Didier

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
aboonk

Re: Didier

Bericht door aboonk »

Vandaag naar behendigheid geweest. Bleek er verder helemaal niemand te zijn. Douwe en ik hadden het rijk voor ons alleen. De kleine baas was mee. Jeroen was nog enthousiaster dan Douwe en ik. :jeah2: Hij ging nog net niet zelf alle oefeningen doen. Had ik wel eens willen zien, hoe hij door de band of de tunnel ging. Ik werd trouwens wel een beetje zenuwachtig van dat gespring en geren van hem. En als de vrouw in zei, dan zei hij net weer uit. Tja wat moet je dan doen? Ik weet het niet hoor. :scratch: Maar eerlijk is eerlijk, het was wel gezellig.
Groetjes van Annelies

Douwe (Douwe-Tamme van de Fries om utens) 01-10-2005 / 19-01-2016
(Kim Didi v. Karin's Nest x Toones)
Didier 13-9-2009
(Sandy x Luca v.d. Burghoeven)

loes

Bericht door loes »

Leuk Annelies behendigheid. Wat een luxe zeg, helemaal alleen. Is het altijd rustig of was dat vanwege de vakantie? Hier in het westen is er meestal een wachtlijst.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Leuk dat Jeroen het ook zo leuk vindt :cheer:
Wie weet, staat hij over een jaar of tien zelf met een smous op de baan. :boogie:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

aboonk

Bericht door aboonk »

Het was een week verzet. Vanochtend op het laatste nippertje sms-de er nog eentje af en bij een ander was de vader vergeten door te geven van de wijziging. Het is trouwens altijd rustig, het is maar een klein groepje. Naast Douwe en Didier zijn er op dit moment nog 4 andere honden, waaran er eentje slechts om de keer komt en een andere zeer onregelmatig vanwege de vergevorderde leeftijd van zijn vrouwtje.

Jeroen heeft al aangegeven in het vervolg altijd mee te willen. Hij wilde vanochtend eigenlijk al met één van de honden gaan lopen, maar daar is hij toch echt nog ietsje pietsje te jong voor. Hij wordt tenslotte komende zaterdag pas 4. :hihi:
Groetjes van Annelies

Didier 13-9-2009

Mieke

Bericht door Mieke »

Lijkt me heel leuk om te doen, behendigheid. Maar ja, wij moeten nog aan de puppycursus beginnen :grijns:

aboonk

Bericht door aboonk »

Gisteravond is Indy :hartjes: weer komen logeren. Ze blijft een hele week. Toen we met zijn drieën, nou ja met natuurlijk ook nog het vrouwtje, de avondwandeling hadden gedaan, zijn Douwe en ik nog even hevig gaan stoeien. Dacht je dat Indy onder de indruk was? Nee, dus. Die ging gewoon op haar kleed liggen slapen. Saai hoor. :gaap: Verder is ze hartstikke lief hoor. Ik krijg haar vast nog wel aan het spelen deze week.
Groetjes van Annelies

Didier 13-9-2009

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Gezellige boel bij jullie. :hug:

aboonk

Bericht door aboonk »

Het is weer lekker rustig in huis. Gister aan het eind van de middag kwam Kira ook nog bij ons. Ik vind haar heel lief :liefde: , maar elke keer dat ik even lekker wil snuffelen, liep ze hard weg. :dog: Volgens mij wilde eigenlijk liever naar huis. Het enige dat ze nog wel wilde doen was bij het vrouwtje op de bank liggen. Na een paar uurtjes heeft het vrouwtje Indy en Kira naar huis gebracht en kregen Douwe en ik onze botjes eindelijk na een week weer terug. En vanacht mochten we als beloning bij de baas en de vrouw slapen. :jeah2:
Groetjes van Annelies

Didier 13-9-2009

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Ook weer fijn, lekker onder elkaar. :jeah:

aboonk

Bericht door aboonk »

Wat de baas en de vrouw nu weer mee bezig zijn, ik snap er niets van. :scratch: Ze zijn al weken bezig met de kamer steeds leger te maken. Best leuk hoor, krijg je veel meer speelruimte door. :dog: Vervolgens slopen ze de vloerbedekking eruit. Gelukkig maar dat het geen winter is, want dan zou de vloer mij veel te koud zijn om op te liggen. En vanavond slepen ze ineens een deel van het meubulair naar de eetkeuken en zetten de banken, de salontafel en de televisiekast naar de achterkamer. Je kunt je daar bijna niet meer bewegen, laat staan spelen. :dekking: De voorkamer is nu helemaal kaal. Morgen willen ze de kamer helemaal afsluiten en moeten we in de keuken en eetkeuken leven. Nou ja zeg, dat wordt toch werkelijk te gek. Er schijnen mannen te komen die de hele vloer in de voorkamer eruit gaan slopen en vervolgens weer volstorten met beton.
Er zit wel één voordeel aan, we mogen zomaar bij de baas en de vrouw slapen vanacht. Kijk, daar kan ik nu wel aan wennen. :truste:
Groetjes van Annelies

Didier 13-9-2009

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Ja, daar snap je niks van, al die drukte. Dat hebben we hier ook met steeds verschillende klussenmannen over de vloer. Ook wel weer leerzaam. :ja:
Dat wordt wel lekker slapen zo met z'n allen. :wink2:
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Dat wordt vast prachtig!!! :klappen:

Erna

Bericht door Erna »

Het wordt vast heel mooi, en wat een bofkont dat je mee naar boven mag. :hihi:
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

rini

Bericht door rini »

Best vervelend dat er niks meer op z'n plaats staat :niks: Wij gaan vandaag beginnen met schilderen en e.d dus staat hier ook niks meer op z.n plaats.
Maar dat duurt gelukkig niet zo lang :jeah2:
Afbeelding

aboonk

Bericht door aboonk »

rini schreef:Maar dat duurt gelukkig niet zo lang :jeah2:
Nou dat weet ik zo net nog niet. Gisteren hebben ze inderdaad de vloer eruit gehaald en daar is nu een groot gat met plastic erin. De vrouw stelde al voor om er water in te doen, zodat we een zwembad hadden. Verder is het kozijn vervangen, maar dat is nog niet af. Vandaag is er dus niets gedaan. :boos: Helaas dus ook niet het water waar de vrouw het over had. Ik had toch best graag even wilen zwemmen. :zwemmen:
Groetjes van Annelies

Didier 13-9-2009

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Oei...als dat voor de bouwvak maar weer dicht is. :shock:

aboonk

Bericht door aboonk »

We hebben dik twee dagen niet in de kamer kunnen zijn. Donderdagochtend hebben ze het schuimbeton erin gespoten. Ik wist niet dat het zo zou kunnen stinken. :dok: Pas vandaag was het weer een beetje vol te houden in de kamer. Wel met alle ramen open, dus het is een beetje fris, maar het is beter dan het bivakkeren in de keuken. Maandag komen ze de bovenlaag van de vloer doen. Zal het wel weer zo gaan stinken. Ik ben benieuwd hoe lang we dan niet in de kamer kunnen. Maar goed, voor nu lig ik lekker aan de ene kant op de bank en Douwe aan de andere kant. Ja, er is zelfs nog ruimte voor het vrouwtje hoor. ;)
Groetjes van Annelies

Didier 13-9-2009

aboonk

Bericht door aboonk »

Ik kreeg vandaag op vaderdag toch wel zo'n leuk bericht: Ik ben vader geworden van twee zoonjes en twee dochtertjes. :jeah2: Het vrouwtje van mama Bella (Tinker Uit Pulzer's Café) :hartjes: had een berichtje ingesproken op de voicemail van het vrouwtje. Nu is het toch nog voor mij ook vaderdag geworden. :feest:
Groetjes van Annelies

Didier 13-9-2009

sammydesmous

Bericht door sammydesmous »

Gefeliciteerd met je kindertjes Didier. Ook voor jou voortaan een vaderdag. :cheer: :yes2: :jeah2: Ga je wel op bezoek?

José, Sammy &. Lieveke :dog: :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

aboonk

Bericht door aboonk »

sammydesmous schreef:Gefeliciteerd met je kindertjes Didier. Ook voor jou voortaan een vaderdag. :cheer: :yes2: :jeah2: Ga je wel op bezoek?

José, Sammy &. Lieveke :dog: :dog:
Ik moet nog wel even met de baas en vrouw overleggen, aangezien het helaas nogal ver is, maar als het ook maar enigzins kan gaan we zeker op bezoek. Ik ben reuze nieuwsgierig naar die kids van me. :baby: :baby: :baby: :baby:
Groetjes van Annelies

Didier 13-9-2009

Gesloten