet zo lekker bent
Hier is het ook een beetje zo..... om Lotje niet te jaloers te laten worden als zich iedereen met een knuffel bezig houd - sorry - een pupje bedoel ik , krijgt ze wel ook soms iets meer dan anders Nier correct, maar real live :wink2:
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Fijn dat het zo goed gaat met Lisa. Ik kan me voorstellen dat je zelf heel voorzichtig bent. Wel hee; prettig dat Lisa denk dat ze de wereld wel weer aan kan.
Tja...een beetje verwennen..
Hier krijgt Bloem ook telkens iets als Dieuws temperatuur opgenomen moet worden. Over een maand of twee weer afkicken allemaal.
Tja...een beetje verwennen..
Hier krijgt Bloem ook telkens iets als Dieuws temperatuur opgenomen moet worden. Over een maand of twee weer afkicken allemaal.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Hevig onweer hier, nou ja overal heb ik de indruk.
Ben verbaasd. Lisa niet in paniek, voor het eerst. Ze keek wel argwanend naar buiten, maar bleef rustig.
En heftig was het want een aantal huizen verder brak er brand uit tijdens het onweer.
Ben verbaasd. Lisa niet in paniek, voor het eerst. Ze keek wel argwanend naar buiten, maar bleef rustig.
En heftig was het want een aantal huizen verder brak er brand uit tijdens het onweer.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Haar gehoor is nog goed, maar niet meer zo scherp als voorheen.Jeanette schreef:Dat is wel heel bijzonder!
Toch dover?
Het is wisselend, soms denk ik hoe kan ze dit nu gehoord hebben, en soms moeten we haar een paar keer roepen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Lastig soms dat het gehoor achteruit gaat, maar als het hierbij helpt is het toch niet zo erg.
Hopelijk niet al te erg met die brand bij jullie vlakbij...
Hopelijk niet al te erg met die brand bij jullie vlakbij...
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Fijn dat Lisa goed Door de bui heen kwam. Hier was het ook heftig. Zelfs Hieke zat verbaasd om zich heen te kijken. En die snurkt toch overal doorheen.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Zag alle ellende van overal rondom maar wij zijn de dans ontsprongen, een regenbui met wat gerommel.
Het gekke was dat één van de katten die zich nooit ergens iets van aan trekken met zijn buik over de grond kroop.
Het gekke was dat één van de katten die zich nooit ergens iets van aan trekken met zijn buik over de grond kroop.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Heel vreemd...misschien van de spanning in de lucht...
Maureen
Lisa is geplukt en geknipt, zeg maar half om half.
Ze is altijd al lastig te plukken geweest, sommige delen gaan gewoon niet meer. Dus de schaar gebruikt bij kop, borst, nek en buik. Nou ja de buik knipte ik altijd al.
De haren van haar rechterachterpoot zijn nu zo'n beetje even lang. Je ziet alleen op haar knie een lange zwarte streep zitten.
Ze heeft ook haar jaarlijkse entingen weer gehad, en bij de DA op de weegschaal.
De DA heeft de knie behoorlijk betast, zou het zelf niet bedacht hebben. Ze zei dat hij goed aan voelde.
Dat Lisa was aangekomen had ik al gezien, nu ze net geplukt is weegt ze 10.40 kilo.
Moet er dus eigenlijk nog een ons of drie bij optellen.
Ze gaat avonds mee naar boven. Voor de trappen zetten we rekken neer zodat ze niet naar boven of beneden kan gaan.
Maar traplopen kan ze nog als de beste. Bij vrienden is ze van de week een enge keldertrap afgegaan in een onbewaakt ogenblik.
Het was prachtig weer en we zaten buiten. Je moet daarvoor wel vier treden naar beneden. Lisa heeft die treden tig keer op en neer gelopen. Beetje eng, maar ging goed. Vrienden hebben een cocker, maandje ouder dan Lisa. Heeft met haar speeltjes lopen spelen en gebruik gemaakt van haar mand. De cocker is zelf maar op de grond gaan liggen.
Ze is altijd al lastig te plukken geweest, sommige delen gaan gewoon niet meer. Dus de schaar gebruikt bij kop, borst, nek en buik. Nou ja de buik knipte ik altijd al.
De haren van haar rechterachterpoot zijn nu zo'n beetje even lang. Je ziet alleen op haar knie een lange zwarte streep zitten.
Ze heeft ook haar jaarlijkse entingen weer gehad, en bij de DA op de weegschaal.
De DA heeft de knie behoorlijk betast, zou het zelf niet bedacht hebben. Ze zei dat hij goed aan voelde.
Dat Lisa was aangekomen had ik al gezien, nu ze net geplukt is weegt ze 10.40 kilo.
Moet er dus eigenlijk nog een ons of drie bij optellen.
Ze gaat avonds mee naar boven. Voor de trappen zetten we rekken neer zodat ze niet naar boven of beneden kan gaan.
Maar traplopen kan ze nog als de beste. Bij vrienden is ze van de week een enge keldertrap afgegaan in een onbewaakt ogenblik.
Het was prachtig weer en we zaten buiten. Je moet daarvoor wel vier treden naar beneden. Lisa heeft die treden tig keer op en neer gelopen. Beetje eng, maar ging goed. Vrienden hebben een cocker, maandje ouder dan Lisa. Heeft met haar speeltjes lopen spelen en gebruik gemaakt van haar mand. De cocker is zelf maar op de grond gaan liggen.
Dat klinkt allemaal toch boven verwachting Erna. Lisa is heel goed opgekapt lijkt me. Een paar onsjes meer krijg je er langzaam aan wel weer vanaf.
Ze is nog helemaal zichzelf...die cocker kon wel inpakken.
Ze is nog helemaal zichzelf...die cocker kon wel inpakken.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Lisa voelt zich blijkbaar weer de oude. Dan valt rustig doen niet mee. Fijn dat de D A tevreden was.
Maureen