Lisa
Re: Lisa
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Vandaag heen en weer naar Eindhoven om Saar op te halen. Lisa en Saar kunnen het heel goed vinden met elkaar. Hebben al heel wat afgespeeld. Saar houdt wel alles goed in de gaten, en volgt ons of Lisa op de voet door het huis.
Nu ligt Lisa in haar mand en Saar op een kleed naast mijn stoel.
Saar is wel iets kleiner dan Lisa, heeft ook een klein koppie. Maar ze lijkt erg op Lisa. Saar is net geplukt en Lisa nog steeds niet, dus het maat verschil lijkt groter dan het in werkelijkheid is.
Saar blijft tot 30 mei bij ons.
Nu ligt Lisa in haar mand en Saar op een kleed naast mijn stoel.
Saar is wel iets kleiner dan Lisa, heeft ook een klein koppie. Maar ze lijkt erg op Lisa. Saar is net geplukt en Lisa nog steeds niet, dus het maat verschil lijkt groter dan het in werkelijkheid is.
Saar blijft tot 30 mei bij ons.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Leuke weken met Saar en Lies!
Geniet er van! Even 2 smousjes.......
Geniet er van! Even 2 smousjes.......

Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Er zijn er al heel wat gesloopt de laatste dagen......Lisa haar knuffels.
Haar dochter gaat er wat hardbekkig mee om. Binnen een mum zit er een gat in, een poot of staart eraf. De mooie haal ik nu maar weg, en de gesloopte zal ik weer repareren. Ach, het zal Lisa niet uitmaken of ze kreupele knuffels heeft.
Saar begint aardig te wennen. Heeft ook kennis gemaakt met Sarie. Wel een beetje verwarrend als je er eentje roept, kijken ze alle twee op. Toen Saar Sarie in de tuin had ontdekt van de week werd ze fel en blafferig. Heb Sarie vlak voor haar neus gehouden, toen wist Saar ineens niet meer hoe ze moest reageren. Was toch wel een beetje eng. En Sarie is onverstoorbaar, reageert niet op haar, loopt heel rustig verder zonder te blazen of meppen. Wat een lieve kat is dat toch. Saar kijkt nog wel de kat uit de boom, maar reageert niet meer zo fel op haar.
En spelen, dat doet Saar ook graag, lekker haar moeder pesten. Lisa vindt het ook leuk, maar genoeg is genoeg.
Heb nog geen foto's gemaakt, van de week maar eens doen.
Haar dochter gaat er wat hardbekkig mee om. Binnen een mum zit er een gat in, een poot of staart eraf. De mooie haal ik nu maar weg, en de gesloopte zal ik weer repareren. Ach, het zal Lisa niet uitmaken of ze kreupele knuffels heeft.
Saar begint aardig te wennen. Heeft ook kennis gemaakt met Sarie. Wel een beetje verwarrend als je er eentje roept, kijken ze alle twee op. Toen Saar Sarie in de tuin had ontdekt van de week werd ze fel en blafferig. Heb Sarie vlak voor haar neus gehouden, toen wist Saar ineens niet meer hoe ze moest reageren. Was toch wel een beetje eng. En Sarie is onverstoorbaar, reageert niet op haar, loopt heel rustig verder zonder te blazen of meppen. Wat een lieve kat is dat toch. Saar kijkt nog wel de kat uit de boom, maar reageert niet meer zo fel op haar.
En spelen, dat doet Saar ook graag, lekker haar moeder pesten. Lisa vindt het ook leuk, maar genoeg is genoeg.
Heb nog geen foto's gemaakt, van de week maar eens doen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Leuk om te lezen hoe het gaat.
Inderdaad lekker leerzaam voor Saar.
Ben benieuwd naar de komende foto's.
Als hier nog eens een kind met een knuffel komt, weet ik niet of ik Vera duidelijk genoeg zal kunnen maken dat dat niet voor haar bestemd is. Het zal wel moeten natuurlijk. Maar ze kan er zo fanatiek mee omgaan.

Als hier nog eens een kind met een knuffel komt, weet ik niet of ik Vera duidelijk genoeg zal kunnen maken dat dat niet voor haar bestemd is. Het zal wel moeten natuurlijk. Maar ze kan er zo fanatiek mee omgaan.

Dat is haar nu wel al aan te leren.
Ik kreeg van een zoon een knuffel na een vakantie.
Die komt dus nooit op de grond en is niet voor Pim.
Hij kijkt ernaar, snuffelt eraan, maar blijft er wel af.
Ik kreeg van een zoon een knuffel na een vakantie.
Die komt dus nooit op de grond en is niet voor Pim.
Hij kijkt ernaar, snuffelt eraan, maar blijft er wel af.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Ik heb hier ook knuffels zitten, van de kleinkinderen, of eigen gemaakte beren. Lisa zal ze niet pakken.
Je kan het Vera wel leren hoor. Koop een nieuw knuffeltje, en leer haar daarvan af te blijven.
Je kan het Vera wel leren hoor. Koop een nieuw knuffeltje, en leer haar daarvan af te blijven.
Het is jammer dat ik Saar niet los durf te laten tijdens de wandeling.
Ze luistert overigens heel erg goed, daar zit het hem niet in. Maar het is nogal een jager, en blijft dan lange tijd weg als ze eenmaal wild in haar neus heeft. Ik durf het risico niet te nemen, ben bang ik haar kwijtraak. Nu gaat ze mee aan de lange lijn terwijl Lisa los is.
Het wordt tijd dat Lisa geplukt wordt, wat een vacht heeft ze momenteel.
Ze luistert overigens heel erg goed, daar zit het hem niet in. Maar het is nogal een jager, en blijft dan lange tijd weg als ze eenmaal wild in haar neus heeft. Ik durf het risico niet te nemen, ben bang ik haar kwijtraak. Nu gaat ze mee aan de lange lijn terwijl Lisa los is.
Het wordt tijd dat Lisa geplukt wordt, wat een vacht heeft ze momenteel.
Laatst gewijzigd door Erna op 18 mei 2010, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.